Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • raoul271972

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Eu am primit oferta de la service: 2200 lei. Staiu ca e mult, dar voi face la ei- tot acolo am rez. si distributia si problema pierderii presiunii de ulei. Poate am bagat deja prea multi bani in masina pana acum si macar daca rezolv si asta, totul ar fi ok, ca de vandut nu merita sa o vand la ce am investit in ea pana acum. Om vedea.
Skip ads

  • cronny

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Am avut consum de aprox 700 g la 1000, cand am desfacut motorul cilindrii erau ok am schimbat doar segmentii, simeringurile, garnituri si alte suruburi care nu se refolosesc, curatat si planat chiulasa.Distractia m-a costat aprox 1700 ron la Edi la Autoa cu piesele de la ei si am avut si garantie.De atunci am facut aproximativ 25.000 km si motorul merge brici.Te sfatuiesc sa vorbesti cu Edi ca are mecanici buni si preturi ok.
  • hcampian

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Mersi mult, 1700 cu totul suna rezonabil, ma gandesc ca se ocupa ei de tot, nu iti pun chiulasa in brate sa le-o aduci rectificata. O sa ii contactez. La EDS am avut niste nemultumiri ultima data, depinde mult pe mana cui ajunge masina acolo.
  • cronny

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Eu am facut segmentarea prin 2010 acum nu mai stiu ce preturi sunt.Chiulasa au dus-o ei la un service de incredere care se ocupa cu asa ceva.
Skip ads

  • VALI 78

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Agila 2000 12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Domnilor am urmarit discutia voastra pe aceasta tema si am si eu o intrebare in conditii normale de functionare cam la cati km se face segmentarea la motoarele noastre.Eu am luat-o din Germania la 150 de mii credeti ca a fost facuta,momentan de la schimb la schimb nu completez ulei si il fac la 10 mii,multumesc.
  • hcampian

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Pai daca in 10.000 nu iti pierde mai mult de 2-3 liniute pe joja, nu trebuie sa te gandesti la segmentare. Eu zic ca a mea si ceilalti care au ajuns in situatia asta au patit-o, dupa cum s-a mai scris, pentru ca a fost schimbat uleiul la 30.000 si s-a bagat 10W40 ieftin. Eu am cartea de service a masinii si confirma schimburile cu 10W40 la 30.000 din pacate. Eu am luat-o adusa din Germania cu 120.000 km, dar nu exclud sa aiba real peste 200.000, desi ea arata bine, dar nu poti stii niciodata. Momentan am schimbat uleiul din 5W40 in 10W40 sa vad daca-l mai consuma. Daca consumul se pastreaza, segmentare scrie pe ea. Mi-e tare draga masinuta si vreau sa o pun la punct, desi costa deja mai mult decat face.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
VALI 78 segmentarea la astea se face numai daca papa ulei excesiv, 1l/10,000km este absolut normal la consum. Daca folosesti ulei bun si schimb la maxim 10,000km motoarele duc 400,000km adica o duci la fier vechi ca o sa aiba peste 20ani.

O segmentare ca manopera costa 1,000lei si inca 200 daca se umbla la chiulasa, piesele gen garnituri, segmenti si suruburi inca vreo 700lei.
  • geodan0

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2011

  • Mesaj Privat
in manopera intra si inlocuirea distributiei Question sau se calculeaza separat Confused:adica ma gandesc ca daca tot se da jos tot e pacat sa nu pui si distributia nou fie ea si de la febi.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
In mod normal da, pentru inca 2 suruburi nu cred ca are cineva tupeul sa ceara ceva in plus.
Ca sa faci segmentare distributia se demonteaza, conteaza ce piese pui la loc ? Conteaza ca pui alta pompa apa sau curea accesorii ?
E drept ca unii fac calcule 'savante' de iti vine sa mori cu ei de gat, asta este.
Singurul lucru care poate poate fi taxat in plus ar fi curatare EGR, admisie, throttle.
  • bogdyshine

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Salut!
Am un opel agila din 2001, motor 1.2 , imi pierdea cam 400 de grame la 1000 de km, am observat ulei unde se prinde cutia de viteze de baie, am fost la service si mi-a zis k e semeringul de palier, l-am schimbat si tot curgea asa ca am schimbat si garnitura la baia de ulei.....acum nu am mai observat sa curga pe undeva dar la joja tot scade si nu stiu ce sa-i mai fac...
am citit pe aici k e posibil sa mai curga pe la un semering pe la pompa de ulei sau km asa ceva....am schimbat si sonda de la ulei....ma baga in dilema masinuta asta....
in legatura cu segmentii, credeti ca un tratament pentru curatat motorul ar fi indicat?
ms anticipat...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca esapamentul este afumat segmentare scrie pe ea.
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Dane, esapamentul curat arata ori ca motorul e intr-o stare destul de proasta ori ca motorul este forjat destul de des.
Tu tot prezinti chestia asta cu esapamentul si inca una(imi scapa acum) ca pe niste axiome si nu e deloc asa.
Skip ads

  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Pai chiar e axioma la motoarele pe benzina:
esapament curat = amestec aer benzina cat mai aproape de amestecul stoichiometric + faptul ca motorul nu arde ulei.
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
PL500, Dan prezinta ca axioma doar esapament afumat= consum de ulei. Asa cum a facut-o si mai sus.
dancuciureanu a scris:Daca esapamentul este afumat segmentare scrie pe ea.


Si mai are el o chestie insa imi scapa acum.

L.E.:PL500, peste tot o zice asa. Nu numai in cazul asta.


Ultima modificare facuta de pirvu_daniel la Mar 01 Mai, 2012 9:41 am, modificat de 2 ori in total
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Asta pt. ca @bogdyshine reclama un consum de ulei de 400 ml / 1000Km, intre timp si-a remediat niste scurgeri
insa in continuare reclama consum marit de ulei. Afirmatia lui Dan a fost facuta luand in calcul cele de mai sus.
Bine mai poate fi o cauza si jocul marit in ghidurile de supapa si simeringurile uzate ale acestora, insa Dan are
o cazuistica bogata in spate, deci probabil segmentii uzati / gripati este cea mai frecventa cauza a consumului
de ulei peste norma admisa.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Si eu am desfacut ceva motoare. Semeringuri sau supape papa doar in cantitate mica si de obicei se simte si la mers. Cel mai frecvent se intalnesc segmenti lipiti, cocsati sau foarte uzati si automat uzura bloc. Principalele cauze sunt nivel ulei mic sau foarte mic, ulei cu grad mare de uzura sau amestecat, filtre originale din fabrica. Cauza principala cred ca ramane schimbul de ulei practicat la 30 mii de km de catre vestici (sa nu va ganditi ca filtru de aer il schimba mai des). Din cate stiu motoarele care papa si sunt fortate au un aspect de funigine alba la toba iar cand desfaci busonul de ulei exista o presiune din interior spre exterior. La motoarele bune din cate stiu trebuie sa atraga palma si nu sa o respinga. Umila mea parere.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
,,La motoarele bune din cate stiu trebuie sa atraga palma si nu sa o respinga" - pare pertinenta observatia
deoarece volumul de aer dislocuit din carter de pistoanele care urca este egal cu volumul celor care coboara,
in plus ar mai exista absortia in admisie prin furtunele de recirculare din capacul chiulasei ceea ce per ansamblu
ar crea depresiune.
Pe de alta parte motoarele cu compresie scazuta datorita uzurii segmentilor, lasa sa scape o parte din
compresie + detenta ceea ce provoaca o suprapresiune in carter (mai tineti minte daciile cu furtunul
de reaspirare gaze scos in afara motorului ?).
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Daca era garnitura ciupita sau chiulasa crapata se vede pe bujie sau se viziteaza cu o camera interiorul. Daca da pe admisie iar se observa. In apa de la un km.
Daca ar fi fost un reglaj prost al amestecului de benzina/aer in primul rand se aprinde mult mai rapid cheita dar sa admitem si asta:
1) prea multa benzina creste nivelul de ulei, miroase uleiul, se uda bujiile, samd
2) de obicei apare la un interval de timp de functionare si proba la toba finala. Uleiul acela amestecat cu funigine
3) pana sa apara acest ulei sigur apare cheita cu probleme
Ideea este ca uleiul nu are pe unde sa dispara decat prin admisie sau toba iar cauzele sunt arhicunoscute de orice mecanic.
Esapamentul afumat poate sa mai insemne in lipsa elementului ulei lipsa doar o injectie cu probleme sau un mers subturat. Parca asa citisem si eu prin cartulii.

Ce vedem in poze: un motor dar nu de opel, proba cu segmenti noi pe piston, proba cu segmenti noi in camasa, segmenti vechi cocsati, uzura blocului si implicit a pistoanelor, un motor obosit care papa 500 ml/1000, bujii care nu mai dau scanteie suficienta ptr arderea uleiului si a benzinei, o chestie asemanatoare cu o cratita de aluminiu folosita la prajit de ulei un sezon prin restaurantele de fite de la mare.
Sper ca nu am gresit cu ceva.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Un examen rapid pt. a determina consumul mare de ulei prin ardere (fara compresmetru) ar fi observarea
aspectului bujiilor.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Cam asa arata o inspectie.
http://www.youtube.com/watc...p;feature=related
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR