Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • georgevig

  • Mesaje scrise: 230
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1997 1,6 16v x 16 xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Stimati colegi si moderatori, urmariti acest mesaj, sau mai bine zis parere si spuneti-mi si mie unde am gresit, ca @acvyl m-a pus "la zid" si trage cu 'jigniri'.

georgevig a scris:Este un motor de turatie este normal sa faca asa, intra cuplu pe la 3200 rot/min , si eu tot aceelasi motor am!
Si pe de ala parte masina are 1,5 tone, iar motorul este 1,6 , da si el ce poate, este alta treaba 1,8, dar unde este un avantaj este si un dezavantaj (si aici m-a refer la consum), km cat mai multi fara evenimente neplacute.

Craciun Fericit!

Din cate stiu, motoarele cu opt valve au cuplul la turatii mai mici, si.. de aici si parerea de mai sus, mai ales ca am acelasi motor. Eu stiu poate s-a obisnuit cu ea si i se pare ca nu mai este ca prima data!

Ei bine, draga domnule, cu ce am gresit eu in acest mesaj, de tot ma citezi aproape de fiecare data, si aduci vorba de mine !. Eu doar mi-am spus parerea, nu, nu sunt profesionist, si nu este nimeni obligat sa te ajute, daca nu se pricepe cu adevarat si chiar daca ;, . Daca ne pricepeam toti, nu ne mai plangeam de diferite probleme legate de masini..
Daca era raspunsul de bun augur ok, daca nu cautai in continuare alte mesaje/pareri. Ce atata caz, si irascibilitate?
Uite de exemplu si eu suspectez ambreiajul, ma rog, asa mi se manifesta si mie la o alta masina, nu cea din semnatura si patina ambreiajul, chiar daca era schimbat cu catva timp inainte, nu era reglat corect. Pune-o pe un tester, in mod sigur nu iti va cere sa schimbi motorul!
Eu de exemplu, chiar daca m-a pricep, tot ma gandesc la "mecanic", si iti spun si de ce:
-in primul rand calculez costurile si timpul reparatiei daca as face-o eu;
-in al doilea rand - cat timp as pierde la mecanic si ce costuri ar trebui sa platesc bineinteles;
-apoi, ce "money" as castiga daca as sta la "job",
si aleg varianta cea mai convenabila, de obicei mi se intampla sa aleg 'mecanic/profesionist', o lucrare cu garantie, si un castig garantat de pe urma 'jobului',
sau atunci cand sunt pasionat de ceva in mod sigur, atunci fac tot cu mana mea indiferent de timp sau bani.

De ce ma rog m-a jignesti ( pusca mea,frustrat, nef...., un singur neuron,etc ) si nu numai pe mine, dar si pe "@thrill" int-un fel sau altul.
Oricum, rog colegii, sau poate moderatorii sa elucideze acest "caz" in care tu jignesti si vrei raspunsuri express la precizie din prima la problema ta.
Si ma rog, cred in mod sigur ca ai incalcat regulamentul!
Poate si eu recunosc, dar...! oricum este mai civilizat si coerent, chiar daca am scris int-un post cu caps lock!

PS: Eu nu consider ca te-am jignit, si oricum nu m-am luat de "mecanicul" tau de la aragaz, iar tu nu esti in masura sa imi interzici sa scriu in acest post in care am intentie de a te ajuta.
Oricum, iti urez: Ganduri bune!
Skip ads

  • Acvyl

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2007

  • Mesaj Privat
In primul rand george, cu jignirile ai inceput in mometul in care m-ai facut intepat si "chestia" legata de partea mea profesionala. Pana atunci doar ti-am spus cat se poate de normal sa incetezi cu mecanicii pt ca deja devenisei ca o moara stricata. DACa pana acum ai fi fost in stare sa te argumentezi cum ai facut-o acum era alta poveste si alt dialog cu mai mult bun simt (cel putin din partea mea).
In al doilea rand nu este 8v , am scris de la inceput ca e 1,6 - 16 v. Legat de thrill, in momentull in care cineva ma acuza ca am spume fara sa-i adresez macar un cuvant lui personal, ma simt indreptatit sa-i raspund. Urmareste parcursul discutiilor si vei vedea ca nu am facut altceva decat sa raspund "agresiv" in momentul in care am fost atacat (intr-o mai mica sau mai mare masura)...doar am raspuns, nu am intiat nici o jignire sau altceva doar am raspuns ( e o MARE DIFERENTA).

ps. De unde ma cunosti ?
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
acvyl, george, daca nu va temperati tonul, vi-l temperez eu. Si va promit ca nu va fi placut.
  • thrill

  • Mesaje scrise: 875
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Acvyl a scris:Vreau pe cineva care si-a rezolvat problema intradevar, nu sa iau toate piesele posibile la rand si prin eliminare ..poate...poate dau de problema (throttle body, clapeta, motoras acc, fise, sonda, egr, senzor aer, bujii, etcc) Ce rost are acest forum daca ma trimite la service sa schimb umate de masina. Exista cineva care stie sau nu?


aici este o comunitate, nu service opel. daca nu ati primit raspunsuri satisfacatoare , luati singur masuri... dar nu .. e mai cofortabil sa stati in fata calc-ului si sa "primiti" .
virtual puteti primi doar un sfat si da .. e un "poate".

Acvyl a scris:sunt numai cu specimene ca tine (frustrati, nef........ si care apeleaza la jigniri cand singurul neuron din cap nu mai face fata unei discutii normale)


domnule, noi ne respectam pe aici. nu ne adresam injurii gratuite.
am aprecia foarte mult daca va puteti cantari cuvintele inainte sa le adresati.
Skip ads

  • fnf bogdan fnf

  • Mesaje scrise: 452
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Domnilor Chirurgi , puteti "opera" un pic acest POST ! poate definitiv pt ca nu are nici un Dumnezeu .

Multumesc
  • Tzepozzz

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y 17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
acvyl ai aplicat ceva din ce spui ca ai citit despre throttle body,EGR,bujii,fise,etc ? o curatare a clapetei de acceleratie, un schimb de bujii, fise, filtru de benzina nu strica sa stii.
cel mai bine apelezi la cineva de pe forum cu tester (eventual la o intalnire la Polivalenta) ca sa vezi unde e problema si apoi te apuci de treaba.
  • georgevig

  • Mesaje scrise: 230
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1997 1,6 16v x 16 xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc tuturor care ma inteleg, si apreciez ingaduinta moderatorilor!
  • sec233ast

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Antara 2012 A22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Sa va zic cum am rezolvat problema. Pur si simplu am schimbat bujiile si merge brici. Imi pare rau ca nu le-am schimbat mai repede. Si nu mi-a trebuit mecanic (toti m-au speriat cu tot felu de defecte care de care). De altfel si eu sunt mecanic dar de motociclete.
Skip ads

  • catalinb

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Deci a fost cum am zis eu ca s-a intamplat la mine..... Laughing Twisted Evil Laughing
  • Bolidul

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 y17td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Va salut domnilor ! Am si eu de mai mult timp aceasta dar parca pe zi ce trece se accentueaza mai tare... Problema se manifesta in felul urmator: Plec de pe loc cu treapta 1, accelerez usor si cand ajunge pe la 1800 rpm da un soc destul de puternic in special la o accelerare mai violenta socul este super mare. Stiu ca la 1800 rpm intra turbina dar asa in halul asta trebuie sa intre ?! Mentionez ca si la o accelerare super lenta se produce acelasi fenomen deci nu cred ca se poate pune problema de vreun fenomen gen "surge" (parca asa ii zice). Fenomenul amintit mai sus se produce in mai toate treptele de viteza mai putin a 5a (cred ca se produce si atunci dar nu se mai simte). Sa fie vre-o valva care deschide/inchide prea brusc ? Mentionez ca motorul este de 1.7 tdi remapat (99cp) sa fie remaparea asta de vina ? Masina asa am luat-o dar parca socurile nu erau asa de puternice ca azi... Egr-ul nu a fost curatat niciodata, merg relativ normal, motorina numai de la peco, chimb treptele pe la 2500 rpm, toate filtrele schimbate la timp.

Va multumesc anticipat !
  • bnb_bnb25

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 1993 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2009

  • Mesaj Privat
aceasi problema am si eu am fost la tester cu {c18nZ benzina} si au zis ca e sonda lamda am schimbato si merge
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Incearca sa cureti egr-ul, apoi incepi sa schimbi vitezele la 3000 rpm, daca schimbi la 2500 cazi subturat in treapta superioara. Asteptam rezultate, salut!
Skip ads

  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,088
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Curata EGR si arunca un ochi si pe la debitmetru. Posibil sa fie dus si masina trage rau. Cand merge turbina nu se mai simt asa tare efectele unui debitmetru dus.
  • Bolidul

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 y17td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Chiar aveam de gand sa curat egr-ul, am citit toata procedura dar totusi imi este cam frica sa umblu pe acolo ... Debitmetrul ala mai exact care este rolul lui ? Daca ii scot mufa (adica il anulez din circuit) se intampla ceva? Adica vreau sa scot mufa doar asa sa vad daca se mai manifesta fenomenul ...
Am mai vb cu cineva care are acelasi motor si tot remapat si cica si la el face la fel si fenomenul a inceput imediat dupa remapare. Nu stiu ce sa mai cred ... astept raspunsurile voastre legate de debitmetru si pana la urma o sa ma bag si la egr ... cred ca ce este acoloooo....
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Poti scoate mufa de la debitmetru si fa o proba cu masina asa, daca trage mai bine inseamna ca trebuie sa il schimbi.
E o posibilitate sa fie harta noua ce ti-a scris-o cine ti-a ramapat masina proasta, dar las-o pe ultimul loc, e foarte mica.
  • Bolidul

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 y17td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Exact asta mi-a zis baiatul amintit mai sus.... ceva legat de o harta ... Luni ma apuc de curatat egr-ul si chiar acum ma duc sa fac o proba cu debitmetrul anulat si revin cu rezultatul.
  • fan_florea

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
EGR-ul tau a fost curatat acum un an de Emi (unul dintre colegii nostri ) asta asa ca sa-ti faci o idee .....nu cred ca s-a putut depune asa de multa mizerie in timpul asta .....
  • Bolidul

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 y17td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2008

  • Mesaj Privat
?! Dar de unde stiti ? Am scos mufa debitmetrului si nici o schimbare tot asa face. Singura schimbare a fost ca a aparut masina cu cheita in bord Razz
  • gaby_2

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1995 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salutare.
Am un Vectra A, motor X16SZ din `95, iar problema aparuta este ca in momentul in care accelerez masina merge in socuri, parca se infunda si pierde din putere.
Am verficat injectorul (pulverizeaza - nu picura), pompa de benzina e ok, am schimbat azi si filtrul de combustibil, am curatat EGR-ul, IAC-ul ma gandesc ca nu e (nu scade in turatii)

Am remarcat ca in momentul in care ii pun benzina nu face asa, decat atunci cand ramane pe sfarsit.
Poate s-a mai confruntat cineva cu o astfel de situatie si ma poate indruma ce sa fac.
Multumesc!
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
o fi prinzand sorbul aer in rezervor?
Pune benzina, oricum nu e recomandat sa umbli cu rezervorul gol, ca iti trage pompa mizerii
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR