Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • george_fusneica

  • Mesaje scrise: 939
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Bogdan, IN GENERAL in Romania se face carpeala, oriunde. Exista cateva exceptii, una din ele fiind Dan, care a scos din kk foarte multi posesori de Agila/Corsa care au fost pe la diferiti mecanici mioritici care habar nu au ce fac si nu isi asuma nicio responsabilitate. Din punctul meu de vedere, Dan este unul dintre cei mai abilitati oameni sa vorbeasca despre motorul de 1.0 sau 1.2 ce echipeaza Corsa/Agila/Astra. Asa ca te rog un limbaj putin mai calculat...
Din cele 4 postari ale tale de pana acum sa inteleg ca nu prea te-ai uitat pe forum sa vezi cine face tutoriale si raspunde mereu pe la probleme tehnice la care altii nu stiu sa raspunda. Iti sugerez sa te mai uiti si apoi sa vii cu niste scuze inapoi.
Si inca ceva. Lista de lucruri "must do" pe care a insirat-o Dan e una de bun simt, care trebuie aplicata de orice mecanic. Schimbare garnituri, pinioane, suruburi, etc. Nu e nicio chestie savanta.
Acum 4 ani, cand mi-am incredintat Agila lui Dan pentru maintenanta, niciun mecanic din Iasi nu cunostea masina asta. Se uitau ca curca in lemne si dadeau din umeri. Dan mi-a facut distributia la 120 000 de km si 70 000 de km mai tarziu nu am absolut nicio problema. Uita-te pe forum si vezi cati ajung la Dan dupa ce isi baga nasul mecanicii astia de Dacii de pe la noi si mai vb dupa aia.
PS: esti cumva mecanicul lui Cosmin?
Skip ads

  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Pe oriunde mergi in tara asta, intalnesti in majoritatea profesiilor, oameni plini de suficienta si mai ales orgoliosi. "Lasa dom'le, ma inveti mata pe mine? Pai eu am vechime dom'le si din mana mea au iesit multe de care nu s-a plans nimeni." Extrapoland la majoritatea domeniilor de activitate, poate fi doar partial adevarat. Noua romanilor se pare ca ne este rusine sa invatam. Si mai ales sa invatam cat traim. Dar avem marea neobrazare, cu toate ca nu o facem, sa afirmam:"omu' cat traieste invata". Asta e, suntem duplicitari si mai aratam si cu degetul.
Categoria de mecanici auto, ramane una aparte, deoarece aici toti ne pricepem, ca si la fotbal sau politica. Daca inveti ceva, devenind un practicant pasionat DIY, nu esti vazut bine de breasla lui Nea Vasile, ca el nu invata ci EL STIE.
Multumim de interventie D-lui doctor Fusneica (ma asteptam de altfel) si pe mine sa ma scuzati de off topic.

PS Orgoliul si suficienta de sine, nu sunt calitati, ci defecte domnilor. Aici totul este full, nu mai incape nimic nou, ceea ce inseamna ca esti limitat.
  • PAUL_BM

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Maramures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Stii cum e Bogdane, daca dl Dan spune ca trebuie inlocuite A, B si C, noi schimbam doar A si B, ca "merge si asa". Daca dl Dan ar zice sa inlocuim doar A si B, atunci noi am inlocui doar A... Mai e nevoie sa continuu?
Eu zic ca ar trebui sa fim multumiti ca ne impartaseste din experienta lui. Daca nu-ti place de el nu-i stres, doar nu-ti repara el masina. Nu inteleg cu ce te deranjaza niste sfaturi care nu pot face decat sa deschida ochii, oricat de enervante ti s-ar parea tie.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Bogdane, eu spun ce cunosc sau ce stiu din surse sigure dar spun ca de asta e forum. Daca unii se cred mai destepti decat o armata de ingineri de la GM sau decat useri care gasesc defectul, pun poze si explicatii e alta problema. Sunt destui colegi care au contribuit la informatie si au lasat sculele deoparte sa faca o poza. Sunt destui care au scris ce inseamna sa nu fie schimbat un banal surub, adica motor facut praf.
Fiecare are dreptul sa faca ce vrea cu masina lui, daca vrea sa citeasca numai bine.
Sa nu uitam colegii care si-au batut capul cu bucsa de la caseta, cu garnitura capac distributie putreda, cu admisia gaurita, cu axele came care se rup, cu senzorul care nu dadea cod eroare si cate si mai cate. De carpeala ieftina unii sunt satui, au vandut masina si nu-i mai gasesti pe aici.
Nu am spus obligatoriu schimbat pinioane ci masurat, daca e bun nu are sens sa-l inlocuiesti. Dar intotdeauna am spus garnitura distributie noua, acolo nu e de joaca si nici mama siliconului pus de Nea Vasile nu tine. Si numai eu am spus asta, daca studiezi putin subiectul sunt oameni patiti cu vasta experianta lui Nea Vasile carpaciul suprem.
Skip ads

  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Off topic: In momentul in care scriu mesajul asta Dan are 10084 postari . Apreciez ca peste 90 % sunt
raspunsuri care au ajutat sau vor ajuta pe cineva, chiar daca i s-a indicat la un moment dat sa caute rezolvarea
pe forum (insemna ca problema a mai fost dezbatuta si are o rezolvare).
Nu stiu daca este ,,cel mai bun in domeniul Agila" insa cu siguranta pe forumul asta e cel mai bun, alaturi de
@petrecila pe care il consider cel mai bun teoretician al functionarii motoarelor noastre.

Va imaginati ce bijuterii de motoare ar fi ajuns la noi daca nemtii le-ar fi tratat nemteste, adica un ulei bun
schimbat la 10000 Km asa cum facem noi, nu uleiul Opel cu schimb la 30000 km ?
  • cosminm_80

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Agila 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2011

  • Mesaj Privat
ce ma fac fratilor ca masina asta mi-a mincat 2,5 l de ulei la 1200km pe unde? Fum nu scoate de pierdut nu pierde cum sa consume atita ulei? Un raspuns de la domnul Dan daca se poate! Va multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Papat ulei :
- curge pe undeva si te uiti pe unde
- papa motorul si vei gasi toba afumata sau chiar unsuroasa
Deci cum este ?
Toba la aceste motoare este perfect curata sau foaaarte putin afumata, pe deget iei o urma de gri.
  • PAUL_BM

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Maramures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2010

  • Mesaj Privat
E adevarat ca poti sa-ti dai seama daca nu mai ai compresie in motor parcand masina in panta/rampa, lasata doar in viteza (fara frana de mana) si ca daca o ia usor la vale nu mai ai compresie? Asa am auzit si eu, nu dati cu bolovani! Very Happy
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Adevarat si pleaca in hopuri dupa cum se inchid/deschid supapele, atunci e grav.
  • cosminm_80

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Agila 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2011

  • Mesaj Privat
toba este neagra. O sa fac o poza. Am intrat azi sub masina si nu vad gram de ulei sigur maninca dar este exagerat ca fum nu scoate
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Pai la un astfel de consum e de mirare cum de nu ai inca coduri de eroare si MIL aprins in bord. Eu cred ca tot exista pierdere. Ea apare in mers si stii pe unde? Pe la sonda de ulei care scapa cand sistemul face presiune. Mai poti avea pierderi masive pe la simeringurile de palier. Nu ai vazut pana acum sub masina pata de ulei cand sta in parcare?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Dupa cum vezi am avut dreptate cand am scris ca ai carpeala la masina.
Nu este necesar sa scoata fum. Coduri eroare vor aparea, de EGR, de lambda, de amestec, de misfire etc.
Ai aruncat bani pe manopera si unele piese. Daca te bazezi poti face scandal macar manopera sa o recuperezi.
Acum solutie ar fi sa-l faci ca la carte, daca ai ce...daca cilindrul este afectat costurile pentru un bloc motor bun sunt mari. Posibil sa ai pistonul afectat, deci altul... Chiulasa se verifica, supapele se 'pasuiesc', se schimba ghiduri si simeringuri, se curata sau se schimba segmenti, se masoara...deja ma repet.
Cu 500euro se gasea un motor care mai mergea pana schimbai distributia si al tau la vanzare, 100euro tot oferea cineva.
Skip ads

  • cosminm_80

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Agila 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2011

  • Mesaj Privat
nu nici o picatura de ulei sub masina. Se aprinsase motorasu in bord dar cum am alimentat din alt peco sa stins cred ca de la benzina. Mai bine mai puneam ceva si schimbam motoru!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Asta mecanicul tau trebuia sa-ti spuna. Ai alea si alea ca piese si atat manopera, distributie si manopera atata etc. ... nu merita reparat ca ai cost mare, mai bine motor si schimbam distributia doar, dar el haplea sa faca bani...
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Incredibil. Acuma am inteles. Deja ma ia cu frisoane cand ma gandesc ca intr-o buna zi (nu prea indepartata) va trebui sa renunt si eu cel putin la motor daca nu la masina. Dar, oricum a facut treaba buna si inca mai face. In mod normal, cand ajungi cam la 500ml/1000km, atunci ar cam fi momentul sa sari cu un rk moderat la motor. La tine deja e varza. Pacat de bani. Banuiesc ca iti va pica intai catalizatorul si sondele. In continuare restul ca toate sunt inlantuite. Cand MIL nu se va mai stinge in bord nici cu mama resetului, a venit moartea.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Atata timp cat pistoanele nu lovesc in supape motorul se segmenteaza cu brio, simeringuri (eventual ghiduri) si gata, a se vedea caz filaret. Daca a lovit pistonul/pistoanele sunt deformate, segmenti etc.. costuri mari si nu merita de obicei.
  • cosminm_80

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Agila 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2011

  • Mesaj Privat
pai si ce credeti ca e de facut sa-l segmentez sau sa caut alt motor?am puso azi in panta cu 4 persoan in ia in treapta 1 si nu tine o ia la vale deci ast inseamna ca nu mai are compresie poate imi gasiti si mie un motor bun si la ce pret maipuneam ceva si il schimbam d la inceput
  • cosminm_80

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Agila 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2011

  • Mesaj Privat
am fost cu i ala mecanicu asta a bagato pe tester si nu am avut eroari dar culmea ma trinis sa fac tura cu ia sa se aprinda motorasu acela din bord dar culmea am ajuns cu ia la 130 km si nu sa aprins de obicei pe la 110 se aprindea cred ca de la benzina se aprindea.bun a turato la 4 mii de ture si sarea numai apa funingine si ulei si normal fum in exces a zis ca dect sa il fac mai bine cumpar alt motor. cu taheti o rezolvai vad ca nu mai bat asa acum sa vad i-am bagat azi niste aditiv pt curbutori pe nume levis si se observa o schimbare spune ca in proportie de 90% face treaba il mai las 2-3 zile dau uleiu jos a zis baiatu asta de la piese sa incerc cu ulei opel a mai avut un caz asemanator o sa incerc si varianta asta aper sa dea roade va tin la curent
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Domnu', scuze ca intervin, dar despre ce fel de ulei Opel e vorba? Adica mata ce fel de ulei ti-a papat 2,5 l/ 1000km?
  • cosminm_80

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Agila 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2011

  • Mesaj Privat
castrol 10 w40
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR