Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • claudiu1178

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2008

  • Mesaj Privat
claudiu1178 a scris:aceeasi problema am si eu , ieri am iesit putin cu masina si a ramas aprins martorul Esp (triunghiul cu masina) sa imi fac probleme ,sau sa astept poate dispare.....am citit mai sus si am vazut la cineva ca cu trecerea timpului a s-a stins..mentionez ca in bord imi indica ca alternatorul incarca undeva la 14,3 ,.

ieri am rezolvat problema ,la mine a fost de vina senzorul de rotatie (volan ) se afla in interiorul cimului
incearca la maiandrei ,in prima faza ai de facut o diagnoza .....
gasesti numarul lui de telefon aici pe forum.....
bafta ! Very Happy
Skip ads

  • madalin.ciotinga

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Salut baieti,

Vectra C 2006 Facelift. Am si eu o problema cu martorul de ESP care sa aprins in mers de vro 2 ori, si sa stins dupa oprirea si repornirea motorului. Mentionez ca doar acest martor sa aprins si nu altul o data cu el sa la distanta de secunde\minute dupa acesta asa cum am vazut pe acest forum ca sa intamplat la majoritatea posesorilor de Vectra C.
Stie cineva care ar putea fi problema?

Multumesc anticipat
  • crysty83

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2011

  • Mesaj Privat
salut ! mie m-i se intimpla urmatoarele,in ordine:1-pun contactul,2-se aprind martorii in bord,3-se sting cei de ABS si ESP,4-dau cheie,5- se aprind iar 2-3 secunde,6- se stinge cel de ABS si ramane aprins cel de ESP.Problema asta nu se intimpla mereu! Cateodata ramane aprins cel de ESP dupa ce pornesc,cateodata nu! Am fost le tester si mi-a spus ca nu comunica CAN-ul cu ESP-ul! stie cineva ce e de vina?am o vectra c caravan 2005,1.9,120cai Exclamation
  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Si totusi,nimeni n-a dat o explicatie concreta la problema discutata.Dupa ce pornesc motorul,martorii de ABS si ESP raman aprinsi 2-3 secunde,apoi se sting amandoi si in timpul mersului se aude un oarecare huruit cand accelerez doar,parca vine de la ceasuri.Deci?Mai toti zic ca ar fi legat de CIM,dar ce anume?
Skip ads

  • claudiu1178

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2008

  • Mesaj Privat
[quote="Y-GreK"]Si totusi,nimeni n-a dat o explicatie concreta la problema discutata.Dupa ce pornesc motorul,martorii de ABS si ESP raman aprinsi 2-3 secunde,apoi se sting amandoi si in timpul mersului se aude un oarecare huruit cand accelerez doar,parca vine de la ceasuri.Deci?Mai toti zic ca ar fi legat de CIM,dar ce anume?[/quotE


o diagnoza cu tech 2 va va spune care este problema !
  • mariani

  • Mesaje scrise: 769
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Y-GreK a scris:Si totusi,nimeni n-a dat o explicatie concreta la problema discutata.Dupa ce pornesc motorul,martorii de ABS si ESP raman aprinsi 2-3 secunde,apoi se sting amandoi si in timpul mersului se aude un oarecare huruit cand accelerez doar,parca vine de la ceasuri.Deci?Mai toti zic ca ar fi legat de CIM,dar ce anume?


Sal...
da mai multe detalii...
daca martori ABS...ESP.. se sting dupa acele 3..5 sec dupa ce pui contactul si se reaprind la pornirea motorului...sta aprinsi cateva sec..(pana ln 10 sec) si se sting ...SCHIMBA BATERIA...
si legat de acel huruit daca ai motorul diesel..nu te mai stresa...mai toate fac asa...si nu numai la opel...
La Multi Ani!
  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
mariani a scris:daca martori ABS...ESP.. se sting dupa acele 3..5 sec dupa ce pui contactul si se reaprind la pornirea motorului...sta aprinsi cateva sec..(pana ln 10 sec) si se sting ...SCHIMBA BATERIA...
La Multi Ani!



Exact,asta vroiam sa stiu!Mi-am dat seama in cele din urma ca e bateria,m-am dat un pic la ea pe polei sa vad cum reactioneaza ESP-ul si imi fluctua pentru scurt timp intensitatea farurilor si a luminilor din bord,cel putin asa am remarcat.
Am pus si Tech2-ul pe ea,dar nu mi-a citit nici-o eroare ceea ce era oarecum normal,singurul lucru ce am remarcat era ca martorul de ESP mi-a stat aprins in permanenta pe timpul diagnozei.


LA MULTI ANI! Very Happy
  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Asadar,revin cu aceeasi problema...In ziua in care am schimbat bateria nu mi-a facut probleme,nu mai ramaneau aprinsi martorii de ESP si ABS.Astazi,iar a inceput sa faca aceleasi figuri,mentionate in postul de mai sus.Care poate sa fie problema?Am un consumator care-mi seaca bateria?Sa fie oare de la alarma aftermarket? Confused
Skip ads

  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salut!
Alternatorul l-ai verificat? Daca ai GID sau CID pe masina poti sa verifici din meniul ascuns ce tensiune baga alternatorul

Adi G.
  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Salut,
Alternatorul e nou-nout,l-am schimbat acum aproximativ 2500km.Cand alternatorul nu mai incarca,imi aparea dupa un anumit timp martorul cu bateria pe bord.Pana intr-o zi cand in mers mi s-au aprins si ABSul,ESPul si servo-directia nu mai functiona,imi aparuse martorul cu volanul si semnul exclamarii pe afisajul de la turometru,toate impreuna cu cel de alternator si cand am dat s-o pornesc iarasi nimic,bateria era moarta.Acum nu e cazul.Repet,masina porneste la sfert,doar ca ABSul si ESPul mai raman aprinsi inca 3-4 secunde dupa si apoi dispar.Am schimbat si bateria,e nou-nouta si ea,in prima zi nu se mai aprindeau dupa ce o porneam,dar acum se repeta fenomenul Sad
Tind sa cred ca am un consumator in plus,iar singurul la care ma tot gandesc e alarma (nu-i cea originala a masinii) care functioneaza tot pe cheie.Ca altfel as fi testat un timp sa vad daca pe inchiderea centralizata imi mai face figuri,dar asa...
Am CID la ea,cum pot verifica tensiunea de alimentare pe meniul ascuns?Macar de curiozitate.
  • Bryan99

  • Mesaje scrise: 1,147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salut , ca sa vezi cum incarca alternatorul trebuie sa intrii in meniul ascuns , se procedeaza asa : tii apasat pe butonul settings cateva secunde pana se aude un beep , apoi apesi butonul BC si ai intrat in meniul ascuns , apoi apasand mereu butonul BC schimbi mereu pagina din meniul ascuns , succes
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salut!
Tii apasat pe butonul settings pana face bip (dupa ~10 secunde) apoi din butonul BC navighezi prin meniul ascuns, la un moment dat o sa dai de un ecran pe care o sa ai in coltul din dreapta sus U-term si U-reference. Parametrul care fluctueaza este tensiunea care o baga alternatorul.
Ca sa verifici daca ai consumatori,numai stiu exact cum e procedura, e ceva de genu cu motorul oprit pui un multimetru pe baterie setat pe intensitate, sau verifici borna - daca e calda.

Adi G.

LE: Se pare ca @Bryan99 a postat inainte sa termin eu de scris postul Smile)
Skip ads

  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Am revenit,de data asta cu vesti bune Very Happy
Am fost astazi la mecanicul meu priceput in Opeluri si mi-a zis ca e de la lichidul de servodirectie,mult prea vascos si solicita inclusiv bateria la drum lung,nici nu ma mira faptul ca si directia mi se parea cam grea,spre deosebire de cealalta Vectra.Mi-a zis ca sa o las asa deocamdata,ca nu-i nici-o problema si la primavara sa-i schimb lichidul.Ma tot miram cum de la unii useri le disparea eroarea cu cei doi martori dupa un timp,trecerea de la frig la cald mai scadea din vascuozitatea lichidului,implicit nu mai solicita si bateria,iar alternatorul era capabil sa o incarce in parametri normali.
Deci stimati colegi,daca nu-i din bateria slaba de la mama ei,sigur aveti un consumator!Cel mai probabil din cauza servo-directiei Wink
  • crysty83

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2011

  • Mesaj Privat
eu am schimbat bateria si merge brici ,porneste la sfert si nu mi-a mai aparut nici martorul de la esp Very Happy ,sunt fericit!
  • Costln

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Feb 2012

  • Mesaj Privat
ionut codreanu a scris:salut
posibil sa fie cim-ul


Ce e este ''CIM `UL '' ?
  • Lavynel

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2012

  • Mesaj Privat
buna seara! am o vectra c 2004.pe bord se aprinde esp-ul (in mers) si martorul,dupa care masina trepideaza si se opreste. incerc sa o pornesc si nu mai vrea;pe bord ramane aprins becul de baterie si esp.
  • Bryan99

  • Mesaje scrise: 1,147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Lavynel a scris:buna seara! am o vectra c 2004.pe bord se aprinde esp-ul (in mers) si martorul,dupa care masina trepideaza si se opreste. incerc sa o pornesc si nu mai vrea;pe bord ramane aprins becul de baterie si esp.


Pare simtoma de alternator , verifica daca incarca alternatorul .
  • Lavynel

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2012

  • Mesaj Privat
am verificat alternatorul;incarca 14,2 in turatie ai 13,7 la relantiu
  • cont-sters-14856

  • Mesaje scrise: 394
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Intru si eu in discutie...aceeasi problema cu martorii ABS si ESP. Pun contactul, se aprind becurile pe bord, astept cateva secunde sa se stinga, pornesc motorul si o iau la drum...Dupa ceva vreme, se aprind martorii de ABS si ESP, intotdeauna amandoi in acelasi timp si nu se sting decat dupa oprire/repornire motor. Mentionez ca pe perioada cat sunt aprinsi cei doi martori, atat ABS cat si ESP par sa functioneze. Adica ABS clar intra in functiune, am pus cateva frane mai dure si se aude si se simte huruitul ala specific. Cat despre ESP, am dat o plecare in tromba pe asfaltul umed si a clipit pana cand s-a stabilizat masina. Totusi...raman aprinsi cei doi martori. Si se aprind total aleatoriu, in mers.

Am baterie si alternator de jumatate de an, sunt in parametri pt ca am verificat. Deci faza cu bateria/alternatorul pica.

Multumesc.
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
(Numai pentru martorul de ESP aprins) . Incercati sa verificati daca semnalizarea revine dupa ce rotiti inapoi de volan, daca nu revine inseamna ca senzorul de pe volan este decalibrat, se poate face recalibrare cu rotile drepte si volanul drept, si din aplicatia op-com sau tech2 se da recalibrare. Succes !
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR