Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • madboy

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
o sa incerc
maine si o sa iti comunic dar eu am o presimtire ca e turbina obosita
Skip ads

  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
aceste simptome le am si eu!pina in 3ooo de ture trage dar slab de tot viteza maxima fiind cam 110!
citeodata dac opresc motorul si il repornesc isi revine la parametri normali pina la urmatoare oprire a motorului!
suspectez valva selenoid de la turbo ca nu ar functiona,relevata si de tester,mecanicul nefiind de acord pe motivul ca mai sint si alte erori de ecu si ca nu este sigur!in momentul cind o accelerez si pun mina pe furtunul de la turbo se simte ceva presiune!asa ca nu inteleg ce ar fi!
  • zildan

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Astra 2001 Y1.7DTI 16V
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2006

  • Mesaj Privat
E din valvele de comanda de EGR sau Turbo.
Depinde daca lucreaza bine.
Asa era la mine pana sa desfac valva de la EGR.
Acum vad ca merge.
  • madboy

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
am facut treaba cu solenoidul ala
si nimic
am astupat furtunul ce intra in valva egr si am dat o tura
merge la fel poate un pik mai puturoasa dar cand o acelerez puternic scoate un fum de zici ca e raba ce sa fac mai astept sugesti
Skip ads

  • zildan

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Astra 2001 Y1.7DTI 16V
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Trebuie sa fii sigur ca ai vid. Vezi daca e vid pe furtunele alea. Si mai verifica si partea de turbo, toate furtunele si radiatorul de la turbo.
Eu l-am spalat cu benzina.
  • madboy

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
pai cum sunt sigur ca am vid zildan, zii si mie o metoda
ca eu nu imi dai seama eu o sa ma mai uit
  • puk

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
metoda e sa te duci la tester.....
Acuma pe bune........nu vreau sa ma bag....am citit intamplator discutia.....parerea mea e ca daca nu ai suficiente cunostinta de mecanica..mai bine mergi la tester..in primu rand..si la mecanic..in al 2-lea...
Dca nu o sa ajjungi sa demontezi toata masina...si tot nu o sa mearga...
Pot sa fie o gramada de probleme de la furtunase de vacum sparte pana la turbo defect...cel mai simplu e sa dai 500 de mii la tester..si sa afli problema sigur:)..asta daca e problema electronica...daca nu un mecanic cu experienta iti gaseste problema repede.....
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
fratilor lasti turbo in pace....probleme de tipul asta am avut si io.
sincer sa fiu chiar si acum am o pronlema si anume : scoate mult fum negru...
totul se trage din DEBITMETRU, chestia asta mi-a demonstrat-o un mecanic, si anume....a scos furtunul care intra in turbo(cel pe care este monatat si asa zisul debitmetru), a turat-o iar fumul nu mai exista chiar deloc.
Skip ads

  • gigi2007

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Olt
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2007

  • Mesaj Privat
am si eu o intrebare in legatura cu turbina.am un astra h din 2005 1.7cdti de 80cp si am impresia ca nu prea functioneaza turbina sau nu functioneaza pentru ca nu simt acel svacnit.in rest merge foarte bine.cum se manifesta atunci cand numai functioneaza turbina?cum imi pot da seama?va rog raspuns.mersi
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
nu prea are cum sa nu functioneze, la tine am impresia ca este wastegate intern, adica nu e actionat din exterior de furtunase cu vacuum etc si intra in actiune aproape de overspeed sa protejeze turbina, daca ti s-a intamplat ceva la turbina ce ar putea fi?

wastegateul asta sa aiba probleme si sa stea intredeschis putin tot timpul ceea ce e f putin probabil
sa ai depuneri pe palele turbinei si sa iti afecteze randamentul sau sa fie chiar indoite iar aici probabil incepe sa se auda un suierat.
Mai pe scurt turbosuflanta este un ax cu 2 elice in capat, chiar nu are ce sa se strice, exceptand acel lagar si problemele de ulei pe evacuare.

Daca ai wastegate extern actionat de furtunase cu vacuum atunci incepe sa se complice treaba, crapaturi pe furtunase, probleme la electrovalva.

In locul tau as cauta alte cauze, poate debitmetrul, in timp se cam duce si cam astea ar fi simptomele, scade puterea motorului.
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
eu unul urmaresc pe computer consumul instantaneu, azi dimineata mi-au intrat bujiile la 3 grade, la relantiu avea un consum de 2.0 l/h, astept pana incepe sa scada consumul undeva la 1,5 (cam pe aici la mine par sa fie vibratiile mai mici si motorul sa mearga putin mai linistit) apoi plec si incerc sa mentin constanta turatia de 2000-2200 in treapta 2 sau 3 pana cand incepe sa creasca apa, la 80 grade deja fac ce vreau insa dureaza cam 15 min. La relantiu cu temperatura optima am un consum de 0.7 l/h.

Cu 2 min cred ca e super iarna pentru un ulei mai vascos dar nu prea am rabdare mai ales ca poarta nu o deschid eu:D
E cert oricum ca la diesel e mult mai mare timpul de incalzire cu motorul la relantiu decat un benzinar, eu zic sa se orienteze fiecare in functie de ulei si motorul propriu pana cand apreciaza ca a intrat peste tot uleiul inainte de a demara.

Mai da-o naiba si de turbina, la urma urmei e un consumabil, cati or fi trecut de 200k km cu ea fara sa o schimbe, mai ales la 2.0 dti?
la mine costa cat 2 furtune de turbo sau un egr intr-o oferta buna exceptand reprezentanta care cere 60mil, mare tupeu si o adevarata rusine cum dealtfel este situatia in toata tara cu preturile astea de bisnitari fara bun simt si educatie, vindem unii la altii aceeasi gaina moarta.

P.S. Nu cred sa fie problema cu relantiul prelungit pentru turbo la rece pentru ca uleiul este destul de vascos.
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
astazi desfacui noua turbina sa o curat, tija de la wastegate nu mai functiona corect, uleiul depus se arsese si cursa nu mai era usoara.
As sublinia putin partea cu depusul uleiului la cele cu geometrie variabila, daca la cele cu geometrie fixa nu prea sunt zone de depunere in afara de elice care sa zicem ca se mai curata datorita fortei centrifuge, la astea cu geometrie variabila pana la elice mai sunt acele pale care regleaza unghiul de incidenta, iar uleiul se depune pe ele si langa ele iar wastegateul nu mai misca atat de usor tija, sau poate cursa incepe sa devina cat mai mica.
Deci mai vedeti si voi pe acolo care e treaba, trageti aer pe furtunasul de vacuum si urmariti miscarea, sa fie lina fara hopuri, sau cel putin dupa pornire cu ea la relantiu cursa sa fie completa (cele cu geometrie variabila), adica trasa la maxim, daca ramane blocata undeva aveti probleme.

P.S. am avut un tratament metabond gold, am mai frecat pana acum la depuneri dar ca astea nu am vazut, am impresia ca rahatul din compozitie s-a cam lipit la temperaturile extreme pe acolo, a fost oricum prima si ultima data cand pun botul la tampeniile de pe piata.
Skip ads

  • ktapet

  • Mesaje scrise: 485
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2005

  • Mesaj Privat
sambata am demontat turbina si am dus-o la cineva pentru reparatie. dadea ceva ulei pe la admisie. reparatia s-a facut in prezenta mea si a constat in schimbarea axului cu tot ce era pe el (pale, segmenti, etc.). sau pus numai piese noi, m-a costat 1000 lei. eu zic ca e mai bine asa cum am facut eu decat sa iau una sh reconditionata despre care nu stiam ce are in ea. la montare demontare am facut si ceva poze pe care nu le-am descarcat inca din aparat, dar cand o sa le descarc o sa le pun aici.


Ultima modificare facuta de ktapet la Lun 03 Dec, 2007 2:02 pm
  • ktapet

  • Mesaje scrise: 485
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Drogas a scris:Da si tu mai multe detalii, si a mea are ulei pe adimisie de cand am luat-o si merge perfect si asa, da si un nr de telefon daca ai fost multumit d e cel care a facut reparatia, eu inca nu am vazut motoor Y 20 DTH care s a nu aiba ulei pe admisie.

Cati km are masina ?


nu am avut timp sa imi fac o impresie, abia ieri si azi ce am mers cu ea, masina este mai energica dar nu cine stie ce, are 209 mii km la bord. o sa verific sa vad daca mai are ulei pe admisie si sa-ti spun, de asemenea o sa pun si poze si eventual descrierea demontarii si montarii turbinei daca sunt oameni interesati. oricum operatiunea montarii si demontarii mi s-a parut crunta: ma dor mainile, genunchii, pozitii incomode, trebuie sa lucrezi peste motor si din lateral.
  • adrianmarcu03

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Am o problema cu turbina, Cred! la un Opel Astra G Caravan de 1.7 dti fabricat in decembrie 2002, motor Y17DT.
Aseara am accelerat in treapta I-a pina la vreo 4000 de rotatii iar imediat dupa aceasta a inceput sa-mi suiere ceva pe la motor.Daca o acceleram mai tare si zgomotul (suieratul) era mai tare iar tractiunea era mai slaba.Am fost astazi la un service, ia-m facut niste teste si mi-a spus ca turbina nu mai functioneaza in parametri normali. Cei de la Auto -Ovarom din Timisoara si-au dat cu parerea iar la reprezentanta Opel - Autoglobus mi-a spus un mester ca s-ar putea sa fie paletele de la turbiona.
A mai avut cineva o problema asemanatoare. Poate sa-mi spuna cineva unde pot repara turbina daca este nevoie.
In octombrie mi-a crapat si calculatorul pompei de injectie si m-a costat 1000 de Euro sa-l schimb.L-am cumparat din Bucuresti de la unicul importator gasit pe site-ul producatorului (am cautat de am capiat, la reprezentanta Opel mi-au cerut 45 de milioane. Fugiti de Augsburg si Ciclop mi-au cerut 65 de milioane respectiv 55 de milioane).
Sper sa nu fie necesara inlocuirea turbinei ca disper. poate imi spune cineva vreo solutie sau exista prin zona aceasta Timisoara sau Arad un specialist. Shocked
  • bujuxp

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am si eu un vectra b 2.2 dti cat apas de la 1000 ture trage tare pana la 3000 si de la 3000 la 5000 se duce asa constant , nu mai creste. ce sa fie? Turbo? dar pana in 3000 mii trage bine.
  • bujuxp

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2007

  • Mesaj Privat
adrianmarcu03 a scris:Am o problema cu turbina, Cred! la un Opel Astra G Caravan de 1.7 dti fabricat in decembrie 2002, motor Y17DT.
Aseara am accelerat in treapta I-a pina la vreo 4000 de rotatii iar imediat dupa aceasta a inceput sa-mi suiere ceva pe la motor.Daca o acceleram mai tare si zgomotul (suieratul) era mai tare iar tractiunea era mai slaba.Am fost astazi la un service, ia-m facut niste teste si mi-a spus ca turbina nu mai functioneaza in parametri normali. Cei de la Auto -Ovarom din Timisoara si-au dat cu parerea iar la reprezentanta Opel - Autoglobus mi-a spus un mester ca s-ar putea sa fie paletele de la turbiona.
A mai avut cineva o problema asemanatoare. Poate sa-mi spuna cineva unde pot repara turbina daca este nevoie.
In octombrie mi-a crapat si calculatorul pompei de injectie si m-a costat 1000 de Euro sa-l schimb.L-am cumparat din Bucuresti de la unicul importator gasit pe site-ul producatorului (am cautat de am capiat, la reprezentanta Opel mi-au cerut 45 de milioane. Fugiti de Augsburg si Ciclop mi-au cerut 65 de milioane respectiv 55 de milioane).
Sper sa nu fie necesara inlocuirea turbinei ca disper. poate imi spune cineva vreo solutie sau exista prin zona aceasta Timisoara sau Arad un specialist. Shocked



Auzi un preten de al meu tot asa ca tine a patit , dar si-a dat seama ca ii crapase un furtun la turbo. Vezi poate ti-a crapat si ti-e . Norocu tau ( ca sa-l lipesti cu banda caci daca iei nou e scump rau.) ciau
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Daca e crapat un furtun de la turbo (mai precis intrare in intercooler sau de la intercooler la admisie), nu mai vezi de fum in spate. Iar a propos de lipit, nu tine cu banda, au incercat multi cu tot felul de benzi (inclusiv banda de fibra de sticla autoadeziva).
  • fnf bogdan fnf

  • Mesaje scrise: 452
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salutare , din ce am citit pe aici , eu sunt nou , mai baieti turbina incepe sa se invarta din momentul in care pornesti motorul cat despre plaja de turatii in care trage de te baga in scaun acea senzatie este data de cuplu . Eu am 2.0 DTH si la mine dupa oprirea motorului se mai aude pt cateva secunde palele turbinei invartinduse , e ceva normal ea lucrand la turatii foarte mari de aceea se aude si acel fluierat !
Numai bine si bine v-am gasit !
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
@fnf bogdan fnf: Si cuplul din ce provine? Oare nu din supraalimentare prin admisie fortata, adica prin fortarea admisiei cu un turbocompresor? Da turbina se invarte tot timpul, numai ca la turatia nominala pentru supraalimentare, ajunge atunci cand ECU comanda deschiderea circuirului vacuumatic catre Wastegate, iar aceasta comanda trecerea turbinei pe turatie nominala. Aceasta se intampla pe la 1800rpm la motorul Y20DTH.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR