Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Florin c

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Salut! S-ar putea sa fie fusta de la piston... Sa nu fie asta, dar verifica. Bafta! Wink
Skip ads

  • cont-sters-1946

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Florin c a scris:Salut! S-ar putea sa fie fusta de la piston... Sa nu fie asta, dar verifica. Bafta! Wink


Cum pot verifica asta?!
  • ElSpa

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2006

  • Mesaj Privat
deci:
am curatat injectoarele cu ultrasunete. rezultat: masian e ghiulea dar de tacanit tot nu am scapat.
tachetii sunt hidraulici, nu au pastile e reglaj.

mai departe mi se propune si mie sa desfac motorul dar ma opresc aici, te sfatuiesc si pe tine sa faci la fel.
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Ce s-o intampla cu coupe-urile de pe forumul asta ma intreb ?

Si cand ma gandesc ca aceeasi problema am avut-o si eu ..ma intreba lumea la reprezentanta daca s-au facut modele din astea diesel Sad
Pe mine m-a mancat s-o desfac . rezultatul : stres , 90 de milioane , bucurie , stres si motor nou .
Problema este ca as fi mai mers si eu asa cyu ea pana m-au sfatuit baietii sa las masina ca altfel voi aduna motorul cu maturica si farasul de pe strada .

Concluzia este ca ori sunt masini varza ca fiabilitate , ori le-a luat dracu de alergat la primii proprietari .
Ca sa am liniste mi-am propus ca atunci cand voi mai vizita Clujul sa-i rup capul primului proprietar .
Skip ads

  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
De aia vreau eu Bertone de 2.2 aspirat.... m-ati speriat cu problemele LET-urilor, alea macar au o buba mare la ungerea lantului de distributie (2000-2002) dar se rezolva destul de ieftin....

A propos daemont, tu ti-ai inlocuit lantul de distributie si sistemul de ungere a acestuia? Pentru ca si in Opel TIS si in alte surse e comunicat faptul ca acest motor pana in 2003 a avut sistemul de ungere a lantului de distributie subdimensionat, acesta nu se unge corect si functionand partial uscat se risca ruperea acestuia cu consecinte nasoale pt motor ???
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Ce zici ????????
Te rog detalii urgent ca n-am avut nici o idee pana acu' si nici meserie de la reprezentanta n-a zis nimic..
crezi ca daca mi-au pus un alt motor ( de la baie pana la capacul cu ecotec) mi-au uns si lantul ? Sau cum ?
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Era pt daemont chestia cu lantul, tu ai Z18XE deci curea de distributie.
  • cont-sters-1946

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2006

  • Mesaj Privat
LEXXX a scris:De aia vreau eu Bertone de 2.2 aspirat.... m-ati speriat cu problemele LET-urilor, alea macar au o buba mare la ungerea lantului de distributie (2000-2002) dar se rezolva destul de ieftin....

A propos daemont, tu ti-ai inlocuit lantul de distributie si sistemul de ungere a acestuia? Pentru ca si in Opel TIS si in alte surse e comunicat faptul ca acest motor pana in 2003 a avut sistemul de ungere a lantului de distributie subdimensionat, acesta nu se unge corect si functionand partial uscat se risca ruperea acestuia cu consecinte nasoale pt motor ???


nu am mai auzit asta, dar mersi frumos de informatie. De indata ce ajung in romania, am sa intreb la o reprezentata.. desi poate ar fi mai bine sa ma interesez aici. Masina are actualmente 90.000 km, cam la cat se propune schimbarea si ungerea?!
Skip ads

  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
nu stiu daca se referea la asta, dar uite ce scrie in TIS legat de motorul tau Engine replacement programme - Z22SE DOHC engine.PDF
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Nu reusesc sa vad documentul ala ca nu sunt membru club opel group pe yahoo, dar ca sa clarific despre ce vorbesc mai dau un link de pe www.z22se.co.uk : http://www.z22se.co.uk/foru...ewtopic.php?t=384

P.S. Cum intru si eu in grupul ala ca nu m-am prins Smile ?
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
http://autos.groups.yahoo.com/group/ClubOpel/
Apoi Join this Group
  • ElSpa

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2006

  • Mesaj Privat
problema am rezolvat-o, dupa mai bine de 1.5 luni de la gasirea ei....

aveam un piston crapat asa ca am cumparat un set nou de pistoane forjate si au fost inlocuite cele vechi, chiloasa facuta ca noua, camera de ardere miscsorata Smile cu 2mm, supape noi, motorul merge ca uns si toarce ca o pisica, plus ca trage de rupe.
Skip ads

  • cont-sters-1946

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2006

  • Mesaj Privat
LEXXX a scris:De aia vreau eu Bertone de 2.2 aspirat.... m-ati speriat cu problemele LET-urilor, alea macar au o buba mare la ungerea lantului de distributie (2000-2002) dar se rezolva destul de ieftin....

A propos daemont, tu ti-ai inlocuit lantul de distributie si sistemul de ungere a acestuia? Pentru ca si in Opel TIS si in alte surse e comunicat faptul ca acest motor pana in 2003 a avut sistemul de ungere a lantului de distributie subdimensionat, acesta nu se unge corect si functionand partial uscat se risca ruperea acestuia cu consecinte nasoale pt motor ???


am fost la rucom (Opel in craiova) si i-am intrebat de aceasta problema... evident ca au spus ceea ce ma asteptam: DISTRIBUTIA PE LANT N-ARE MOARTE! le-am explicat in detaliu problema expusa in TIS (mai ales ca am cunoscut un posesor de Z22SE din slatina, caruia i s-a rupt lantul la 140k - reparatia 2000€).. mi.au spus ca inlocuirea duzei de ungere, echivaleaza cu inlocuirea lantului, pt ca manopera e similara.

Acum, referitor la zgomotul de la motor, expun rezolvarea mea, in speranta ca poate ajuta pe cineva:
zgomotul, pacanitul de la motor se datoreaza valvei care permite trecerea vaporilor de benzina prin retur (sau ceva de genul asta)... initial valva este prinsa pe filtru de aer original al masinii, care se leaga de caroserie printr-un sistem de inele de cauciuc. Eu mi-am inlocuit filtrul original cu un K&N si am legat valva cu doua coliere venite in pachetul K&N direct pe caroserie si asta e motivul pt care, dupa incalzire => vaporii, valva intra in functiune si legata fiind pe caroserie vibratia ei induce un zgomot usor care da rezonanta pe care o simteam eu in interior.. dupa fixarea ei pe un burete, zgomotul dispare in totalitate.
  • ElSpa

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2006

  • Mesaj Privat
vezi ca eu am avut un astfel de motor 2200 si chia nu am avut nici o problema cu el dar m-a sunat azi cineva care m-a luat de pe forum cu un motor z22se ca i s-a rupt lantul de distributie...asa ca schimbati-l Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR