Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Nu stiu exact care este diferenta intre cele doua motorizari. Motoarele sunt identice, intradevar dar e posibil sa fie ceva modificari si pe langa motor. Turbina mai mare, intercooler marit, etc.
La Mondeo am 1.8Tdci/125CP, acelasi motor e si pe Focus dar la 115CP. Mondeo are alta turbina si intercooler-ul marit.
Skip ads

  • Lucifer_The

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2009

  • Mesaj Privat
NU este obligatoriu sa astepti sa faci 10.000 de Km pentru remapare insa eu unul respect acest interval pentru o siguranta sporita.
Acum sa-ti spun de ce e bine sa treaca acesti 10.000 de Km:
1. Daca motorul are o problema din fabricatie cat de cat mica ar fi bine sa se intample la puteri mai mici, la puteri mai mari problemele cresc exponential;
2. In 10.000 de Km motorul se rodeaza, se unge la capacitatea lui maxima...etc...si performantele acestuia se modifica considerabil
3. E bine sa parcurgi acesti Km pentru a putea simti diferenta de putere, daca cum o iei o remapezi nu mai poti afirma sau infirma daca ai simtit vreo diferenta
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Aha. Am priceput. Si dupa 10.000km, ii faci remapare, daca ai norocul sa nu crape nimic de pe ea, bafta ta, daca crapa, as vrea sa vad si eu ce service ti-o repara pe garantie.
  • Lucifer_The

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2009

  • Mesaj Privat
forbidden27 a scris:Aha. Am priceput. Si dupa 10.000km, ii faci remapare, daca ai norocul sa nu crape nimic de pe ea, bafta ta, daca crapa, as vrea sa vad si eu ce service ti-o repara pe garantie.


Orice service ti-o repara pe garantie daca dai putina spaga. Daca ai limuzina se intelege ca ai bani in portofel!
Skip ads

  • claudiu__

  • Mesaje scrise: 473
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Orice service ti-o repara si fara spaga. Stiti vreun dealer cu Dyno in service? Ca softul poti sa-l scoti inainte sa te duci la garantie, si sa revii la original. Nu ca ar fi ei in stare sa-si dea seama ca nu ai softul original...
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
@ Lucifer_The: pana la limuzina mai e cale destula. De fapt este o masina din clasa medie. Referitor la bani, daca era portofelul asa plin, de ce nu ai luat de prima data pe aia mai tare si nu mai aveai nevoie de remap.
@claudiu_: stiu, noi suntem cei mai destepti, restu' e neste prosti....
Romania, I love you!
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Salutare
@claudiu_: stiu, noi suntem cei mai destepti, restu' e neste prosti....
Romania, I love you!
Nu suntem noi mai destepti decat altii, Claudiu stie ca mai multe masini au fost in garantie pentru diverse probleme si nu s-au legat de remapare. Au fost si cazuri in care am rescris originalul pentru a indeparta orice urma. Nu pot da exemple, din motive lesne de inteles.

Insa alta este situatia la Insignia: deocamdata rescrierea se poate face doar prin desfacerea ECU. Iar acest lucru inseamna pierderea garantiei.

Motoarele sunt identice, intradevar dar e posibil sa fie ceva modificari si pe langa motor. Turbina mai mare, intercooler marit, etc.
Motoarele A20DTJ si A20DTH sunt identice intru totul. Ambele ajung prin remapare la 205CP.

Si dupa 10.000km, ii faci remapare, daca ai norocul sa nu crape nimic de pe ea, bafta ta, daca crapa, as vrea sa vad si eu ce service ti-o repara pe garantie.
Remaparea nu e dupa noroc. Studiezi un pic fenomenul inainte de a alege cine sa iti umble in software.
  • Lucifer_The

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2009

  • Mesaj Privat
forbidden27 a scris:@ Lucifer_The: pana la limuzina mai e cale destula. De fapt este o masina din clasa medie. Referitor la bani, daca era portofelul asa plin, de ce nu ai luat de prima data pe aia mai tare si nu mai aveai nevoie de remap.
@claudiu_: stiu, noi suntem cei mai destepti, restu' e neste prosti....
Romania, I love you!


Vrei, nu vrei - Insignia e limuzina - citeste la producator pe site. Este o masina din clasa "large family car" ci nu medie! Te rog sa te informezi inainte de a abera. Daca am portofelul plin nu inseamna ca trebuie sa arunc aiurea banii pe acelasi motor dar la un pret mult mai mare - cine are bani are si cap de obicei.
Skip ads

  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Sefu, ia vezi matale cine abereaza? Uite aici un tabel cu clasificarea autoturismelor. http://en.wikipedia.org/wik...r_classifications
Vezi tu singur unde se incadreaza.
@maiandrei: am inteles ca tu vinzi softurile astea. Am si eu doua intrebari la care astept raspuns.
1. Ce repercursiuni are resoftarea asta asupra masinii? Ma refer la ambreiaj, volanta, injectoare, turbina. Apuca masina 50.000km in conditiile astea?
2. Daca acei 205 CP se scot asa usor numai din soft, de ce producatorul nu livreaza masina cu acest soft? Iti dai seama, Insignia, masina anului 2009, daca o aruncau pe piata cu 205 CP rupeau gura la toti? Are ceva efecte negative? Se poate depista in service ca s-a umblat acolo si risti sa pierzi garantia masinii?
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Sunt intrebari la care s-a tot raspuns, iar tonul tau nu mi se pare chiar prietenos. Foloseste CAUTAREA. Stiu, tocmai am pierdut un posibil client.

Exista alta discutie despre pro/contra tuning la motor.
Am intervenit sperand ca ajut pe initiatorul topicului cu raspunsuri, nu sa iti alimentez flame-ul.

PS. Noi, pentru ca suntem mai destepti decat altii, alintam sedanul din clasa "large family car" cu titlul de limuzina.
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Stai linistit ca n-ai pierdut nici un client. Intentia mea nu este sa generez nici un flame, topicul este despre tunning Insignia. Am pus doar doua intrebari, ma asteptam din partea unui specialist sa dea niste raspunsuri clare si la obiect. Am folosit si cautarea, sa stii, am mai citit si prin alte parti despre subiectul asta. La intrebarile astea, raspunsurile sunt in general evazive, multi spun ca nu se intampla nimic atat timp cat folosesti masina in aceleasi conditii ca si inainte de resoftare. Un singur tip care se ocupa cu resoftari a avut curajul sa spuna adevarul pe fata. Tu il stii sigur, il poti spune aici?

PS: abia acum m-am prins ca si eu am limuzina, noroc cu voi ca m-ati desteptat...
  • calin1945

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2005 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Despre tuning la Insignia... arata bestial si stock... singurul lucru care l-as face daca as avea bani de asa masina ar fi sa-mi cumpar cele mai mari roti care le are in optionale, de 19 de 20... nu am probleme le rinichi asadar nu astept contra-pareri.

Bafta tuturor care ati reusit sa puneti mana pe sau fundul intr-o Insignia Very Happy
Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Nu exista OPC line la Insignia?
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
tonytm a scris:Nu exista OPC line la Insignia?


din cate stiu eu da. referitor la tuningul pt insignia parerea mea e ca pt un utilizator normal sunt periculosi cei 205 cai pe tractiune fata. eu am motorul de 160 care are un plus de 10% putere cand apas pedala la maxim (pt 5 secunde doar). am observat ca daca apas pedala pe un drum umed , denivelat sau cu pietris masina cam pierde din aderenta, putand duce la o situatie destul de periculoasa(botul masinii se deplaseaza stanga-dreapta). lucrul acesta l-am observat si la un audi 4 cu motor de 3 litri. parerea mea e ca la 200 cai ar trebui tractiune integrala.
  • claudiu__

  • Mesaje scrise: 473
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Solutia la deplasarile stanga-dreapta ale botului masinii este una extraordinar de simpla, indiferent ca ai 200 sau 400 de cai si tractiune fata: apasa pedala mai usor! Problema nu este cu masina, ci cu cel de la volan.
L.E.: La o sesizare pe mess, ma simt obligat sa completez: fenomenul se numeste torque-steer si apare la multe masini cu tractiune fata. Doar ca nu apare din cauza excesului de cai putere, ci din cauza cuplului prea mare(desi expresia asta n-ar trebui sa existe, ca nu-i niciodata suficient cuplu). In continuare, nu masina e de vina, ci soferul cu talpa grea.
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
claudiu__ a scris:Solutia la deplasarile stanga-dreapta ale botului masinii este una extraordinar de simpla, indiferent ca ai 200 sau 400 de cai si tractiune fata: apasa pedala mai usor! Problema nu este cu masina, ci cu cel de la volan.


pai atunci ce rost mai are tuningul? si cu 100 cai ajungi mai incet la aceasi viteza. eu am dat un posibil raspuns de ce producatorul nu a facut direct motorul de 205 cai. opel face 190 cai doar dintr-un biturbo si a pus la dispozitie pt doar 2000 euro tractiunea integrala care e disponibila doar incepand de la acest motor in sus.
  • claudiu__

  • Mesaje scrise: 473
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Atunci ar trebui sa casam toate masinile cu tractiune fata si peste 200 de cai. Ca aia care le-au facut sunt niste idioti care habar n-au cum trebuie construita o masina.
Si vezi ca Opel scoate si mai mult de 190 de cai. E drept, nu la diesel. Vezi 2.0, 2.8(care apropo, era pus pe Vectra OPC care avea/are, ai ghicit, tractiune fata).
Sunt curios tare cum ajungi cu o masina de 100 de cai la vitezele la care ajunge una de 200.
PS: Torque steer-ul apare si la mine, la un amarat de 1.7 de 110 cai. Dar numai daca apas ca idiotul.
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
pai opc-ul a avut probleme mari datorita tractiunii fata, vezi clasicul test topgear.au rezolvat la insignia cu integrala. eu unul nu cred ca e doar o strategie de marketing faptul ca opel nu a scos din motorul asta 205 cai la fel ca la tuning. @ claudiu eu vorbeam de diesel la opel. in afara de versiunile sport, putine masini au peste 200 cai si tractiune fata.
  • Lucifer_The

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Sincer mie chiar imi place torque steer-ul! Asta e adevarata putere! Putere bruta! Daca esti sofer adevarat poti stapani situatia din volan.

Nu-ti recomand sa incerci in curbe pe drum alunecos (ploaie, zapada, denivelari) ca atunci se numeste prostie si inconstienta.
  • Decebalus

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2008

  • Mesaj Privat
INSIGNIA motorina 2.0 110 cp dupa resoftare la ce putere maxima poate sa ajunga ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR