Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning
  • bariz

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2008

  • Mesaj Privat
momentan am o vectra bII 2.2 benzina
Am niste ganduri marete cu ea mai ale pe partea de putere
- o prima chestie ar fi sa-i pot pune o turbina(nu stiu daca se poate de aceea si intreb) si as vrea sa stiu daca se poate la cat se mareste puterea
-0 a doua chestie ar fi sa-mi schimb motorul ceva 2000 turbo(ceea ce nu as fi de acord-nu stiu cat e rulat)
Din cate stiu daca sunt prea multi cai avand tractiune fata, as vrea daca se poate s-o fac 4 motions (4x4) daca se poate
Daca fac 2 din chestiile de mai sus o sa vreau sa-mi schimb -admisia (sa pun ceva sport) precum si cuti(din ce am mai discutat cu niste prieteni mi-au recomandat asta)
Stiu ca sunt ganduri marete dar asta sunt ale mele si vreau sa le fac (daca se poate)
Sper sa nu deranjez prea mult ma intereseaza in primul rand daca se pot face chestiile de mai sus, daca renteaza (asa ramane la aprecierea mea ) si bineinteles si ce costuri ca sa fiu pregatit(stiu ca no sa fie ieftin)
Astept detalii tehnice si preturi Very Happy
PLS HELP ME ALL!
Skip ads

  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
vinde-o si cumpara un subaru impreza!iesi mult mai ieftin!
  • nairolf1982

  • Mesaje scrise: 146
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2008

  • Mesaj Privat
ce vrei tu costa prea mult, ia-ti orice masina cu motor de 2.0 T..
  • deleted-5946

  • Mesaje scrise: 1,737
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat
bariz, chiar nu ai habar ce implica modificarile care le visezi nu? (financiar dar si tehnic)
Skip ads

  • andreim4

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2007

  • Mesaj Privat
pai normal ca nu are habar. nici eu nu am habar dar cautam sa vad daca e pe forum vreo discutie pe tema asta ca si eu sunt interesat.
eu am motor x16xel si ma gandeam sa pun o turbina de pe un x17dtl iar la faza cu 4x4 ma gandeam sa iau puntea spate si diferentialul de pe o vectra a turbo sau calibra turbo asa ca asteptam informatii si linkuri daca se poate. multumim anticipat
  • WHH
  • **
  • 54 mesaje
  • din 06 Feb 2008
  • Astra 2002 z20let
  • Bucuresti
  • WHH

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2008

  • Mesaj Privat
In cazul in care ai cunostinte tehnice foarte foarte bune si bani la fel de multi atunci poti incepe un asemenea proiect. De asemenea un service capabil unde sa faci modificarile.
De cele mai multe ori asemenea proiecte inseamna multi bani, multe probleme, nervi si un produs final departe de ce a sperat posesorul(in sensul rau). Suntem in Ro, nu De. Tunerii buni nu se gasesc la fiecare colt de strada.

Parerea mea ar fi: vinde masina actuala, pune o diferenta mult mai mica decat ar fi necesara modificarilor enumerate de tine si ia un Opel Astra/Vectra turbo(daca vrei sa ramai in familia Opel) sau daca vrei ceva mai calumea GTI, S3, Evo, etc(evident sub 2005).
  • ^Gonjo^

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Oamenii din ziua de azi, stiu nu mai sa dezamageasca din pacate!
Daca vrei tu neaparat masina aia, o poti face fie motorul turbo cu niste adaptari (galerie, turbina,senzori, etc) si iti trebe cineva sa o regleze in mintile ei ... altfel cu nush sa zicem 1000 de euro + soft, castigi 50 de cai (datele sunt fictive), fie iei alt motor dupa o calibra turbo sau bertone turbo + electrica si pleci de la 192 respectiv 204 cai din motorul stoc si acolo poti face iara modificari, turbina de OPC + Injectoare + Evacuare Custom + Soft si iesi tot la un pret astronomic, dar daca vrei tu neaparat se face orice ... trebe timp si bani si speranta.
Eu am o Vectra C Y20DTH si toti mi-au zis ca dak vreau multi cai sa imi iau alta masina ... eu sincer am ales sa merg pe ideea mea si sa vad ce iese, pana acum am turbina custom + soft EDS stage 1 si pana acum nu am gasit multi rivali la motorul meu ... sunt sigur ca sunt ... dar inca nu i-am cunoscut, si practic mai am o serie de modificari ... acum probabil am de la 101 cai in jur de 130 140 de cai maxim zic eu ... si am bagat 415 euro in 3 luni, restul pe parcurs de inca 2000 de euro calculat pana acum. Daca iese ceva iese ... daca nu macar am incercat!
Bafta la tuning si te pot ajuta cu detalii atat cat stiu ... daca ai nevoie de ceva!
  • vlad_corsar

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2003 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Salut, in caz ca te mai gandesti sa-ti pui turbina pe motorul tau aspirat exista cateva aspecte care trebuie luate in calcul: 1. turbina pt motoare pe benzina; 2. colector de evacuare cu adaptarile necesare sa poti cupla turbina; 3. motorul trebuie decomprimat pt ca altfel apar detonatii; 4. daca vrei cresteri de putere mai marei de 25% trebuie schimbate pistoanele sau gasit modalitati de racire suplimentara a lor; 5. daca reusesti sa faci motorul o sa ai nevoie de un alt ambreiaj pt ca cel existent nu o sa reziste la cuplul motorului cu turbo. Ce am scris este foarte sumar, nu stiu daca mai e valabil topicul.

@andreim4 nu prea ai cum sa pui turbina depe y17dtl pt ca nu ai racorduri de apa, in general la motoarele pe benzina turbina este racita cu apa pt ca se incinge mai tare ca si la diesel deoarece gazele de evacuare la benzinare au temperatura mai ridicata; si ar mai fi o chestie cu consumul de aer, difera intre un motor pe benzina si unul pe motorina, adica compresoru depe y17dtl e calculat pt un anumit debit
  • deleted-5946

  • Mesaje scrise: 1,737
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Pai normal ca stiu numai sa dezamagesc, i-am citit profilul!

* Ocupatie: inginer
* Interese: nfs


Masina mea

* Model: Opel Vectra
* Anul de fabricatie: 2001
* Motorizare: Benzina Z22SE
* Culoare: gri metalizat

Upgrades

* Modificari la motor: 2.2 cm3 , 147 CP
  • radu_print

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c25xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2006

  • Mesaj Privat
pentru cei care va ganditi sa faceti modificari de genul asta, va dau eu un estimativ pentru converie turbo: de pe la 3000 euro in sus, cam oricat.
Fiabiliatea intregului sistem, mai ales daca ii impins mult, scade drastic.
Pana in 300 de cai (asta ii numa parerea mea) nu ai nevoie de tractiune integrala, da ar prinde FOARTE BINE un diferential autoblocant, da asta ii foarte greu de gasit si scump.
Bafta Smile
  • andreim4

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2007

  • Mesaj Privat
multumim pentru raspunsuri. e bine cand cineva da si un pret acolo. ne mai facem si noi o idee. astia care suntem fara Wink
bafta
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
http://www.courtenaysport.c...wDoc&docId=19
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR