Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Aici ... fara mine... mecanicii "mei" sunt la 2000 de km departate de tine Wink BAFTA insa...
Skip ads

  • pamihai

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2004

  • Mesaj Privat
se vede treba tonescug ca vrei neaparat sa surubaresti pe la motor...
  • tonescug

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Salut. Am fost azi la un service pe b-dul Basarabiei si i-am facut compresia. Era intre 12si 13 pe diferite pistoane. Eu stiam ca ar fi trebuit sa fie 9-10. Dar mecanicii cica normal ar fi fost 14. Oricum au zis ca compresia e ok si ca ar fi de vina uleiul si mi-au recomandat castrol si un aditiv si apoi mai vedem. Cu ocazia asta mi-am curatzat si injectoarele si schimbat filtrul de benzina. Smile . O sa-l schimb sa vad ce-o mia fi. Oricum mersi pentru sfaturi.
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Ce motor ai tu mai? Normal e 9-10 la benzina, si la vectra A a mea mi-a masurat aproximativ 8.5 cam la toti cilindrii si era totul ok, aveam putere, nu consuma ulei, dar am facut compresia de curiozitate. Cine stie ce aparat de masura aia unde ai fost tu sau ce au masurat ei.
Skip ads

  • tonescug

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2004

  • Mesaj Privat
O fi fost manometrul lor bushit. Imi pare rau ca nu m-am luat de ei. Da ala chiar arata 12-13. Si mie mi s-a parut cam mult. Cred ca o sa mai trec pe la ei sa ii iau la intrebari si le-am dat si 300 mii numai pt masuratorile lor.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Nu, e o buna valoare...
  • tonescug

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2004

  • Mesaj Privat
sorin666, de ce spui ca e buna valoarea? ca pe situ http://members.fortunecity.com/ata/vectra/ spune ca 9.2 e rata de compresie. Problema e ca nu stiu in ce unitati de masura se masoara? Acu s-ar putea sa fie ok daca aia mi-au masurat in alte unitati si in urma conversiei rezulta asta. Daca stii ai putea sa imi dai mai multe amanunte sa nu ma fac de ras, ca vroiam sa merg din nou sa le zic ca e stricat manometru lor si sa mi-o faca din nou cu altu?
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Presiunea e mai mare decat rata de compresie (la motoare in stare buna) pentru ca amestecul se mai si incalzeste prin comprimarea rapida (procesul fiind mai aproape de o adiabata decat de o izoterma...)
Skip ads

  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Ma repet, mie la Vectra A mi-a masurat cineva la un service 8.5 si motorul nu consuma nici ulei si nici benzina mai mult decat trebuia (6.5 afara) si tragea bine. Eu nu m-am uitat pe manometru ce scria, asa a zis el, poate o fi convertit mental ceva, dar nu cred pt. ca mi-ar fi zis.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Nu e nici un bai, in plus chiar daca manometrul este prost etelonat, dar se foloseste "in productie" zilnic, mecanicul iti poate spune daca e OK sau nu in comparatie cu valorile citite la masinile noi de ACELASI manometru...
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
de obicei pe manometru ai o zona verde. daca acul e acolo e OK.

am facut si eu compresia si mi-a iesit egala pe toti cilindrii undeva in jurul valorii de 13-14. am inteles ca intre 13-15 e ff bine...
  • tonescug

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Mda am fost azi si am vorbit cu ei si cica asa trebuie sa fie. Ei mi-au zis ca rata de compresie difera fatza de compresia normala. Mie imi iesise intre 12.5 si 13.5 si ziceau ca maxim e 14 si e ok. Cand i-am intrebat cum se masoara rata de compresie cica e un raport intre nu stiu ce, ceva complicat care cica nu pot sa faca. Oricum compresia fiind ok cum mi-au zis ei au zis sa incerc sa schimb tipul de ulei si sa bag un aditiv, si daca mai mananca am pus-o Crying or Very sad motoru facut. Sper ca dupa ce schimb uleiu sa nu mai faca. Acu am Liui Molly de 10W40 si mi-au zis sa pun castrol de 15W40 si dura lube sau alt aditiv. Sper sa fie ok.
Skip ads

  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Mai nou si la tata (espero 1.5 16v) a inceput sa consume uleiul si motorul are 100 mii km, mers f. atent, nici la turatii mari, si nici subturat, si cu ulei bun (de obicei sintetic 0w40 sau 5w40)
  • 8IMISTIQ

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Sandumbogdan daca foloseste aral (cum folosesc toti proprietarii de daewoo pe care ii shtiu eu Smile ) atunci schimba uleiul Smile -- si altii au facut la fel si a mers; daca nu foloseste aral iertare ca te-am plictisit cu sfaturi generale si sf Smile)

Acum referitor la ce s-a vorbit, pot sa va spun exact care sunt cauzele pentru care consuma un motor ulei, deoarece mycar e in service de 2 saptamani deja, deoarece consuma ulei. Probabil stiti poveste 1.6 16v etc suna A DIESEL -- care e postata pe acest forum. Continuarea va fi si ea postata Smile dar doar o data cu finalizarea povestii si anume scoaterea masinii din service Smile.

Ok, acum cauzele, din cele auzite de la mecanici.

Pe la garnitura de la capacul axelor cu came poate sa consume maxim maxim 150-200 ml la 1000km.

Poate sa consume bine evident din cauza uzurii segmentiilor, lucru care se intampla dupa multi kilometrii. Poate sa consume la fel de bine si din cauza uzurii simeringurilor de la supape, situatie in care se intaresc si nu mai sunt lipite de axul supapei. S-au intamplat si cazuri in care s-au inlocuit accidental cu simeringuri cu jumate de mm mai groase, si aceeasi situatie consum de ulei.

Cazul meu, suficient de nefericit si el Smile -- Dupa povestea cu ruperea curelei de distributie, si indoirea supapelor, domnul mecanic la care am dus masina ori nu a vazut (ceea ce e greu de crezut) ori nu a vrut sa vada din diferite motive (ca mai dura la greu) CA TOATE ghidurile de la supapele de admisie erau CRAPATE (de la lovirea supapelor de catre pistoane), drept pentru care supapa nu mai calca perfect drept, forta simeringul si consuma ulei. Cat? In jur de 1 litru la 1000km, poate chiar si mai mult daca era motorul turatforjat.

Aaa exact, a inceput sa consume mai mult in ultima vreme, cand mergand mai mult prin orash, relativ turat, s-au RUPT pur si simplu doua ghiduri de supape, iar bucatelele au cazut in camera de ardere, si au lasat o gramada de urme pe chiulasa (cum au fost lovite de pistoane).
  • alinex

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Hmm... in urma cu circa 15...20000 de km am facut si eu compresia! Bun: iese undeva pe la 11 pe toti cilindrii! Dar totusi consuma ulei in draci! sa inteleg ca ar fi de la semeringurile supapelor? Fum scoate ca un furnal, mai ales cand e rece! Motorul e C20NE si este pe o Astra F 2.0i din '92 caravane!

Va salut cu respect

AlinEX
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR