Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • pitic

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1990 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2009

  • Mesaj Privat
se poate cumpara si de la dezmembrari, se poate verifica ,pui furtunasul care intra in locasul lui pe servo si partea care intra in galeria de admisie poti sai faci tu vid cu gura scuze de expresie si daca nu tragi in gol si ramane vidat e ok .
Skip ads

  • mcmmar

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Va multumesc tuturor pentru sfaturi. Se pare ca problema este la sabotii de pe spate pt ca nu sunt reglati cum trebuiei.In urma explicatiilor pe care le-am primit de la "mecaNIK" am intervenit astazi la franele de pe spate ,am mai strans piulita aceea care regleza distanta dintre saboti si tambur si am dat cu degripant.Acum pedala sta mai sus,masina franeaza mai bine si frana de mana prinde la al treilea dinte. Totusi cred ca pe dreapta am strans cam mult pt ca se incalzeste mai mult ca cealalta.Dar acum stiu ce am de facut.Multumesc lui mecaNIK pentru ajutor!
  • valyd11

  • Mesaje scrise: 388
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2017 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Eu patesc la fel ca tine doar ca pe spate am discuri. Eu suspectez pompa de frana... Cum o verific?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Cu motorul oprit apesi frana si astepti cateva secunde...daca incepe sa coboare incet inseamna ca pompa centrala pierde presiune daca ajunge la un nivel si ramane acolo nu este vina ei...
Skip ads

  • rosu laura

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Am cumparat discuri de frana noi la masina (zafira b) si au o vopsea pe ele. Cu ce se curata chestia aia? heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp
  • valyd11

  • Mesaje scrise: 388
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2017 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2009

  • Mesaj Privat
@mecaNIK multumesc pentru raspuns, am facut cum ai zis tu si pedala ramane la un nivel (destul de jos) dar ramane acolo. Sa mai incerc o aerisire...

@rosu laura nu am mai vazut asa ceva, dar ar trebui sa se curete singure cand folosesti franele....
  • mcmmar

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2008

  • Mesaj Privat
In manualul pt opel astra f (etzold) spune ca lacul de protectie de pe discurile noi se curata cu diluant.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
valyd11 faptul ca pedala ramane la acelasi nivel apasata fiind inseamna ca pompa centrala este buna nu pierde presiune nici ea si nici cilindru ori etrier ...la tine jocurile dintre saboti si tambur sant in schimb prea mari si determina o cursa lunga a pedalei de frana.Se demonteaza tamburul se face reglajul fin din tija de autoreglaj(e doar cu numele) pana cand sabotul atinge foarte putin tamburul se actioneaza iar frana se verifica din nou si cand jocul este foarte mic ,se face si la cealalta roata e singura cale sa ai o frana care sa raspunda imediat.Tot ce ti-am spus ca sa fie facut ca la carte se face cu frana de mana slabita la maxim,dupa reglajul sabotilor se reface reglajul franei de mana 7-9 dinti .... intrebari daca mai sant probleme.
  • valyd11

  • Mesaje scrise: 388
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2017 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2009

  • Mesaj Privat
pai pe spate am discuri... ce e de facut in situatia asta?
  • sgt82

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2010

  • Mesaj Privat
am schimbat placutele si discurile de frana pe fata si spate, inainte de asta masina frana ok, acum pedala este foarte moale si franeaza tarziu, am facut aerisire si degeaba, dupa 2 pedale se intareste dar daca raman cu piciorul pe pedala simt cum se pierde presiunea
opel astra G, 2002, diesel
  • pocris

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Salut,

Am un Astra H cu discuri si pe spate si de ceva timp am remarcat ca pedala de frana si-a lungit sesizabil cursa. Alte simptome:

1. Cu motorul oprit, dupa indicatiile colegului @mecaNIK, pedala ramane pe pozitie, deci pompa ar fi OK.
2. Cu motorul pornit patesc exact ca si colegul de mai sus: pedala coboara usor si constant pana la un punct aproape de podea. Daca ii dau pedale se intareste, tin piciorul apasat coboara.

Nivelul lichidului de frana nu a scazut [nu stiu cand a fost schimbat ultima data]. Placutele frana spate necesita schimbare dar nu imperioasa. De franat, franeaza bine cu precizarea ca asta se intampla cu pedala mai jos decat inainte.

Comportamentul de la punctul 2 este normal? De ce poate fi generat? Aer in instalatie?

Multam!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR