Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Dan, muta te rog discutiile astea unde-si au locul, sa vada si altii Wink
Skip ads

  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Chiar nu stiam ca se poate curata carbonul din DPF la spalatorie. Sunt curios daca se mai regenereaza.Rolling Eyes
Felicitari tonytm. Wink
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Ee...mai invat si eu de la aia mai mari (Maiandrei) Wink

Daca nu se regenereaza nu-i de la spalat. Senzori sau calculatorul care-l comanda, dar tinand cont ca el a avut egr-ul mort mai mult ca sigur ca asta era cauza pentru care s-a infundat de prima data.
  • cont-sters-14856

  • Mesaje scrise: 394
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Am circulat cu EGR defect ceva vreme, e adevarat. Sper sa se regenereze dupa ce sterg erorile din memoria computerului.

Va tin la curent cu rezultatele.
Skip ads

  • deleted-51389

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2010

  • Mesaj Privat
As dori sa fac urmatoarele operatiuni pentru micul GTC an 2005 motor 88Kw/120Cp motor 16v

1.Curatare clapeta de acceleratie ( nu a fost curatata niciodata in 2 ani ).
Tutorialul de curatare l-am gasit dar as vrea daca se poate sa ma indrume cineva care a mai facut operatiunea.
2.Curatare EGR ( nu a fost curatat niciodata in 2 ani ).
Tutorialul de curatare l-am gasit dar as vrea daca se poate sa ma indrume cineva care a mai facut operatiunea.
3.Curatare galerie de admisie ( nu a fost curatata niciodata in 2 ani ).
Tutorialul de curatare l-am gasit dar as vrea daca se poate sa ma indrume cineva care a mai facut operatiunea.
4.Verificare furtune turbo ( fluiera cam tare ).
Asta chiar nu stiu cum pot verificare poate ma invata si pe mine cineva.
5.Verificare tija swirl ( a fost refacuta de mine cu pana de chitara si multa atentie - timp de lucru 30 minute ).
Asta e simplu ... Very Happy

Sunt si alti doritori de astfel de operatiuni ? ca poate ne strangem si facem toti aceleasi operatiuni, ar fi un training foarte bun + schimb de experienta ? sunt din bucuresti.

Respect,
Alex
  • Merlinboy

  • Mesaje scrise: 262
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Este o idee foarte buna, m-as baga si eu la o curatare de admisie, numai ca-mi lipsesc destul de multe cunostinte pt asta Sad

Insa ca fapt divers "5.Verificare tija swirl ( a fost refacuta de mine cu pana de chitara si multa atentie - timp de lucru 30 minute ).
Asta e simplu .."

Citisem pe aici pe forum si chiar si pe cele din UK ca tija asta swirl nu ar exista decat pe fratele de 150 CP ... sa inteleg ca exista si pe cea de 120 cp, pe care o am si eu acum ?
  • lucio

  • Mesaje scrise: 783
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Signum 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Exista daca ai codul la motor Z19DTJ adica 120 cai pe 16V.Este practic acelasi motor ca si Z19DTH de 150 cai,numai softul difera.
Z19DT are doar 8v deci fara admisia pacatoasa Laughing
  • deleted-51389

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Merlinboy a scris:Este o idee foarte buna, m-as baga si eu la o curatare de admisie, numai ca-mi lipsesc destul de multe cunostinte pt asta Sad

Insa ca fapt divers "5.Verificare tija swirl ( a fost refacuta de mine cu pana de chitara si multa atentie - timp de lucru 30 minute ).
Asta e simplu .."

Citisem pe aici pe forum si chiar si pe cele din UK ca tija asta swirl nu ar exista decat pe fratele de 150 CP ... sa inteleg ca exista si pe cea de 120 cp, pe care o am si eu acum ?


Exista pe motorul din 2005 ! cand cel de 120 cu cel de 150 erau la fel din punct de vedere mecanic, motorul nou de 120 are 8v pe cand cel vechi are 16v !
Skip ads

  • deleted-21935

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Am un vectra c 1.9cdti de 150cp si mia aparut eroarea p1125-throttle actuator mallfunction si nu mi se mai accelereaza decat pana in 2000 de ture. Am curatat clapeta de acceleratie dar dupa cc. 500km imi apare iar si am observat ca in locul unde vine clapeta de acceeratie se depune multa funingine uleioasa si obtureaza trecerea fumului la egr.
Stie cineva care ar fi problema?
Unde se afla senzorul clapetei?
  • Merlinboy

  • Mesaje scrise: 262
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Ce pot sa zic decat ca poate ar trebui s-o schimbi cu totul...eu am facut deja aproape 1000 km de cand am efectuat curatarea si inca nimic, asa ca in continuare ma rog sa nu am alte "surprize" ca deja trebuie sa schimb volanta si ma omoara de tot Sad
  • ciprian_mbe

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Salut, vreau si eu sa curat clapeta (la Z19DT) dar nu ma pricep deloc la masini. Nu am curatat nimic si nu am umblat deloc la admisie de cand am masina (2004 - o am de noua) deci are cam 5 ani de cand n-a fost curatata (nu stiu daca se face regulat).

Am citit tutorialul insa nu stiu daca m-as descurca. Mi-e frica sa nu ma pierd cand e de pus piesele la loc sau ceva. Ma poate ajuta careva? Sau un service ceva unde as putea sa fac asta stiti?

PS: Vreau sa curat clapeta pentru ca nu-mi mai accelereaza masina si imi apare cheita si semnul de evacuare (in bord) si nu-mi accelereaza..
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
@Ciprian, ai facut un test sa vezi ce cod de eroare ai ? Esti sigur ca martorul se aprinde din cauza clapetei?
Skip ads

  • khalet

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Dupa ce se incalzeste motorul dispare cheita si merge normal
Daca da, inseamna ca este de la clapeta, curatarea se face foarte usor, trebuie sa ai grija la garniturile metalice sa nu le pierzi, eu am curatat-o si vad ca nu imi mai face figuri de 2 saptamani, dar sunt sigur ca or sa revina problemele cand se umple iarasi de ulei...dar nu este nimic,am sa o curat din nou, dureaza o ora toata operatia.
  • costimi

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Signum 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor...

Vin si eu cu o problema inalnita la motorul de la masina mea, Z19DT, la care in urma erorii aparute (throttle malfunction), m-am apucat si am curatat clapeta de acceleratie si daca tot am desfacut am curatat si egr. Dupa ce am montat la loc totul, am mers circa 50km si iar mi s-a aprins becul in bord cu cheita si limitat acceleratie pana la 3000 ture. Am pus Tech-ul pe masina si imi arata clapeta de acceleratie deschisa 5% indiferent daca accelerez sau nu...banui ca trebe schimbata. Daca aveti alte pareri pls help me...

Multumesc
  • khalet

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2010

  • Mesaj Privat
daca spui ca ai curatat-o, mai mult ca sigur trebuie sa o schimbi... Si curatatul asta nu este reparare, doar o mai lungesti pana cand va trebuii sa o schimbi, eu o curat periodic cam o data la 2 luni si vad ca merge... dar repet, sunt constient ca la un moment dat va trebuii sa o inlocuiesc
  • costimi

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Signum 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2009

  • Mesaj Privat
tre sa vina clapeta de acu...maine sper sa o montez
  • khalet

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2010

  • Mesaj Privat
de unde si cat te-a costat?
  • costimi

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Signum 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2009

  • Mesaj Privat
pai am dat comanda la Materom la Tg. Mures si a venit in iasi clapeta dar nu se potrivea. Asta care a venit nu avea corpul care se leaga la EGR, deci nu am mai luat-o. Costa 450 lei la ei SH. Am preferat totusi o clapeta noua Magnetti Marelli, comanda pe e-bay care costa 150euro fara transport. Ar trebui sa imi ajunga pe la finalul sapt...acu sa vedem posta romana cum se descurca. Transportul ar trebui sa fie undeva la 20 euro din Germanica.

Daca o sa vina clapeta, mai revin cu detalii. Daca mai aveti intrebari, va raspund cu placere.

Bafta tuturor!
  • costimi

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Signum 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Am montat clapeta noua si merge...dar acu motorul a ramas cu un comportament ciudat: daca merg constant cu a 2-a sau a 3-a la 1500 ture intrerupe de cateva ori...sa fie dus un injector sau poate altceva...
  • litium1000

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salutare,
Am efectuat si eu aseara operatiunea de curatare a clapetei la vectra mea Z19dt. Mie imi aparea masina cu cheita doar dupa ce se incalzea motorul. Daca mergeam la drum lung nu aveam nicio problema. In oras insa, dupa ce ajungea motorul la 90 grade imi aparea eroarea si imi taia puterea. La inceput, opream motoru si la repornire disparea...dar la dupa ceva timp nu mai scapam de ea decat dupa ce se racea motorul. Asta pana cand nu imi mai aprindea masina cu cheita si imi aprindea direct becul motor, si nu ma mai lasa sa sterg eroarea P1125 cu OP-COM.

Intr-adevar, si eu aveam ulei in partea electronica, dar mecanismele functionau corespunzator, nefiind dinti rupti din rotitele alea. Dupa remonatare, am reusit sa sterg eroarea si pe moment n-a mai aparut. Am facut vreo 20 de km prin oras, s-a incalzit motorul suficient..dar inca simteam cum "da in nas" pe la 1800, 2000 rpm", dar n-a aparut eroarea. Azi-dimineata, in trafic, dupa vreo 3 km, nici nu se incalzise bine motorul ...si a aparut eroarea, si mi-a taiat puterea. Am repornit si a disparut. Am ajuns la munca, am pus OP-COM si nu imi arata eroarea P1125. Doar eroarea de bujii incandescente..pe care o am de ceva vreme si n-am reusit sa le schimb.

Aveti idee de ce nu imi mai afiseaza eroarea asta in OP-COM? Mi-e destul de clar ca trebuie sa schimb piesa cu totul...dar mai sper ca poate o fi altceva..
Daca mecanismele din interiorul clapetei functioneaza corespunzator (clapeta se inchide etans, se misca normal, rotitele sunt ok...)..care e cauza defectiunii? Partea electronica? Ce se strica in ea? A mai studiat cineva indeaproape problema asta?

Multumesc,
Skip ads

  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR