Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Meriva
  3. Meriva A
  • merivaA

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2021

  • Mesaj Privat
Intinzatorul #27, piulita in cauza #29. Prin "design imbecil" am folosit un eufemism, corect ar fi mizaria mizeriilor. Nici macar nu se detensioneaza asa usor. Pana acum am intalnit doar intizatoare care se detensioneaza si mai usor, si nu au nici blestemata aia de piulita. Prin comparatie, acum apreciez foarte mult chiar si curelele stretch fit, la care te chinui si injuri, dar macar totul se intampla la vedere, nu cu piulite pentru care trebuie sa ai competente de chirurgie laparoscopica.

Dar trecand peste parerile mele legate de acest design, si regretul de a accepta sa cumpar femeii "o masina ieftina daca o busesc, cat mai mica, si sa ma descurc usor cu ea", incerc sa descopar "secretul" remontarii, dupa ce l-am demontat complet in speranta ca voi descoperi vreo problema la intizator (a rupt cureaua noua montata acum nici 2k km).

Incep sa am sperante ca ar fi o sansa sa pot baga o inelara mai lunga cu o piulita lipita cu banda adeziva in inel, daca desurubez compresorul de AC si il trag putin spre radiator. Imi poate confirma cineva? Nu as vrea sa desurubez degeaba compresorul, pentru ca unul din suruburi are un filet obosit (asa am luat masina), si nu vreau sa mai umblu la el doar pentru probe.





  • RTudor991

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2024

  • Mesaj Privat
Salutare. Cand este motorul cald pornirea este mai greoaie. Problema persista si cu alte injectoare, deoarece am testat. Am schimbat si un senzor ax cu came, insa problema persista. Aveti idei ce ar putea fi ?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Ar putea fi supapa mecanica de pe rampa comuna (cum privesti motorul cu capota deschisa din fata lui, in stanga pe rampa comuna care e in spatele motorului) sau senzorul de turatie motor (infiletat in blocul motor, deasupra demarorului).

Vezi in care dintre cele doua situatii te afli.
  • RTudor991

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2024

  • Mesaj Privat
Mecanicul meu crede ca ar fi de vina ECU pentru ca ni citește corect poziția senzorului axului cu came, care a fost schimbat. Credeți că este posibil ca aceasta sa fie cauza ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Meriva
  3. Meriva A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR