Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • moldovan_nicu74

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Acum cateva zile mi-i s-a defectat alternatorul in sensul ca s-au dus periile.Alternatorul nu a mai incarcat si am mers cu masina pana am golit bateria.Problema am remediat-o dar as vrea sa stiu de ce nu s-a aprins in bord martorul de la baterie in momentul in care nu a mai incarcat alternatorul.Mentinez ca martorul in bord functioneaza,se aprinde cand pun contactul si se stinge imediat dupa ce porneste motorul.A mai patit cineva la fel?
Skip ads

  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,821
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
martorul acela te atentioneaza cand nu mai ai curent in baterie iar cand se aprinde in mers este deja prea tarziu. Pentru ceea ce spui tu trebuie sa ai computer de bord ca sa te atentioneze.
  • PALLL

  • Mesaje scrise: 483
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 1,6 16v x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2009

  • Mesaj Privat
NU cred ca martorul de la baterie se aprinde cand e pe duca bateria.La mine nu s-a aprins.Cred ca ar trebui sa se aprinda cand alternatorul are o problema.
  • moldovan_nicu74

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Si eu sunt de aceeasi parere cu Palll.Daca becul are doar rolul de a-mi spune ca e descarcata bateria atunci nu imi e de nici un folos zic eu.E ca si becul de la ulei care se aprinde cand uleiul a ajuns la minim.Daca s-ar aprinde doar cand e goala baia de ulei atunci ar fi cam tarziu Sad
Skip ads

  • florintsf

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2009

  • Mesaj Privat
martorul de la baterie se aprinde cand nu mai incarca alternatorul
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,821
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
moldovan_nicu74 a scris:Si eu sunt de aceeasi parere cu Palll.Daca becul are doar rolul de a-mi spune ca e descarcata bateria atunci nu imi e de nici un folos zic eu.E ca si becul de la ulei care se aprinde cand uleiul a ajuns la minim.Daca s-ar aprinde doar cand e goala baia de ulei atunci ar fi cam tarziu Sad


martorul de ulei se aprinde atunci cand nu ai presiune suficienta pe circuitul de ungere care poate sa insemne lipsa ulei, pompa defecta sau senzor defect. Acelasi lucru se intampla si la martorul de baterie - alternatorul nu incarca, implicit se descarca bateria. Nu cred ca Astra din 1992 are senzor de nivel pentru ulei sau indicator pentru alternator.
  • moldovan_nicu74

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Da,dorin-b pana la urma cred ca ai dreptate.Totusi eu ma asteptam ca martorul de la baterie sa se fi aprins in momentul in care alternatorul nu a mai incarcat,nu cand bateria s-a golit de tot si astfel imi puteam da seama ca ceva nu era in regula
  • Deathman

  • Mesaje scrise: 493
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2008

  • Mesaj Privat
@moldovan_nicu74: Si cand a fost bateria praf s-a aprins becul ? La Opel n-am patit-o cu incarcarea, dar am patit-o la Oltcit: mi s-a dus puntea de diode si in momentul in care crestea turatia motorului incarcarea era prea mare si Oltcitul semnaliza lucru asta. Nu cred ca Oltcitul e mai cu motz decat un Opel Astra F. Eu zic sa faci niste sapaturi.
Skip ads

  • moldovan_nicu74

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Nu,nu s-a aprins becul decat in momentul in care am oprit motorul.
  • cristimarian

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2009

  • Mesaj Privat
La mine la astra h a fost cam asa=sa aprins asr si cred ca masina cu cheie ,a stat vreo 10 sec.apoi am mers fara alceva vizibil.Spre seara am vrut sa plec din fata magazinului meu dar surpriza a fost ca numai pornea deloc,dupa verificari cu amanuntul am ajuns la concluzia[baterie noua ,punte diode,releu incarcare]. Rulmentul l-am schimbat din propie initiativa total de plata750 ron.Chestia cu avertizarea din timp e egala cu 0,BATERIA cand te lasa nu spune prea multe,a mea mai avea ledul ala verde cam sters.
  • damakhe_gmo

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2011

  • Mesaj Privat
am un opel vectra din '92 si imi apare martorul de la baterie cand pun contactul si dupa ce pornesc motorul tot nu dispare si nici nu incarca pana nu turez motorul pana la 2500-3000 rpm si tocmai atunci se stinge si incepe sa incarce. Care ar fi cauza? Sad
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
damakhe_gmo a scris: Care ar fi cauza? Sad

Releu, diode(puntea redresoare) sau perii (carbuni).
Skip ads

  • damakhe_gmo

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2011

  • Mesaj Privat
pai daca ar fi asa de ce dupa ce turez motorul incarca bn si nu mai am nici-o problema pana la urmatoarea pornire?. si carbuni i-am schimbat
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Se aprinde pentru ca nu debiteaza suficient curent la turatii mici. Mai raman de verificat diodele si releul, dar mai mult ca sigur diodele.
Ai masurat cat incarca alternatorul, la relanti si cu motorul turat?
Indiferent de turatie ar trebui sa debiteze 14.2V (+/-0.2)
  • damakhe_gmo

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2011

  • Mesaj Privat
incarca bn 13.9 - 14 si la relanti si turat; dar asta dupa ce turez si dispare martorul de la bord (!) si odata cu disparitia acestuia creste si intensitatea lumini ce mai sunt in functiune
  • rzp_o4

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Fratilor EU am martorul baterie aprins mereu... de incarcat incarca bine si turata si la relantiv si cu faruri aprinse si stinse..... DE CE E APRINS? alternatorul are puntea de diode noua inclusiv rotorul......
  • bogdans7

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Salut ! Am o problema la un Vectra C 1,9 CDTI an 2006
In ultima perioada se intamla tot mai des, ca in momentul in care vreau sa pornesc masina si pun contactul ramane martorul asr aprins si masina nu porneste
Dupa incercari repetate ( scos cheia din contact, bagat cheia din nou in contact si pus contactul ) se stinge becul de la asr si masina porneste normal
Ma poate ajuta cineva cu niste informatii?
  • astraopel

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2011

  • Mesaj Privat
damakhe_gmo a scris:am un opel vectra din '92 si imi apare martorul de la baterie cand pun contactul si dupa ce pornesc motorul tot nu dispare si nici nu incarca pana nu turez motorul pana la 2500-3000 rpm si tocmai atunci se stinge si incepe sa incarce. Care ar fi cauza? Sad


Am avut si eu aceasta problema si era o conexiune in alternator intrerupta(un fir dezlipit),dar abia se observa.
Interesant este ca nici becul de la baterie de pe bord nu mi-l aprindea tot din aceeasi cauza.
  • bogdans7

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc de informatie ! Azi am dus masina la service sa fac o revizie la alternator! Sper sa se rezolve cu revizia asta. Din ce am mai citit pe forum inclinam si eu sa cred ca este alternatorul ( sau bateria), dar nu strica o revizie la alternator. Oricum multumesc !
  • bassmafya17

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2014

  • Mesaj Privat
va salut,am avut probleme cu alternatorul,am cautat altul sh,nu am mai stat sa il repar pe cel vechi....nu am gasit deloc modelul vechiului alternator,nu se potrivea la prindere, si am luat alt alternator,alt model,nu stiu,50 A.l am montat si imi sta becul de la baterie aprins impreuna cu cel (!).am masurat cu aparatul de masura,am 14,4 V la relanti si max 14,5 turat oricat.....
consider tensiunea buna....ce nu este bine?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR