Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • Gabelu88

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Band1T a scris:la mine e alta "problema" :
cand trece acul de 90 grade, pornesc electroventilatoarele (ambele)...
dar daca opresc motorul (iau contactul), se opresc si electroventilatoarele....
nu trebuiau sa mai mearga cateva secunde/minute?
la alte masini am observat ca merg si dupa oprirea motorului.
multumesc!


La multe masini se opreste ventilatorul odata cu luarea contactului,si a mea(astra f) face la fel,nu e nici o problema,chiar deloc,stai linistit.
Skip ads

  • Gabelu88

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2009

  • Mesaj Privat
SOFERUL IADULUI a scris:salutare colegilor,sunt si eu nou pe aici.de o saptamana mi-am cumparat un opel omega 2.0 16v 136 cai din 1999 si mi se parea ciudat ca porneste ventilatorul la 95 de grade si se opreste cand ajunge la 90. mi se parea o temperatura mare in comparatie cu cealalta masina a mea un seat toledo 1.6 16v 105cai din 2003 care niciodata nu a depasit 90 de grade. am schimbat si sonda de temperatura si termocupla si tot asa pleaca. citind comentariile de mai sus tind sa cred ca,cam asta a-r fi temperatura de lucru. daca are cineva omega sau un motor de 2.0 cu 136 de cai sa-mi spuna si mie la ce temperatura pleaca ventilatorul.va multumesc


Nu am omega dar 90gr nu e deloc o temp mare,la astra f modelele in 16V,le sta apa la 95gr. Ai observat in bord ca pe rosu incepe sa fie de la 100- 110 grade in sus? Asta pentru ca in mod normal racirea la motor se face cu antigel iar acesta are punctul de fierbere mai ridicat.
  • SOFERUL IADULUI

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Omega 1999 G-X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2011

  • Mesaj Privat
da,ai dreptate,eu luasem de curand masina si ma surprindea temperatura ca la alte masini care le-am avut statea la 90 de grade. i-am pus si alte sonda si alta termocupla si tot asa sta. pana la urma m-am convins
  • SOFERUL IADULUI

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Omega 1999 G-X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2011

  • Mesaj Privat
mersi mult pentru informatie
Skip ads

  • andrei_sebi18

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Motoru asta acul la temperatura cand e rece motorul sta jos de tot sub primelke liniute, e normal? iar cand se incalzeste un pic urca foarte incet pana la sub 80 dar scade repede la loc daca merg pe drum intins, iar in masina cand dau drumu la caldura sufla rece. Acum ce ziceti o fi stricat butonul de unde se da inspre caldura si e blocat pe rece, sau termostatu a ramas pe deschis, sau nu merge ceasu din bord care arata caldura, sau eventual senzoru de temperatura o di defect.
Astept o parere dar cu detalii pentru ca nu cunosc acest tip de motor si nu stiu unde se afla nici termostatu nici senzori.
Inca o chestie, ce cod are motoru din poza, e astra g fabricata in 2000
  • SOFERUL IADULUI

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Omega 1999 G-X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2011

  • Mesaj Privat
ia-o la o tura si incingeo calumea. schimba la turatii mari .vezi cat indica acul.daca tu consideri k a-i incalzit motorul destul si la bord indica tot temperatura scazuta,desfa busonul de la apa si daca clocoteste sau daca e destul de fierbinte inseamna k sonda nu e buna. daca e apa calaie inseamna k termostatul a ramas pe deschis,de aici si frigul din masina ta. daca a-r fi ramas pe deschis a-r trebui sa-ti consume un pic mai mult combustibil. ca motorul in regim rece consuma mai mult
bafta,asteptam raspunsuri
  • SOFERUL IADULUI

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Omega 1999 G-X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2011

  • Mesaj Privat
ce motor e cel din poza. e cumva 1.6 sau
  • Gabelu88

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2009

  • Mesaj Privat
andrei_sebi18 a scris:Motoru asta acul la temperatura cand e rece motorul sta jos de tot sub primelke liniute, e normal? iar cand se incalzeste un pic urca foarte incet pana la sub 80 dar scade repede la loc daca merg pe drum intins, iar in masina cand dau drumu la caldura sufla rece. Acum ce ziceti o fi stricat butonul de unde se da inspre caldura si e blocat pe rece, sau termostatu a ramas pe deschis, sau nu merge ceasu din bord care arata caldura, sau eventual senzoru de temperatura o di defect.
Astept o parere dar cu detalii pentru ca nu cunosc acest tip de motor si nu stiu unde se afla nici termostatu nici senzori.
Inca o chestie, ce cod are motoru din poza, e astra g fabricata in 2000


Orice ai face nu desface busonul de la apa dupa ce ai alergat masina,serios,nu-l desface, o sa sara toata apa pe tn.
Din ce ai zis u si ai explicat destul de bn, eu zic ca termostatul e blocat pe deschis,la motorul din poza apa trebuie sa stea la minim 85gr.
Ca solutie rapida si ieftina,pentru ca este f greu de schimbat termostatul(se da distributia jos),pune-i termostat de dacie pe furtun Very Happy ,eu asa am facut,acm 2 ani si sunt multumit Smile
Skip ads

  • andrei_sebi18

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Am desfacut si busonul dupa ce am mers mai tare cu ea si nu arunca apa pe mine, face doar un pic de presiune.
Eu zic ca nu e termostatu pentru ca desi nu i-mi arata in bord motorul ajunge la temperatura normala pentru ca pornesc ventilatoarele de pe radiator, dar caldura tot nu baga, am verificat daca nu cumva e problema la buton, mai exact am verificat sufa de la buton sa vad daca face legatura jos si totu pare in regula.
E motor de 1.6 eu banuiesc ca e z16se
  • Gabelu88

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2009

  • Mesaj Privat
andrei_sebi18 a scris:Am desfacut si busonul dupa ce am mers mai tare cu ea si nu arunca apa pe mine, face doar un pic de presiune.
Eu zic ca nu e termostatu pentru ca desi nu i-mi arata in bord motorul ajunge la temperatura normala pentru ca pornesc ventilatoarele de pe radiator, dar caldura tot nu baga, am verificat daca nu cumva e problema la buton, mai exact am verificat sufa de la buton sa vad daca face legatura jos si totu pare in regula.
E motor de 1.6 eu banuiesc ca e z16se


Eu iti garantez ca apa trebuie sa stea undeva la 90 gr dupa aprox 20 min de rulare. Daca nu sta,primul pe care ar tr sa dai vina e termostatul. Verifica daca ai nivel la apa. Se aude ca"bolboroseste" ceva cand accelerezi? daca da,e chiuloasa. Din datele ce le-ai dat,cam astea ar putea fi problemele. Eu asa cred Smile
  • andrei_sebi18

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Nu se aude nici un bolborosit, maine o sa incerc cu termostatu de dacie sa vad daca se rezolva
  • Gabelu88

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Bafta!
Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Motorul este un 1.6 8 supape, adica X16SZR sau Z16SE. Exclamation
  • andrei_sebi18

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Nu termostatu era problema ci mecanismu de comutare de pe rece pe cald
  • alexandrurosu

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Colegul are motor benzina 1.6 cod Z16SE.

Si la mine, acelasi motor, temperatura apei ramane constant la 85 de grade, doar in aglomeratie ajunge la 90, insa am instalatie GPL si circuitul de racire este mai lung.

Numai bine !
  • glo

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Ai avut noroc, la mine s-a blocat termostetul pe deschis. O sa am ceva de lucru pana sa faca iar caldura cum trebuie. Numai bine.
  • VladE46

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Salut baieti, m-am tot uitat pe forum dar n-am gasit alt topic, asa ca intreb aici, unde se afla rezervorul/borcanul cu apa la un opel astra classic II (G) ? in ce parte a compartimentului motor?
  • alexandrurosu

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2011

  • Mesaj Privat
In coltul dreapta sus al compartimentului motor. Are forma dreptunghiulara si capac galben.
Poti cauta si poze pe forum si te vei lamuri.
  • VladE46

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2011

  • Mesaj Privat
alexandrurosu a scris:In coltul dreapta sus al compartimentului motor. Are forma dreptunghiulara si capac galben.
Poti cauta si poze pe forum si te vei lamuri.


Salut, mersi de raspuns, este borcanul de langa rezervorul pt lichidul de parbriz? ca din cate stiu, ala e cu antigel.
  • lovendall

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2012

  • Mesaj Privat
salut baieti sunt noul posesor al unei astra H motor 1.7 diesel si recunsoc sunt incepator la unele chestii legate de masina,as fi recunoscator daca mi-ati spune unde dau sa vad temperatura apei in motor.va multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR