Ai uitat parola?


  • Liviu Dragos

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Zafira y20tdh din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jan 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare. Am si eu urmatoare problema la opelul meu zafira motor y20dth din 2003 :
-mi se aprinde chek-ul in mers, am fost la tester si am eroarea p0400, cateodata ramane aprins si dupa ce am pornit motorul, dar pe parcurs se stinge si iar se aprinde si tot asa tot drumul. Opresc motorul si se stinge dar dupa catva km incepe sa faca la fel se stinge - se aprinde, iar cateodata ramane aprins. Admisia si egr-ul sunt curatate ( am incercat si alt egr si tot la fel) , debitmetru nou, au fost verificate si furtunele de vaccum. La aprindere chek-ului daca am pilotul activat il taie, iar daca incerc sa-l activez din nou cat este chek-ul aprins nu il ma ia. Va rog daca puteti sa ma ajutati cu niste raspunsuri ca nu mai stiu ce sa-i mai fac. Va multumesc.
  • danutzzzflorin

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Zafira Z16XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jul 2016

  • Garaj Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=15820 ai incercat Liviu?
  • Liviu Dragos

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Zafira y20tdh din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jan 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Salut Danutzzzflorin. Am incercat si acolo dar nu gasesc nimic care sa ma ajute sau nu am vazut eu, multumesc. Ideea este ca am fost la reprezentanta ieri si tot la fel am avut eroarea p0400 si inca una p0234 . Ei i-mi spun ca este de la egr. Au masurat si instalatia de vaccum si este ok, nu pierde. Inainte sa ajung la ei am facut schimb de egr-uri cu un amic, al meu a mers ok la el, iar a mea tot la fel facea. De aici am tras concluzia eu ca nu este de la egr. Alte coduri de eroare nu-mi mai da, decat cele 2. Masina pe loc merge ok, nu se aprinde chek-ul la nici o turatie. Multumesc
  • danutzzzflorin

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Zafira Z16XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jul 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Masina merge bine? Sau se comporta altfel? "Trouble code P0234 indicates the powertrain control module (PCM) senses a dangerously high boost pressure from the engine's forced induction system. Levels of boost in excess of recommended levels can compromise the structural integrity of the engine."
  • Liviu Dragos

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Zafira y20tdh din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jan 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Salut. Masina merge bine pana apare chekul. Cand apare nu se mai tureaza mai mult de 2800., si nu are o viteza anume la care se aprinde. Spre exemplu azi am mers cu 150km/h vreo 20 km si nimic.A, am uitat sa mentionez ca au gasit o electrovalva (cea mica de langa baterie ) defecta . Am inlocuit-o si azi am fost iar la service si nu au mai gasit eroarea p0234, dar masina merge la fel, adica se aprinde, se stinge becul. Ei sustin ca este de la egr. De accea am scris si eu poate s-a mai confruntat cineva cu aceasta problema ca nu ma indur sa dau 2800 lei pe egr(atat mi-a cerut la service) . Multumesc.
  • Liviu Dragos

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Zafira y20tdh din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jan 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Chiar nu ma poate ajuta nimeni cu o informatie?
  • adipop

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira Y22DTR din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Pare a fi de la EGR am aceasi problema dar la mine ii dau cu niste W40 in "ochi" si mai tine inca 1000 km pana apare iar Smile , este in jur de 14 mil unul acceptabil non GM .
  • iaminm

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Arad
  • Masina: Zafira z18xe din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Dec 2015

  • Garaj Mesaj Privat
salut

la zafira mea 1.8 z18xe azi dimi la ora 7 , am pornit masina (afara erau -15 grade) si am asteptat 5 min inainte de a porni la drum .
nu au trecut cele 5 min si mi s-a aprins in bord martorul "masinuta cu cheita" , e prima data cand se intampla asta.
am incercat sa accelerez dar degeaba, turatia s-a blocat la 1500rpm; nu mai puteam face nimik.
am facut aprox 200 m dar motorul functiona neregulat , asa am simtit eu.

ca info ieri la pranz la un service am schimbat bujiile cu altele noi de la beru z74,am facut apros 25 km in cursul zilei pana seara si masina s-a comportat normal; fara nici o eroare afisata sau mers neregulat.

nu am idee ce sa fac , cred ca un test ar fi ideal, eu tot ma intreb de la ce ar fi putut proveni, un sensor ?
daca cineva a mai avut asemenea probleme , mi-ar fi de ajutor cum a rezolvat acest lucru.

merci.
  • BBeatriceLogos

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Nov 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Bună grup! Am si eu o rugăminte, am un Opel Zafira an 2001 luna a 6 a mot 2.0 dti diesel 101 cai si o am de ceva vreme, am fost plecata un an jumate nimeni nu sa mai ocupat de masină am venit acasă de o săptămână am schimbat filtre ulei plăcute cauciucuri absolut sa o pregătesc sa ec afara cu masina având nevoie. După ce le-am schimbat toate după aproximativ 20 de mim am simtit o zmucitura, la care nu am băgat de seama dar acuma tot mai tare si insuportabil
Este manual în 5 trepte.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata