Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Meriva
  3. Meriva A
  • Ciombelete

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Arad
  • Masina: Meriva 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Ok, merci de raspuns,
Legat de existent / neexistenta filtrului de particule.. are sau nu are?
Sub ea am vazut chestia aia (toba intermediara) ca are o teava care intra in ea si una care iese din ea.. pe celalalt topic scria cineva ca la nici un model Meriva nu exista filtru de particule. dar zilele trecute am avut surpriza ca la semafor sa ma trezesc ca brusc imi creste consumul instant d ela 0.6 / h la 3.2 l/ h .. banuiesc ca isi facea regenerarea filtrului de particule, filtru care nu ar trebui sa existe .. Deci am sau nu am filtru de particlule?
Skip ads

  • titi7

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Meriva 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Salut ,revin cu problema mea poate mai gasesc idei ........."" Salut ,am postat o problema de a masinii mele care suna cam asa .....:-- Salut tuturor, am de ceva vreme probleme cu masina ,opel meriva 2004 , motor 1.7 ctdi, i am schimbat injectoare ,distributie ,filtre iar din cauza ca se oprea in mers si senzorul arbore cotit...de la dezmembrari....dupa ce am adus o acasa de la service m am bucurat de ea 1 zi si mi s a oprit iar in mers ,dimineata in nicolina cind se merge pe 3 benzi ,bara linga bara....nu mai spun ce a fost pina am reusit sa o scot pe o strada laterala.....problrma e ca am sunat la service ,si i am spus mecanicului ca masina face la fel si concluzia a fost ca imi trebuie alt senzor...ca ala nu a fost bun.....am mai cumparat unul tot din dezmembrari ,am tractat masina pina acasa ,l am schimbat eu ca nu e mare lucru ,am vazut ce au facut la service...si masina mea face la fel...porneste la sfert ,se aude frumos dar nu merge mai mult de 1 minut nici la relanti nici accelerata.""..........I am facut si diagnoza si nu da nici o eroare ,iar azi i am schimbat iar senzorul cu unul NOU....si tot se opreste la aproape 1 minut. Am curatat si egr ul si clapeta de acceleratie si tot nimic. Vine vremea rea si am nevoie de masina ....va rog daca mai aveti sfaturi astept. Multumesc.
  • sorinelo

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Arad
  • Masina: Meriva 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2015

  • Mesaj Privat
salutare tuturor!
am opel meriva 17cdti 2005 fara climatron sunt multumit de ea insa am probleme cu ventilatia/dezaburirea.inlocuit filtre, acum fiind rece afara o las putin sa se incalzeasca motorul pornesc aer rece apoi cald pe 2 insa la un moment dat abia mai vad afara iar prin geamurile laterale doar putin la oglinzi, doar cand pornesc clima e mai bn, culmea mai razuiesc si parbrizul pe interior. ma poate aj cineva cu un tutorial x cv explicatie va rog?
  • elmugur

  • Mesaje scrise: 298
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Meriva 2004 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2007

  • Mesaj Privat
1.Antigel pierde?
2.in spatele torpedo-ului clapeta de recirculare este cumva rupta sau nefuncționala?
Skip ads

  • ovicu06

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2001 z 16 se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Eu am astra g. La mine tot asa era. Vina clapeta de recirculare blocata . Am rezolvat deblocand-o manual. Asa ramane.
  • sorinelo

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Arad
  • Masina: Meriva 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2015

  • Mesaj Privat
intradevar am descoperit ca pe la pompa de apa lacrimeaza, maine cred ca voi cauta starea clapetei
va multumesc
  • iuliusromeo

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2003 D-D/OBD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Am si un Meriva 1,7 CDTI fabricat in 2003 cu 109000 km la bord (m-am prefacut ca o cred si pe asta). Eu sunt foarte multumit. Am facut 9700 km din mai pana azi. E o masina de frecat toata ziua. Am facut Bucuresti Oradea Asta vara si am mers cu 5,5 la dus si 5,2 la intors. Am mers cu 130 pe autostrada. Merg la servici zilnic cu ea. Portbagajul e destul de bun. Am fost si la mare. Are si un demaraj acceptabil. Eu am alimentat doar cu motorina super de la diversi si merge la fel indiferent ca e de la Petrom, Lukoil, Rompetrol. E ceva mai buna aia de la OMV dar e prea scumpa. I-am facut schimbul de ulei si toate filtrele la Di Bas cu piese originale si m-a costat 600 lei. Rezonabil.
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
iulius romeo cat te-a costat masina, a fost luata de afara sau de la proprietar.
Skip ads

  • iuliusromeo

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2003 D-D/OBD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2015

  • Mesaj Privat
mi-a adus-o de afara. a fost luata de la proprietar. eu am inscris-o in Romania. Pana in Romania m-a costat 3200 euro. Aici, cel mai mult m-a costat taxa de mediu: 420 euro (am platit peste 1800 lei). Cam 100 euro a fost plata la RAR cu revizie cu tot. Au mai fost si alte maruntisuri, cum ar fi impozitul la primarie, care s-au ridicat cam la 800 lei. De retinut ca am alergat singur sa o inscriu.
  • MApostu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Salutare posesori de Meriva. Sunt de un an jumate posesor de Meriva 1,7 cdti sunt foarte multumit de ea ,doar 2 probleme am cu ea EGR si mai nou acum cand o pornesc dimineata scoate fum albastru si motorul merge neregulat , chiar nu stiu ce poate sa aiba , poate vreun injector? In rest ca si consum , scot cu ea aproxx 5 la suta iar daca te ~dai~ la ea te duce si la 7 la suta. O zi faina si astept ceva pareri de problema mea.
  • SIulius-Romeo

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Pot fi mai multe cauze. Du-te in service cu ea. Iti recomand www.edsauto.ro. Eu acolo ma duc si sunt foarte multumit. Sungura problema este ca sunt cam aglomerati, dar fac treaba buna.
  • Vasile pascu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Meriva 2005 17tdci
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Salutare domnule bigbobo. Am și eu o meriva din 2005 proaspãt achizitionata și acum ma cam necajeste puțin la rece nu tine pe bujii numai o secunda pe la injector ul 3 am vãzut ca umezește puțin nu știu ce e motorina sau ulei și nu sta la rece la relantiiu toate au apãrut de 2 sãptãmânii și sunt în Germania acum dupã ce se încãlzește merge ok motorul trage f bine și consum 4.1 5 cu ac pornit și 160 km nu pe distante f mari dar eu ori cum i dau de sare în sus în rest e ok. Dacã poți sa ma ajuți cu ceva sfaturi și am uitat sa îți spun cã la rece sau la pornire galopeaza puțin motorul
Skip ads

  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
-Salutare colegi. .
-Am achizitionat de curand un opel meriva 1,7dth si in urma verificari parametrilor motor cu op comul, am observat ca debitmetru masura 45-50kg/h aer la relantiu- 85 grade temp, motor.Pe un alt motor, tot z1,7dth dar astra H, valoarea era de 25-30 kg/h, De unde poate fi diferenta, debitmetru defect sau soft diferit astrah/ meriva. Deasemenea si consumul imi pare mare-0,5-0,6l/h relantiu fara consumatori, motor cald.
  • Gioto66

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina: Meriva 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2019

  • Mesaj Privat
salut all nu stiu daca e locul din forum unde sa scriu problema mea dar sunt praf Sad ,azi am facut vreo 45 de km si nu am observat ca indicatorul de la apa a plecat la gara Sad((( si la un moment dat a avut tendinta de zgaltait si mi s-a oprit,am desfacut capota si imi iesea fum din laterala unde e plasata pompa de apa...cred.....ulterior am descoperit ca nu mai aveam apa deloc in vas,am completat cu apa dar curge in doua locuri din cate se observa nu se vede prea bine,ideea e ca in 2 minute se goleste toata,am stat aproape 2 ore sa se raceasca motorul sperand ca v-a porni(tin sa precizez ca mi s-au aprins 2 martori ala de ulei si cred ca de la motor asa arata)dau la automat si se aude doar un tzac si nimic....am calat motorul cumva?nu de alta dar o am doar de o luna si ieri am trecut RAR Very Happy....pot sa o fac cotet?....aa....am un Opel Meriva A din 2004 17CDTI, pana la acest incident a mers impecabil......sincer nu stiu daca intelege cineva ce am scris dar la starea care o am Sad......orice parere m-ar ajuta,va multumesc anticipat.PS:si inca ceva maine intentionez sa chem pe cineva autorizat cu un tester credeti ca merita,sau o fac de pomana?....
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,653
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Odata verifica daca mai ai ulei in motor, sa fie pe joja macar la gradatia de minim. Apoi pune-o pe cric, baga a 5-a si incearca sa invarti motorul rotind de roata. Daca poti sa-l rotesti cateva ture si simti ca mai are compresie eu as chema pe cineva cu un compresmetru sa-i verifice compresia pe cilindrii. In functie de asta... continui cu motorul asta sau cu altul din Dezmembrari Timis.
  • S5512

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2023

  • Mesaj Privat



De la ce ar putea fi?

  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,275
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Este martorul 'check engine', un mesaj generic care iti spune ca ai cel putin o eroare stocata in sistem.

Urmeaza instructiunile de aici pentru a afla codurile: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
Daca nu merge, va trebui sa faci diagnoza cu un tester la un service sau cineva care are un Opcom sau Tech2.
Dupa ce afli codurile, consulta lista asta si, in paralel, fa niste cautari aici pe forum pentru fiecare cod de eroare (lupa pt search e in dreapta sus a paginii):
https://www.clubopel.com/coduri-eroare.php

Mai recomand sa descarci si sa citesti manualul de utilizare a masinii:
https://www.opel.ro/owners/manuale.html
  • merivaA

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2021

  • Mesaj Privat
Ma poate ajuta cineva cu un sfat:

-Cum se monteaza piulita de la intinzatorul curelei de accesorii? Am descoperit dupa demontare ca in spatele surubului care tine intinzatorul este o piulita (cel mai imbecil design!), in loc sa fie filet direct in suport. Are cineva vreun pont?

Z17DTH
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,412
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Nu e foarte clar ( pentru mine) despre ce vorbești.
Uite o imagine:
Despre reper 7, 8 și 9? Piulița este turnatã în rolã!
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,653
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
E vorba de intinzatorul curelei auxiliare, cel care este gandit de fabricant sa-l poti detensiona cu o cheie inelara_cu_cot de 15.

Ca sa il poti detensiona usor si oricand fara a desfileta surubul din el e nevoie de acest tip de prindere (design pe care l-a numit cineva mai sus imbecil). Nu e foarte usor sa-i schimbi rola de la intinzator, desigur.. dar odata la 50.000km-75.000km cât rezista o rola Lutens noua de la magazin as zice ca nu trebuie sa o faci prea des.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Meriva
  3. Meriva A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR