Ai uitat parola?


  • vlad2005

  • Mesaje scrise: 262
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Dec 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Subiectul este discutat pe forum, dar ma intereseaza pentru vectra B, 2001. Sunt presat de timp, deoarece trebuie sa fac un drum mai lung cat de repede, si nu am timp sa caut foarte mult.
In principiu, din cate inteleg, pot sa fie cateva chestiuni:
1. roti neechilibrate
2. geometria rotilor
Rotile abia le-am pus cu cauciucuri de iarna, au fost echilibrate, dar am sa mai verific odata.
Sa incerc si cu echilibrarea? Mai poate fi si altceva?
  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 1,463
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra z18xe din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
cel mai sigur este din cauza rotilor neechilibrate bine.
  • vlad2005

  • Mesaje scrise: 262
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Dec 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Voi verifica. Daca mai sunt alte pareri va rog!
  • bulky

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 20tdi din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Sep 2007

  • Garaj Mesaj Privat
pe acelasi timp de masina am avut gume michelin energi all seasson.
mergea perfect fara sa traga si vibratie, in octombrie am pus gume continental de iarna si a inceput sa traga stanga, am facut echilibrare, unghiu de fuga, dupa 1000km am facut iar o ehilibrare si acelasi rezultat. trage stanga. am dus la mecanici au verificat toata mecanica si mi-au zis ca e de la gume ca is de iarna., in martie am sa iau altele de vara sau all season si am sa vad atucni diferenta.
  • vlad2005

  • Mesaje scrise: 262
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Dec 2008

  • Garaj Mesaj Privat
La mine nu trage intr-o parte. Cauciucurile sunt Pirelli pentru iarna. Eu am vibratii la viteze mai mari.
  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1.7TD din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Sep 2006

  • Garaj Mesaj Privat
inele de centrare
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,089
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Insignia A20DTH; din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Daca sunt rotile dezechilibrate, vibratia ar trebui sa dispara la viteza mai mare...gen 120-130/ora.
  • vlad2005

  • Mesaje scrise: 262
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Dec 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Am reechilibrat rotile, si vibratia a disparut. Este curios cum de au aparut vibratiile, desi rotile au fost echilibrate saptamana trecuta, si la o firma buna. Ma rog, bine ca s-a rezolvat ca era deranjant.
  • bulky

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 20tdi din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Sep 2007

  • Garaj Mesaj Privat
din cate stiu si s-a mai discutat pe forum trebuie facuta echilibrarea de 2 ori , prima oara cand schimbi gumele si a 2 oara dupa 500Km ptr ca ele se mai aseaza pe jenti si influenteaza si se rectifica la a 2 echilibrare
  • vlad2005

  • Mesaje scrise: 262
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Dec 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Nu am stiut. Am sa retin ideea.
  • titro

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra Z22SE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2008

  • Garaj Mesaj Privat
@bulky, ala este un mit. Anvelopele trebuie sa ramana exact in pozitia in care sunt montate, nu trebuie "sa se aseze" si o echilibrarea facuta corect trebuie sa iasa bine din prima.

Ce am observat eu in schimb ca se poate intampla, daca rotile (anvelopa+janta) sunt f murdare (adica au noroi prins pe ele) cand se face echilibrarea atunci aceasta operatie nu va fi facuta corect si este posibil sa inceapa sa bata roata dupa ce scapi de depunerile suplimentare.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,262
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum Z19DTH 190CP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Oct 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Si eu le-am echilibrat la o firma cu renume din tm (ralsi...ups Laughing ) si vibra toata masina de zici ca era vibrator. Le-am reechilibrat altundeva si nicio problema.
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 3,622
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 3.O DI din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
bulky a scris:din cate stiu si s-a mai discutat pe forum trebuie facuta echilibrarea de 2 ori , prima oara cand schimbi gumele si a 2 oara dupa 500Km ptr ca ele se mai aseaza pe jenti si influenteaza si se rectifica la a 2 echilibrare

Asta stiam si eu,numai ca e mai practic sa mergi mai usurel primii 500 km.si sa le echilibrezi o singura data,dupa aceea.. Smile
  • bvirgil1979

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17dtl din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jul 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Vis-a-vis de problema discutata, am intalnit la mai multi prieteni sa la cada plumbul acela pe care il pun pe jante{fie cel de pe buza jantei, fie cel de pe interior(un tip de patratele)}.
Si aceasta ar putea reprezenta o varianta de luat in calcul
Asadar trebuie verificat daca plumbul este si el prezent in locul unde a fost asezat.
  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 676
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 13S din 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Nov 2008

  • Garaj Mesaj Privat
cauciucurile, ca si pantofii, la mers isi schimba forma, se mai asaza etc. de aia e recomandat atunci cand se pun gume noi sa se mearga putin cu rotile neechilibrate sau dupa o perioada de cateva sute de km sa se reechilibreze.

de asemenea, stati langa cel care echilibreaza sa fiti siguri ca:
- roata e pe ''0'' dupa operatie
- la jantele astea mici (adica nu de teren), nu e normal sa depaseasca 40-50g pe o parte, la alea mari 100g. daca sare, ori e janta varza, ori cauciucu nasol si trebuie rotit cu cate 90* pe janta pana scade gramaju.
- curatati cauciucurile de pietricele, cuie etc.
- la lipirea alora de interior, janta trebuie sa fie bec. altfel cade plumbu.
  • bullet123

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Nov 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Am o problema asemanatoare, cu un Opel Astra H din 2004, 1.9 CDTI.
La peste 90 km la ora vibreaza directia cu volan cu tot.
Am totul nou la directie, bucse, pivoti, masina achizitionata din afara, cauciucuri noi si echilibrate de mai multe ori in locuri diferite,insa problema tot persista... Nu stiu ce sa mai incerc.
Aveti ceva sugestii?
Multumesc.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 3,063
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Pot fi cauciucurile (deși noi) proaste...s-au mai văzut cazuri.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata