Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
stiind ca motoarele 2.0 cdti sunt identice, mi-a trecut prin cap sa imi cumpar o insignia de 130 cp si sa ii transfer ecu de la masina lovita de 160 cp cu reprogramarea de rigoare. se pare insa ca e o diferenta la cutiile de viteze, m32 vs f40 si ceva pe la turbina.raspunsul il am de la reprezentanta.
Skip ads

  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
blitz a scris:Pentru cei care vor chip tunning pt turbo diesel , orice masina, va recomand urmatorul site. Am cumparat si eu un chip usor pt Loganul parintilor mei. Va spun sincer ca nu banuiam ca loganul poate sa mearga asa. LOL . Cum am iesit din garantie imi trag si eu un chip pe Insignia.

http://www.racechip.de/ - am comandat pe net si in 2 zile a ajuns prin posta. este super usor de montat.


Banuiesc ca nu e asa usor de montat. Cu tot cu montaj ajungi la cat costa in romania. Am dreptate?
  • blitz
  • **
  • 99 mesaje
  • din 27 Feb 2010
  • Insignia 2010 habar nu am. ala de 160 PS
  • Alta tara
  • blitz

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2010 habar nu am. ala de 160 PS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Sincer sa iti spun nu stiu cum se monteaza pe Insignia DAR am montat un asemenea dispozitiv singur pe masina parintilor si este atat de simplu cum nu iti poti imagina. Se leaga pur si simplu la mufa la care se conecteaza si testerul celor din service si merge de jar manca. Dispozitivul vine cu intructiuni de instalare. Daca e ca la Logan e super usor , ceva de genu plug'n play.
  • insignia blue

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 16let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut,si-a remapat cineva motorul A16LET?IMPRESII?Multumesc anticipat
Skip ads

  • TSC-U

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
am facut soft de la rabane si se infunda dpf-ul.

acum am fost tcm-turbo si merge f bine. am vb si cu cei de la eds sa fac soft la ei. daca nu imi ofera nimic special fata de cel de la tcm imi dau banii inapoi. sau daca este sa pateasca la fel ca... sa se infunde dpf-ul imi dau banii inapoi.

au am 2.0 cdti 160 cp.
  • Lucifer_The

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Pai zi si tu mai multe detalii....ce castig ti-a dat, cum se simte, ce se simte...cat a costat..si mai exerseaza gramatica ("am fost tcm-turbo" ?).
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
chip tuning e cel mai prost lucru care poate fi pus pe o masina.
De ce?
Pentru ca e o harta standard mai mult ca sigur diferita de ceea ce aveti voi nevoie sau mai bine spus ceea ce poate masina voastra.
Daca vreti modificari faceti un remap.
Si avem chiar si niste baieti foarte buni la EDS Opel care se ocupa de asa ceva.
  • TSC-U

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Lucifer_The a scris:("am fost tcm-turbo" ?).


"am soft tcm" am vrut sa zic, nu stiu cum draq mi-a iesit "fost" Smile). pai am avut soft tcm si ma cam plictisisem de el am zis sa incerc si altceva. asa am facut greseala sa apelez la rabane. softul lui facea sa se infunde dpf-ul. am fost la opel de 4 ori sa fac regenerare si dupa cae am renuntat la softul rbn si merg cu cel de la tcm.
tcm-turbo>un soft foarte bun. nu se infunda dpf-ul, este perfect.
cei de la tcm mi-au scos limitarea de viteza, acum se duce la 250 km/h, poate singur in masina urca mai sus!?
am vb cu cei de la eds si ma asteapta sa fac resoftarea la ei. ei teoretic imi dau ~12 cp+ ~30nm. zic ca ar trebuii sa fie superior. doar sunt tunerii de casa de la opel. o sa vedem...
Skip ads

  • Lucifer_The

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Si se simte diferenta cu chiptuningul TCM-Turbo fata de cum era masinia cu softul original?
  • TSC-U

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
da, in principiu ar trebuii 33 cp si ~80 nm. dupa ceva timp te obisnuiesti si nu ti se mai pare cinestie ce. intervine obisnuinta.
asa am si un gti 5, avand 200 cp din fabrica, acum are ~300 cp si nu mi se mai pare cinestie ce. de aia o sa il duc mai sus 350 poate pana aproape de limita inconfiguratia actuala(me refer la turbina k04) 390 cp!?
  • Lucifer_The

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Maine e zi mare! Imi transform CDTI-ul de 130CP intr-una de 200CP!
Fac chiptuning la cei de la Superchips (initial vroiam la EDS dar sunt prea inapoiati).
Astia sunt din U.K. si am citit numai de lauda despre ei - au zis ca inainte de tuning imi face dyno test si apoi imi face si dupa chiptuning. Sunt tare curios ce grafice or sa-mi iasa si mai ales ce se simte in pedala. O sa-mi schimbe si filtrul de aer si s-ar putea si intercooler-ul sau ceva in genu'....
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Lucifer_The a scris:Maine e zi mare! Imi transform CDTI-ul de 130CP intr-una de 200CP!
Fac chiptuning la cei de la Superchips (initial vroiam la EDS dar sunt prea inapoiati).
Astia sunt din U.K. si am citit numai de lauda despre ei - au zis ca inainte de tuning imi face dyno test si apoi imi face si dupa chiptuning. Sunt tare curios ce grafice or sa-mi iasa si mai ales ce se simte in pedala. O sa-mi schimbe si filtrul de aer si s-ar putea si intercooler-ul sau ceva in genu'....


te asteptam cu detalii . rezultate si pret final.
Skip ads

  • cornelpopa

  • Mesaje scrise: 511
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Su eu sunt interesat, dar am decis sa astept pana iese din garantie (decembrie). Asteptam cu nerabdare sa ne povestesti cum a decurs operatiunea si cum simti diferentele.

Ps: pe site la ei figureaza doar motorul de 160 CP - dus la 197 CP. De 130 nu zice nimic.
  • IchLiebeEineHabe

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Si la mine tot in Decembrie iese din garantie dar revizia o fac tocmai in Decembrie cand expira si garantia. Oricum daca dai putina spaga ii doare la basca de modificarile tale.
Am sa revin cu informatii maine - sper sa mearga totul ok! Pe site nu e afisata dar mi-au spus cei din UK ca e 100% acelasi motor si upgrade-ul include si CDTI 130CP!
  • cornelpopa

  • Mesaje scrise: 511
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Eu am versiunea de 160 cp. Si eu auzisem ca motoarele sunt identice dar difera softul (nu e prea important - se modifica), cutia de vieze si ambeiajul (aici e de studiat care sunt diferentele - de la 130 la 200 cp si de la 300 la 450nm este f mult si in mod normal in afara tolerantelor componentelor).

Motorul sunt convins ca poate fi dus lejer la 200cp...

Eu mai am cel putin 2 revizii si o distributie pana in decembrie asa ca prefer sa astept pana iese din garantie.
  • blitz
  • **
  • 99 mesaje
  • din 27 Feb 2010
  • Insignia 2010 habar nu am. ala de 160 PS
  • Alta tara
  • blitz

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2010 habar nu am. ala de 160 PS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Eu am o Insignia de 160 PS automatic si i-am tot batut la cap pe cei de la Opel sa imi dea mai multi cai fara sa imi pierd garantia (masina are un an si mai am 5 ani garantie). Mi-au zis chiar vineri ca in sfarsit pot si ei in service sa mi-o urce la 200 PS DAR garantia la motor o voi pierde la 1 an dupa instalarea softului. Hm... in legatura cu Nm : 450 Nm ? eu stiam asa : standard 160 PS si 350 Nm, prima treapta tunning 180 PS si 380 Nm iar a doua treapta tunning 210 PS si 400 Nm. de aceea intreb .... 450 Nm ? Shocked
  • cornelpopa

  • Mesaje scrise: 511
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2007

  • Mesaj Privat
http://www.superchips.ro/ch...-CDTi-160-Cp.html

Asa scrie pe site la ei... si in Ro si la Uk

Putere Originala: 160 Cp
Putere Superchips: 199 Cp
Cuplu original: 350 Nm
Cuplu Superchips: 455 Nm
Pret: 445 Lire Sterline
(504 Euro, 2.085 Lei la cursul BNR)
  • Lucifer_The

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Toate valorile de la Superchips cica sunt dupa ce le-au pus pe Dyno! Acum ca le-au mai umflat ei putin dar sigur urca peste 400Nm..poate chiar un 420Nm.
Eu o sa fac un Dyno si atunci voi fi sigur... Vezi ca aia de la Opel sunt praf - ei de fapt tot la firme de chiptuning apeleaza - probabil EDS. Tot personalul de service din Romania nu are nici o calificare - sunt fosti sudori sau mecanici de cartier mai spalati putin.
  • cornelpopa

  • Mesaje scrise: 511
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Oricum, cei cu 130 cp original trebuie sa fie un pic precauti. Cutia si ambreajul lor sun facute teoretic pentru 130cp si 300 nm. De acolo pana la 200 cp si 450nm (chiar daca ies numai 420) e cale lunga. Si de la 160/350 e mult.

Nu zic ca nu se poate/nu trebuie facut tunning-ul dar sa nu uite ca au cutie/ambreiaj diferit.

Pana la urma astepta cu nerabdare experienta colegului Lucifer_The
  • Lucifer_The

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Revin cu detaliile!
Din pacate baiatul care se ocupa de Dyno nu a putut veni deoarece a nascut nevasta-sa si nu am putut face testul insa mi-a spus ca pot veni oricand de maine.
Din fericire am facut chiptuningul si sincer aproape ca nu ma mai intereseaza testul Dyno! Insignia CDTI 160CP e mic copil pe langa ce mi-au facut astia de la Superchips!
Am cica 185CP reali si 450 Nm! Eu am mers cu CDTI 160CP si stiu ce sprint are dar acum a mea e mult peste! Chiar se simte ca e in gama 180-200CP. Cuplul vreau sa spun ca e enorm cand dai kick-down in treapta a doua si a treia - trebuie sa ma obisnuiesc deja cu noi senzatii.
Ca si teste am iesit pe autostrada Buc-Pitesti si eram racheta - pe viitor ma gandesc sa schimb si sistemul de franare (placute+disc) cu ceva mai profesional ca am impresia ca cele originale acum sunt deja putin subdimensionate. Am facut si sprinturi de la 0-100 iar diferenta e asa de mare incat nu-mi vine sa cred ca doar cu 500 de euro am realizat asa ceva!
Mi-au spus ca nu e nevoie sa schimb intercooler-ul si nici filtrul de aer. Mi-au recomandat sa schimb mai des uleiul (ei mi-au indicat MOTUL?! - ce parere aveti?).
La sprintul de pe loc in viteza 1-a vreau sa zic ca aproape pierd aderenta pe toata cursa de turatie a treptei 1-a!
Are "blana" pe toata plaja de turatie de la 1700 - 4500, inainte simteam cum dupa 3500 maxim 4000 se cam termina povestea. S-a modificat de asemeni si timpul de reactie - apesi si urca imediat in viteza.
Treptele cele mai puternice sunt a 2-a si a 3-a (oricum cu a 3-a deja ma duc pana in 140 km/h) - asta nu inseamna ca a 4- si a 5-a nu au fost modificate - au fost!
Ce sa zic - momentan sunt naucit! Cine e interesat ii recomand 100% iar pentru cine e din Bucuresti in functie de timp ne-am putea chiar intalni.
Chiar as incerca o liniutza cu un CDTI 130CP netunat! Chiar cu un 160CP netunat.....
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR