Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • anca_stefan2008

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Kadett 1990 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
buna sunt nou pe forum am o problema cu kadetul me unu imi lucra bujile 3 si4 mentionez ca am schimbat buji fise capac delcou luleaua bobina rog cine imi poate da sfaturi ce ar mai putea fi de pornit porneste in relantiu merge dar cand il turezi face ca un tractor nu are forta va multumescmotor c16 nz


Ultima modificare facuta de anca_stefan2008 la Joi 10 Dec, 2009 2:38 pm
Skip ads

  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
intrebarea fireasca e : ce motor ai?
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
incearca sa compari oridea fiselor tale cu ale mele...si sa-mi zici daca sunt la fel.







in doi cilindrii nu cred ca are cum sa mearga..asa ca daca scoti 3..apoi fisa 4...si nu e diferenta inseamna cred eu ca ordinea de aprindere e incorecta. le-ai scos pe amandoua in acelasi timp?

iertati halul in care arata saracul motor Smile) a fost curatat intre timp Smile
  • anca_stefan2008

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Kadett 1990 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
asai si la mine
nar putea fii modulu de aprindere sau senzorul hall daca scot fisa de la pistonu 3 si 4 se aude ca si cum ar sari scantei in delcou bujile unu si doi lucra bine a 3 se afuma si a 4 e uda
Skip ads

  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
ma depaseste problema....cauta in postul asta numit "asistenta rutiera"...acolo vei gasi colegi din localitatea ta care si-au exprimat dorinta de a ajuta alti colegi de pe forum. il recomand pe suller istvan.


https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=37365
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
sa se fi rupt rampa de culbutori......? probabil aberez...dar da totusi capacul la chiuloasa jos si uita-te ce-i acolo...
  • anca_stefan2008

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Kadett 1990 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
am sa incerc maine dar nas crede nu se aude nici o bataie am sa schimb si modulu si senzorul hall sa speram ca rezolv problema
  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 629
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
ia vezi daca e la punct..?!
Skip ads

  • anca_stefan2008

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Kadett 1990 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
nu stiu exact cum trebe sa fie semnele daca mati ajuta as fii recunascator
  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 629
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
anca_stefan2008 a scris:nu stiu exact cum trebe sa fie semnele daca mati ajuta as fii recunascator


exista 2 feluri de distributie: cu intinzator automat pe arc cred si cea pe pompa de apa. nu stiu de care ai, asa ca le pun pe ambele:




trebuie sa urmaresti semnul de la axa cu came si cel de la vibrochen. pentru asa:

- scoti minusu la baterie
- invarti de surubul de la vibrochen in sensul in care se roteste motoru, nu invers ca poti desface surubu
- daca nu vrei sa faci muschi, scoate bujiile

daca e dusa, iti explic mai departe ce trebuie sa faci, eventual faci rost de un vodafone si iti zic prin tel. astept un semn. bafta.
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
e cu intindere din pompa de apa sigur.
  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 629
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
lasa omu sa se exprime... Very Happy Very Happy

oricum, e mai simplu...
Skip ads

  • anca_stefan2008

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Kadett 1990 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
am sa incerc luni am sa va tin la curent
  • anca_stefan2008

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Kadett 1990 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
distributia nu e sarita este exact ca in desenu doi mam gandit ca injectorul baga prea multa benzina ar putea fi si acesta daca da care ar fi cauzele?
  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 629
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
se mai strica si ele, mai prind cate un gunoi etc. scoate-le si fugi la curatat cu ele.

poti face un test, le scoti si le conectezi sa functioneze in afara motorului. roaga pe cineva sa dea la cheie, iar tu uita-te cum arunca injectoarele. jetul trebuie sa fie cam identic, sa aiba putere si intr-o directie precisa, nu pe tot motoru sau sa picure numa.

operatia e ceva mai dificila decat distributia, deci mai bine rogi pe cineva care a mai facut asta sa te ajute.

inainte de astea, fa-ti o diagnoza, verifica avansu, vezi sa nu-ti fure vreo fisa curent...poate iese ceva.schimba bujiile intre ele si vezi daca se mai afuma sau mai e ud pe sub alea. daca da, excluzi bujiile. verifica aprinderea cu fiecare bujie pusa pe masa si dat la automat.
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
cu EL Smile ca e monopunct Smile deci se elimina inectorul..ala cam ori merge ori nu merge...

e ceva la supapele de la 3 si 4....ceva nu deschide sau nu inchide...uita-te cum si daca lucreaza tachetii...scoti capacul ala si te uiti.
  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 629
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
au...monopunct e? ma scuzati.. Confused
  • anca_stefan2008

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Kadett 1990 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
am scimbat modulu senzoru hall partea proasta ca nu mai porneste delocare scanteie da semne dar nu pornestesi o ultima intrebarece buji trebe sa fie cu filet lung sau scurt Question
  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 629
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
scurt. are vreun deget lungime. astea-s pentru tine.

NGK: BPR6E-VG
BOSCH: WR7DC

vezi ce culoare au bujiile tale. o functionare corecta trebuie sa dea culoare cafenie. nu arse, albe, topite, crapate etc. apoi, cand le montezi pe cele noi, porneste si asculta cateva motorul, evacuarea etc. lasa motoru sa se raceasca si vezi bujiile. daca sunt afumate...prea multa benzina, aer putin. daca sunt topite sau crapate, prea mult aer si benzina putina, avans etc. daca au ulei si sunt negre si miros urat...segmenti.

eu iti recomand sa faci avansu intai.
  • anca_stefan2008

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Kadett 1990 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
multumesc de raspuns la mine is afumate deci prea multa benzina avansu cum il pot regla sa fie in pozitia optima dupa ureche nu prea da randament?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR