Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Ionut dragos

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Va salut pe toti. Problema a decurs in felul urmator: mi s-a spart un furtun de la radiator si motorul s-a supraincalzit. Am remediat furtunul, am copletat nivelul de antigel si au inceput problemele.... motorul se supraincalzea si radiatorul ramanea totusi rece.Am scos termostatul suspectand-ul de a se fi blocat inchis.Problema nu s-a rezolvat, radiatorul a ramas in continuare rece. Am demontat radiatorul dorind sa vad daca este infundat si am probat radiatorul cu debitul de apa de la pompa din curte.apa curgea fara probleme cu pompa data la refuz. Dupa aceea am demontat distributia si am sperat ca s-a deteriorat pompa de apa dar nici asta nu a fost cauza( am prins-o in menghina si am fortat-o cu cheia franceza si nu se invarte turbina fata de ax). Am demontat chiulasa sperand sa fie garnitura de chiulasa arsa. Dar nici garnitura na afost arsa...Suspectez acum ca ar putea fi o fisura in chiulasa(sau si mai grav in blocul motor). Cum pot sa-mi dau seama? Locuiesc in Ploiesti si as fi recunoscator daca stie cineva unde sa ma duc (in zona) sa verifice cumva chiulasa sau daca are cineva vreun sfat care poate sa ma scoata din impas. MULTUMESC
  • cristian.capra

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salutare

Poate intre timp ai rezolvat problema.
In primul rind trebuie de verificat de ce sa spart acel furtun de care zici.
Banuiesc ca pe traseul de apa pentru acest furtun are un "dop" ceva, si din aceasta cauza sa se fi spart.

O zi buna, si drum intins.
  • koko69

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Salut

Am avut si eu Ascona 1,6D si am patit la fel,chiulasa avea o fisura intre supape.Fisura este vizibila si nu ai nevoie de un specialist decat de un mecanic sa o dea jos.Din cate imi aduc aminte motorul de Ascona 1,6DA avea aceasta problema pentru am gasit foarte greu chiulasa buna .
Poate la tine este alta problema ,dar ar trebui desfacuta si verificata totusi .
Bafta
  • Ionut dragos

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Salutare. Pt crsti :furtunul s-a spart datorita "batranetii". pt koko: am mai intrebat "cunoscatorii" care au spus ca fisurile situate intre supape nu sunt cauzatoare de probleme pentu ca pe acolo nu trece lichid de racire si astfel gazele comprimate(de ardere) nu pot intr in lichidul de racire.Practic motrul fierbe cand exista o fisura intr-o zona inconjurata de lichid de racire, gazele din timpul arderii au presiune f mare, patrund in lichidul de racire pe care il disloca partial in acea zona si astfel (local in zona afectata) nu se face racire, motorul fierbe.Daca nu este vorba de o fisura mare nu vom avea parte de "bolboroseala" in vasul de expansiune. Asa mi-a spus un mecanic si pare f credibil.intrebare pentru cunoscatori: este adevarat?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR