Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Abia astept sa va montati voi sa puneti poze si daca imi place..... montez si eu
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Am gasit niste becuri H11 cu led pentru cornering, sunt relativ ieftine, 30 lei/buc, insa va trebui sa vad daca nu dau eroare de bec ars... Confused
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
gyzmo, vezi si ce putere au , altfel le pui de decor......si este pacat.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Am testat azi becurile cu led, insa nu am putut efectua poze(eram singur, lumina afara, trebuie acoperit senzorul din parbriz), insa sunt cateva mici "chestii" de pus la punct in ceea ce priveste anulatorul de eroare(mufele lui sunt prea "lungi" si nu permite montajul becului, drept urmare va trebui sa montez anulatorul direct pe firele OEM, fara a le sectiona)...
Va tin la curent... Wink

P.S. Pentru proiectoare nu am gasit becuri cu led H10, doar xenon... Sad
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Ma bate gandul sa achizitionez un set de arcuri elicoidale Eibach...........asa impac si capra si varza (raman cu dimensiunea de 17" si scap si de golul dintre roata si aripa)..............am vazut la un coleg pe un Sport Tourer si arata foarte bine.
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Vrei sa vezi cum este sa dai cu bara fata de bordura de fiecare data cind parchezi? Smile Eu am roti de iarna pe 16" masina e mai joasa desi pe 16" arata ca naiba, sint mai confortabile, masina consuma un pic mai putin dar atunci cind vine vorba de parcat trebuie sa am mare atentie sa nu julesc bara fata. Eu zic sa te mai gindesti, daca pui arcuri mai scurte se modifica zona de lucru a amortizoarelor originale implicit tinuta de drum. In functie de cit de uzate sint amortizoarele ai sa obtii o masina mai mult sau mai putin "topaitoare"/rigida.
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Eu pentru iarna am 225/50/17 si este foarte joasa. Pt iarna viitoare tare ma bate gandul sa iau un 225/60/17 (sper sa intre). Pt vara am 245/45/18 (de fabrica)
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Adrian, 225/55/17 ( standard de fabrica pe jante structurale) este f ok, nu stiu daca e cazul sa mergi pe 60
Skip ads

  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Nu cred ca se ridica prea mult de la 50 la 55, vreau sa incerc un 60. Am tot atins cu 50 ghiata in iarna asta
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
te poti uita la mine cum e cu 55 inainte sa dai banii daca vrei, am si pe iarna si pe vara
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
De la 50 la 55 o ridici cu 1,12cm.
225/55R17 e cea mai apropiata fata de 245/45R18.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Sunt convins ca imi va creea ceva probleme dar.............voi mai studia problema Smile.
Skip ads

  • Flores'

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Franta
  • Masina: Insignia 2018 2.0 BTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Cu arcuri Eibach nu scade inaltimea foarte mult, ei zic cu pana la 30mm, dar practic mie mi-a coborat cu 20mm cu jantele pe 17, cand am montat jantele pe 18, a urcat cu 10mm, aprox.
Asta cu amortizoarele originale!
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Dimensiunile anvelopelor?
De acolo reiese diferența...
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Pai tot e ceva, 2 cm conteaza, nu se simte mai stabila cu garda mai mica la sol (pe langa faptul ca arata mult mai bine)? Tu ai probleme la parcat? Stiu ca esti in alta 'lume', dar macar ca si idee.
  • Flores'

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Franta
  • Masina: Insignia 2018 2.0 BTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Cu rotile pe 17 (225/55R17) , arcuri originale, aveam pe fata 71 cm si pe spate 72,5 cm, inaltime luata de la sol pana la aripa. Cu Eibach aveam pe fata 69 cm si pe spate 70 cm!
Cu rotile de vara pe 18 (245/45R18) am pe fata 70 cm si pe spate 71 cm!

Am castigat in stabilitate si estetica indiscutabil si chiar la consum, mi-ar place mie sa cred Smile, nici eu nu sunt mare pilot sa-mi dau asa bine seama, cert este ca nu am atins pe nicaieri, pe unde treceam inainte trec si acum........ma gandesc la damburile care le pun pentru a incetini viteza.
In prospect e chiar specificat ca masina la incarcare maxima nu coboara mai mult decat ar faceo cu arcurile originale!
Vorbim de Insignia normala, nu ecoflex!
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Daca facem comparatie intre dimensiuni:
- 225/55/17 = 680mm ;
- 245/45/18 = 677mm.... Confused
Nu am spus nimic de presiune...,ET si J.
Sursa:
http://www.rimsntires.com/specspro.jsp
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Pai dupa datele alea, ar trebui sa fie la fel 225/55/17 cu 245/45/18, doar ca cele pe 17 au mai multa guma! Faina treaba.
  • cornelpopa

  • Mesaje scrise: 511
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Asa si este. Dimensiunile importante ale rotii sunt aceleasi (diametru, respectiv circumferinta). Asta este si scopul. Alfel ar trebui reconfigurate toate instrumentele de bord de fiecare data cand schimbi rotile.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Corect, orice combinatie dintre janta si anvelopa trebuie facuta in asa fel incat diametrul sau circumferinta rotii sa se mentina aproximativ constanta (diam. jentii mare => anvelopa cu flanc/talon mic... si invers).
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR