Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • CPcip

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Buna ziua

Imi puteti spune va rog unde pot reconditiona / repara o turbina de la un opel astra h 1,7 cdti ?
Skip ads

  • Komick

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2013

  • Mesaj Privat
ionapostol a scris:Mda, nu prea se mai inghesuie nimeni pe aici...totusi am desfacut tubul de la aer care intra in turbina si am facut cateva poze, nu se vad foarte bine deoarece este cam strimt acolo. Am verificat si jocul axului si se incadreaza in cei 0.5-1mm. Cred ca pana la urma uleiul prelins era datorita colierului slabit...cred...

Am uitat sa mentionez ca am 243000 km (din 2007)cu ea de la zero fiind primul proprietar.


Ai pus colierul la loc si s-a rezolvat problema? Am vazut ca nu ai dat jos garnitura aia sa o verifici daca e intreaga. Eu am cautat o luna garnitura si nu am gasit-o nicaieri. La dezmembrari am gasit azi una si pare intreaga. Daca stie cineva un cod ar fi nemaipomenit. Singura oferta pe care am primit-o a fost pentru colier Very Happy.
  • ionapostol

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Ba da, am verificat-o si am pus-o la loc. Cred ca gasesti doar originala GM.
  • Komick

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Am cerut oferte de la mai multi distribuitori si nu au gasit nici pe original nimic. Doar conducta de admisie cu totul sau colier Smile.
Skip ads

  • daniiii

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Salutare..detin un opel astra h din 2007 cu motorizare 1.7 cdti (101 cp)...problema este ca imi da ulei pe la tubulatura care intra in turbina si fluiera doar cand este motorul rece...in rest masina merge bine, tragenu scoate fum de nici un fel..am adaugat cateva poze
  • Komick

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Salut, Daniiii, ar trebui sa scoti putin conducta de admisie de pe turbine si sa vezi ce e pe acolo. Eu am cautat intai garnitura aia pacatoasa, dar, cand am desfacut am avut surpriza sa vad ca nu asta era problema ci conducta montata prost. Pusese unul pe acolo si silicon, bine ca nu l-a aspirat. In fine, am dat-o jos, am curatat temeinic pe acolo sa nu fie ceva care sa jeneze etansarea, am strans colierul la loc si nu am mai vazut ulei pe acolo.
  • daniiii

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Am curatat si vad ca momentan nu s-a mai scurs ulei...mai am o mica nelamurire ...cand accelerez in forta si iau piciorul de pe acceleratie fluiera scurt...masina trage..nu am erori.....care credeti ca ar fii problema ?
  • Komick

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Daca nu ai pierderi de putere, functioneaza normal, nu fluiera foarte tare, nu cred ca e vreo problema. Daca vrei sa verifici, ca sa elimini probabilitatea unei probleme la turbina, ar trebui sa vezi cum stai cu admisia si evacuarea, sa nu ai vreo pierdere de presiune. Depinde si cum se aude, poate ai alta problema. Ideal ar fi sa o asculte un mecanic bun, cu experienta. Bafta!
Skip ads

  • mi_ronic

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2012

  • Mesaj Privat
salut de vreo 4 luni mi-a picat si mie turbina la un astra h 1.3 CDTI. nu a luat-o pe ulei, daor am pierdut putere si scotea fum alb. am pus una second, din lipsa de fonduri, care nu avea nici un pic de joc in ax. totusi acum, dupa vreo 3500 de km, mi se pare ca fluiera cam tare la rece. in rest e ok, nu am putere scazuta, dar fluieratu ala e enervant. nu face ca cea veche, e adevarat, dar parca se aude cam tare.
  • valy cl

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 2005 1.9 cdti z1.9dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Va salut si va stimez pt ceea ce faceti aici,ca incercati sa ajutati si novicii si necunoscatori sau pur si simplu detinatorii opel,din pacate nu sunt foarte activ pe aici dar ma macina o intrebare legata de turbina de pe vectra c 1.9 cdti/120cp..........ok zgomotul turbinei de pe masina mea este identic cu cel din videoclipul de mai jos,va rog daca este cineva dispus sa imi recomande ce ar trebui sa fac in acest caz,nu am nimic cu mecanicii si nu desconsider pe nimeni dar as dori sa aflu sfatul celor ce au trecut prin aceiasi poveste nu sa merg la un service sa-mi demonteze tot si ca plec de la ei cu cateva probleme in plus,as dori sa le spun eu ce sa verifice daca sunteti amabili sa ma ajutati cu un sfat! http://www.youtube.com/watch?v=blMAVkh1LNs
  • mi_ronic

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2012

  • Mesaj Privat
exact la fel se aude si a mea... daca ne poate ajuta si pe noi vreun coleg?
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,976
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Ce defecte ar putea fi la motor daca turbina cu geometrie variabila a scuipat ulei peste tot pe motor iar a 2-a zi, in tura de proba, motorul s-a turat si a mers singur, chiar si cu contactul luat? (cica ar fi folosit uleiul introdus de turbina in motor)?
Intreb la modul general, in care turbina e intreaga, ca e clar ca motorul se varzuleste daca ajung piese metalice prin el ....
Skip ads

  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Pai e simplu:Turbina ..out.supape(nu se stie cite pina nu se desface motorul)..out si eventual ceva cuzineti care iar nu se stie pina nu se desface si se mai poate sa fie si arborele cotit stricat ,parerea mea stricta si personala.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,666
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Uleiul de motor nu e compresibil, daca nu a oprit rapid motorul cand s-a turat se lasa cu biele indoite, sau mai rau. Partea proasta e ca mergand pe ulei motor in cantitate mare in amestec cu motorina motorul se tureaza peste turatia maxima pe care o atinge motorul folosind doar motorina, deci stress-ul pe reperele interne ale motorului creste instantaneu.

Eu am patit-o cu o Bora 1.9TDi din 2003, dar am fost pe faza si in 15-20sec am oprit motorul (am bagat a 3-a si am tinut frana, a iesit fum din ambreiaj dar motorul s-a oprit imediat). Un amanunt in favoarea mea a fost ca uleiul de motor era la minim pe joja, aveam deja aproape 15.000km cu el. Ca sa vedem care este starea motorului am tractat-o la service unde i-am luat compresia la motor, inca avea compresie buna (~22bar) si aceasta era aproximativ egala pe toti cilindrii. Motorul a scapat pentru ca am fost eu pe faza si l-am oprit repede.
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,976
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Deci treaba e clara. Daca compresia e mica, motorul s-a varzulit si merita mai mult sa fie inlocuit decat reparat...
Pe dealta parte, i s-a rupt distributia acum cativa ani dar fara damage in motor ca avea ceva nu-stiu-cum-le-zice de protectie.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
La diesel sub 2L nu prea exista nici o protectie. Cand se duce distributia sunt pa si supapele.
  • ro.auto

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Sal. Am si eu aceeasi problema, se aude zgomot cand turez motorul peste 2000 rpm. Aseara s-a accelerat si a trebuit sa o oprsc in viteza. A facut autoaprindere. Acum scoate fum si merge intrerupt. Zgomotul este asemanator ca la tine.

ghibirdic.sorin a scris:Stefan
Am facut niste filmulete , cum se aude din interiorul masinii si exterior, nu stiu daca calitatea audio este excelenta, oricum suieratul se aude ...
http://www.youtube.com/watc...6tL8jc086kY0Uaag=
http://www.youtube.com/watc...6tL8jc086kY0Uaag=
http://www.youtube.com/watc...6tL8jc086kY0Uaag=

Astea sunt linkurile, suieratul nu este asurzitor, se aude mai ales in turatie
Astept un semn, o parere.
Multumesc

  • alex11vsa

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Salutare! Acum vre-o 3 luni mi-a picat turbina. Am trimis-o la o firma din Bucuresti care mi-a reconditionat-o. Din cate am inteles au fost schimbate piesele componente si s-a umblat si la geometria variabila. Dupa montarea turbinei reconditionate masina a mers ok cu precizarea ca din acel moment am inceput sa simt miros de gaze in habitaclu. Am inteles ca ar fi trebuit schimbate si garniturile de la turbina dar eu nu am stiut iar mecanicul (baiat bun) nu mi-a spus. Acum, de vre-o cateva zile, am sesizat un fluierat usor mai ales cand motorul este rece (cu motorul cald abia se aude). Zgomotul este asemanator cu cel care a aparut cand mi-a picat turbina, dar acum are o intensitate mult mai redusa. Am vorbit la firma care mi-a reconditionat turbina si mi-a spus ca ar trebui inlaturata o sita de pa turul de la ulei parca, deoarece aceasta reduce debitul de ulei catre turbina care nu se lubrefiaza corespunzator. Sincer nu stiu ce sa mai cred. Chestia cu acea sita nu mi se pare in regula avand in vedere ca masina a functionat cu aceasta sita si inainte de defectarea turbinei cat si aproape trei luni dupa reconditionare.
Problema mea este legata de acest fluierat care a aparut de cateva zile. Alte simptome nu au aparut. Poate fi o problema de etanseitate avand in vedere ca miroase a geze in zona turbinei, gaze care ajung si in habitaclu? Este posibil ca din cauza acestei etanseitati proaste sa se fi stricat din nou turbina sau am vre-o sansa sa remediez problema cu schimbarea garniturilor ?
Cei care ati demontat si remontat turbina ati schimbat si garniturile ? Daca da spuneti-mi va rog ce garnituri se schimba si daca se gasesc pe la magazinele de specialitate sau doar pe la reprezentanta. Multumesc si scuze daca m-am lungit !
  • ro.auto

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Draga alex11vsa.

Ceea ce spun baietii care ti-au reconditionat turbina, sti cum se numeste? Isi acopera greselile si incompetenta. Eu am vrut sa reconditionez turbina. Un prieten bun si mecanic, mi-a recomandat sa cumpar alta, pt ca trebuiesc schimbate lagarele si semeringurile si nu mai iese cum a fost. Adica, un lucru reparat nu este ca cel original. Am gasit o turbina la un baiat la Craiova si la un pret acceptabil. Daca vrei sa-ti dau numarul, scrie-mi pe privat.
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Crezi cumva ca o turbina bine reparata nu tine ? De ce induci in eroare...eu cred ca diferenta dintre o turbina reparata si una noua este destul de mare ...iar daca cineva se pricepe sa repare o turbina foarte bine si garanteaza pentru ea se merita...ca de aia se gasesc kituri pentru reparat turbine...parerea mea stricta si personala.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR