Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • Z_Junior

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1986 16DA
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
In primul rand sa va salut pe toti opel-isti.
mentionez ca am un kadett cu motor 1.7 D
Fenomenul se intampla astfel:
--sa zicem o dimineata normala pe la ora 9:00 in care porneste usor la 5-4 grade spre 0grade oricum, toata ziua nu mai am treaba.Seara cand sa o parchez nu am loc in parcare si o las in zona karterului. Revin peste ceva timp si vad parcarea libera si ce zic yo in mintea mea "i-a sa o pun eu la locul ei" , zis shi facut.
--a 2a zi dimineata a venit surpriza :d nu mai vrea sa porneasca.bun am tot incercat io de vreo 3 ori sa o pornesc dand la automat printre care ultima data am lasat de 2 ori p bujii ,mentionez ca nu era exagerat de rece si nici seara nu a fost friguroasa.impreuna cu 2 prieteni o imping 7-10m shi o si pornit, de curiozitate o opresc imediat si incerc sa o pornesc , ghicitzi minunea 'porneste'. imi fac treaba pana pe la amiaza ,o las acasa, in aceasta zi temperatura incepe sa scada semnificativ o data cu venirea serii. Seara p la 10 am zis sa ii dau o cheie sa fad ce are de gand shi a pornit , am lasato vreo 15 min pornita si am plecat in casa.
-- a 3a zi dimineata iarasi nu porneste ,o imping porneste l fel de usor, ma minunez si eu de ce se intampla.
acum am vrificat bujiile care in urma verificarii am constatat ca sunt bune
mentionez ca are momente la prima pornire din zi cand porneste cnad nu porneste , acum astept si eu pe cine sa vad care si cum zice ca eu nu imi pot da seama cum se face ca cand e mai rece ba porneste ba nu porneste ,ceo fi numa ea stie
acum sar spune ca ar fi compresia dar toata treaba e pornirea si nu e nici o diferenta la cum trage motorul adiq in urma pornirii potzi pleca cu masina fara probleme,

Sper ca nu plictisesc cu aceasta descriere zic eu!
Cu respect Z_Junior


Ultima modificare facuta de Z_Junior la Sam 03 Apr, 2010 11:59 am
Skip ads

  • daniel_kadett

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1986 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2006

  • Mesaj Privat
salut,

dupa parerea mea si experientele mele cu acest motor, sunt sanse f mari sa fie bateria. iarna trecuta mi se intampla ceva similar - daca porneam dimineata, toata ziua mergea, puteam porni, opri, etc, dar dimineata era chin - de 2 ori am descarcat bateria, dar dupa 1h pe redresor pornea la sfert - schimbat bateria, problema a disparut.
bateria e ok dupa ce dai de cateva ori la automat? diesel-ul consuma muuuullt curent la pornire.
poti sa incerci sa nu o mai impingi si sa incerci sa pornesti cu alta baterie, sau sa o incarci pe a ta.
pornirea impins nu face bine deloc la motorul asta Nu! , mai bine o ajuti cu o baterie in paralel.
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
are pompa de unde poti sa o amorsezi manual? mi-e ca prinde aer pe undeva si se dezamorseaza
  • Z_Junior

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1986 16DA
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
@daniel_kadett
bateria este noua si are vreo 77A parca ,acum nu stiu ce sa ii fac.
cu impinsul la pornire stiu ca nu e bine dar nu aveam alta solutie.
am sa incerc cand nu o sa vrea sa porneasca si cu o baterie in paralel
ms mult

@fumanchu
initial asa a avut dar chiar din cauza pompei prindea aer sau daca nu ma insel nu imi tinea motorina pe furtun , acum am alt model de suport pt filtru de motorina care nu mai are pompa ,in schimb la acesta ramane motorina pe conducta asa ca a ramas acesta.
Skip ads

  • Z_Junior

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1986 16DA
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
daca aveam bosch-ul din primavara sigur nu ma mai gandeam la baterie dar deh alternatorul a fost mai istet si a fiert-o tot timpul si dezavantajul la ea era ca e fara intretinere dar sper ca o sa se rezolve.
surprize de craciun:D
  • Z_Junior

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1986 16DA
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
apropo 1.7D nu are soc? cel purin la mine nu vad pe noua pompa de injectie.
@fumanchu
ms de sfat
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
degeaba e gaz pe teava daca nu are presiune sa deschida clapeta aia....ai buton de amorsat manual? daca da...pune contactul...apoi fa-i presiune manual pana se aude un "tzacanit"....apoi ar trebui sa o ia..daca asta era problema.
  • Z_Junior

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1986 16DA
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
pompa de amorsat motorina nu mai am am avut si din cauza ei imi prindea aer si nu imi tinea motorina pe conducta asta 1-la mana
2-la mana creq i-am dat de cap:-mai nou imi porneste la rece fara sa mai tin pe bujii.
- ex: la prima cheie tin pe bujii nu imi porneste , la a2a pornesc fara a mai tine pe bujii.
asta asa ca ideie
buba la ea cred ca este mai mult k sigur avansul din pompa de injectie. la prima vedere ea este avansata pentru ca nu am pornire cand tin pe bujii, datorita faptului ca motorina este injectata prea inainte pe bujii si fumul provocat de motorina tine la pornire , parerea mea.
maine reglez pompa de injectie si apoi am sa va spun daca rezolv ceva cu cazanul. Very Happy
Skip ads

  • Z_Junior

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1986 16DA
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
salut
am rezolvat cu pornirea = era avansata pompa pana la urma.
mai ramane sa ii vad punctele cum sunt shi gata cu motorul sper eu.

bafta
  • Xperiment

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Cum adica era "avansata"?
Eu unu am avut ceva probleme cand am luat masina pt ca bujiile erau dezactivate sa zic asa (cineva a pus siguranta pt ele langa. deci nu aveam curent pe ele).
Acuma am ceva probleme cu pompa de injectie. Ca nu mai poate sa se alimenteze cum trebuie.. nu mai are "putere" sa zic.
  • Z_Junior

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1986 16DA
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Xperiment a scris:Cum adica era "avansata"?
Eu unu am avut ceva probleme cand am luat masina pt ca bujiile erau dezactivate sa zic asa (cineva a pus siguranta pt ele langa. deci nu aveam curent pe ele).
Acuma am ceva probleme cu pompa de injectie. Ca nu mai poate sa se alimenteze cum trebuie.. nu mai are "putere" sa zic.

am avut si eu probleme cu alimentarea si mi-o zis cineva ca nu mai are putere sa traga din rezervor.nu am crezut ca deh ...si am schimbat rezervor- nu a mers tot aer prindea .
pompa injectie- nu a mers si in concluzie a ramas filtrul de motorina -mai exact tot suportul ala unde e filtru si acuma mere uns
sper ca ai inteles ceva si nu am plictisit pe nimeni.
LA MULTI ANI! 2010 ! ! !
  • tenace

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor. Am si eu o problema la un astra f hatchback diessel 1700 cc. 50 kw / 68 cp. Ieri am fost In orasul Gaesti D-ta si am trecut pe la peco am alimentat cu motorina cam 11 litri desii mai aveam in rezervor cam 30 de litri am pus peste in rezervor . Problema este ca dupa ce am plecat de la peco am mers in oras sa mai fac cateva cumparaturi dupa aproximativ 30 de minute cand am revenit la masina si am incercat sa pornesc motorul a pornit foarte greu la a 3 a cheie afara ereau 17 grade cu plus , uneori mai intrerupe putin in mers , de dimineata am incercat sa pornesc iar si tot greu a pornit , nici asta iarna nu am avut probleme cum am de ieri de cand am fost la peco . Am desfacut si surupul de la filtru de motorina sa vad daca curge apa ceva , este o motorina foarte subtire pe moment am crezut ca cei de la peco mi-au pus benzina in loc de motorina dar am aratat la cineva si a zis ca este motorina euro 5. In situatia data nu stiu ce ar trebuii sa fac ma tem sa nu fie ceva grav din pompa de injectie deacea va cer ajutorul .!
Skip ads

  • Xperiment

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Despre problema ta eu as zice ca trage aer instalatia de alimentare cu motorina. Am patit si eu ce zici tu si nu era imbinarea unui furtun cu o conducta etansa. Mai strange colierele sau verifica sa nu picure pe undeva.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR