ZAMFIR88
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
ZAMFIR88
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2009
- Mesaj Privat
- tm61cmc
- **
- 176 mesaje
- din 01 Oct 2009
- Vectra 1996
- Timis
tm61cmc
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2009
- Mesaj Privat
am identic aceeeasi problema...am si magazin de piese auto asa ca e un pic mai usor la mine...dar o figura ce am obs acum...mufa care intra in senzoru asta nu e originala trebuia sa aiba capatul dreptunghiular si e ovala,am vrut sa schimb senzorul si nu intra in el...am crezut ca am gresit piesa si am mai luat un senzor...dar la fel capul e dreptunghhi si mufa mea nush de la ce masina e dar e ovala...acuma caut pe forum cine are un senzor cu tot cu mufa...incerc asa...inca niste bani...
sa imi dai add la mess pop_cipi sa vedem cum ne rezolvam problema...mie mi se intampla identic ca la tine doar ca nu mi se aprinde martorul in bord...dar consuma mult,si nu merge peste 4500 rpm...am acelasi motor
sa imi dai add la mess pop_cipi sa vedem cum ne rezolvam problema...mie mi se intampla identic ca la tine doar ca nu mi se aprinde martorul in bord...dar consuma mult,si nu merge peste 4500 rpm...am acelasi motor
ZAMFIR88
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2009
- Mesaj Privat
- tonuadrian
- *
- 6 mesaje
- din 22 Mai 2010
- Calibra 1995 x20xev
- Galati
tonuadrian
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Galati
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2010
- Mesaj Privat
am aceeasi problema, nu se tureaza peste 4500 rpm..
Am gasit senzor nou bosch dar si cu acesta inlocuit tot nu merge. La mine mufa ce intra in senzor e dreptunghiulara..problema tot persista. Din cate imi dau eu seama s-a umbalt la cablul unde intra in mufa.. Cablul are in el 4 fire si masa...mufa are 3 pini...pe pinul 1 e firul maro, pe 2 e galben si pe 3 e masa..e corect asa? 2 fire sutn de pomana?
De cand am cumparat masina nu se tura peste 4500 rpm. Am facut testul cu agrafa, se pare ca e dus senzorul de la axele cu came...
Am inlocuit senzorul cu unu bosch original, dar eorare persista, mufa ce intra in senzor are un cablu izolat cu banda..cred k a fost umblat in ea. Deoarece am vazut k motorul merge la fel cu sau fara mufa pusa in senzor...am rupt o bucata din plasticul mufei.... cablul ce duce la senzor are 4 fire + ecranajul ala/masa ..dar in mufa(3pini) intra doar 3 fire..in pinul 1 firul maro, in pinul 2 fir galben si in pinul 3 masa(ecranajul sau ce o mai fi..o tesatura din lite peste celalalte fire) ..2 fire sunt suspendate Crying or Very sad nu sunt legate de nimic. Intrebarea mea , e corecta legarea la mufa?
Se gaseste de cumparat doar mufa +cablul aferent?
motor x20xev , an 1995
Mesaj adaugat din discutia paralela.
Editat de CapellaCt.
Am gasit senzor nou bosch dar si cu acesta inlocuit tot nu merge. La mine mufa ce intra in senzor e dreptunghiulara..problema tot persista. Din cate imi dau eu seama s-a umbalt la cablul unde intra in mufa.. Cablul are in el 4 fire si masa...mufa are 3 pini...pe pinul 1 e firul maro, pe 2 e galben si pe 3 e masa..e corect asa? 2 fire sutn de pomana?
De cand am cumparat masina nu se tura peste 4500 rpm. Am facut testul cu agrafa, se pare ca e dus senzorul de la axele cu came...
Am inlocuit senzorul cu unu bosch original, dar eorare persista, mufa ce intra in senzor are un cablu izolat cu banda..cred k a fost umblat in ea. Deoarece am vazut k motorul merge la fel cu sau fara mufa pusa in senzor...am rupt o bucata din plasticul mufei.... cablul ce duce la senzor are 4 fire + ecranajul ala/masa ..dar in mufa(3pini) intra doar 3 fire..in pinul 1 firul maro, in pinul 2 fir galben si in pinul 3 masa(ecranajul sau ce o mai fi..o tesatura din lite peste celalalte fire) ..2 fire sunt suspendate Crying or Very sad nu sunt legate de nimic. Intrebarea mea , e corecta legarea la mufa?
Se gaseste de cumparat doar mufa +cablul aferent?
motor x20xev , an 1995
Mesaj adaugat din discutia paralela.
Editat de CapellaCt.
usyz
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2012
- Mesaj Privat
- banditutz_astraG
- *
- 6 mesaje
- din 20 Mar 2012
- Astra 1999 X20XEV
- Tulcea
banditutz_astraG
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 1999 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2012
- Mesaj Privat
salut, si eu am aceeasi problema cu senzorul axei cu came( X20XEV), porneste greu,ramane martorul check engine aprins, consuma mult si nu trage cum ar trebui, merge inecata parca si nu depaseste 4500 de turatii, am tot citit aici si am zis sa imi bag nasu, am scos mufa de la senzor,am dat cheie si vad ca motorul se comporta la fel,check engine in bord, etc. Intrebarea mea este, daca motorul se comporta la fel fara senzor conectat, asta inseamna ca e stricat sigur, sau poate fi ceva din cabluri ? am nevoie de un raspuns daca se poate, multumesc anticipat !
- jE
- *******
- 8,458 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,458
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- banditutz_astraG
- *
- 6 mesaje
- din 20 Mar 2012
- Astra 1999 X20XEV
- Tulcea
banditutz_astraG
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 1999 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2012
- Mesaj Privat
Pentru ca am pus-o pe tester mai demult si mi-a iesit eroarea asta am dus-o la un mecanic el zice ca a schimbat senzorul cu unul de la dezmembrari ca a verificat cablul si ca nu se mai sterge eroarea si ca e ECU de vina. Eu nu am incredere in ce mi-a zis ptr ca nu mi-a oferit chitanta, nici nu mi-a cerut bani a fost un fel de vrajeala asa, o cunostinta mai veche, in fine. Chestia e ca nu imi dispare deloc martorul din bord si cu mufa scoasa la fel se comporta, nu trece de 4500 de turatii,merge nasol rau.Inainte aveam probleme si cu relantiu,dar am schimbat cablul de la pedala de acceleratie plus un furtun ce intra din admisie in motor.
- jE
- *******
- 8,458 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,458
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Ma rog, nu am prea inteles eu toate detaliile scrise de tine, da' na...
Eu zic sa pui masina pe un tester, si sa vezi cum stai cu sonda lambda. Asta pentru consum
Pentru senzor, poti verifica daca nu ti-e circuitul intrerupt. Senzorul in sine se poate masura. Daca nu uit, verific diseara cum se masoara
Eu zic sa pui masina pe un tester, si sa vezi cum stai cu sonda lambda. Asta pentru consum
Pentru senzor, poti verifica daca nu ti-e circuitul intrerupt. Senzorul in sine se poate masura. Daca nu uit, verific diseara cum se masoara
- banditutz_astraG
- *
- 6 mesaje
- din 20 Mar 2012
- Astra 1999 X20XEV
- Tulcea
banditutz_astraG
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 1999 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2012
- Mesaj Privat
- sintescualex79
- *
- 11 mesaje
- din 20 Jul 2013
- Vectra 1996 X 18 XE
- Timis
sintescualex79
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1996 X 18 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2013
- Mesaj Privat