Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • likom

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2008

  • Mesaj Privat
sal la toti poate ca nu am postat unde trebuie imi cer scuse daca am gresit dar am o dilema acum cateva zile ma lasat bateria si am luat una noua tot de la bosch de 55Ap pentru opel vectra a din 93 benzina tot de 55Ap am avut si inainte si azi am fost cu ea la garantie la bosch ca sa imi dea garantia in fine au verificat incarcarea si baterie dar au zis ca incarcarea masini este de 14,5-14,7 si sa sa fac bine sa schimb incarcarea masini ca altfel nu imi dau garanti ca strica baterie si ca normal ar fi trebuit sa fie incarcarea de 14.1 +-3 si as vrea o parere de la voi dace se poate afecteaza cu ceva ca este diferenta asta de Ap sau doar asa ca sa ma plimbe ei ca mi-au zis ca imi schimba ei alternatoru si nu mai stiu ce dar cost 10 mil eu unu nu cred ca ar fi asta problema dar as vrea si o parere si de la voi daca se poate deso eu nu prea sun asa priceput la masini dar nici asa bata pe cat cred ei astept un raspuns daca se poate va multumesc si scuze daca am gresit si nu am postat unde trebuia
Skip ads

  • C16NZ

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Alternator gasesti la dezmembrari cu 150-200lei deci pana la 1000lei cat zici ca ti-au cerut e cale lunga.
PS: foloseste si tu punctul si virgula ca-i tare greu de descifrat mesajul tau.
  • likom

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2008

  • Mesaj Privat
mersi si scuze pt scris
  • D_M_G

  • Mesaje scrise: 2,274
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Inclin sa cred ca baietii de la garantii vrea sa te plimbe! Este adevarat ca tensiunea de incarcare a bateriei este 14,2- 14,5 dar aici trebuie sa pui in balanta doi factori: Regulatorul electronic de pe alternator poate avea o marje de eroare de 0,2-0,5 V si in plus aparatul de masura al baietilor se poate incadra si el intr-o marje de eroare...chiar daca este digital! Ma indoiesc ca au vreun Fluke profesional... Smile Alternatorul meu "ataca" bateria cu exact 14,56V si nu am nici o emotie crede-ma! Tot asa "specialistii" lu' peste prajit au facut figuri la certificatul de garantie al bateriei, cand am cumparat-o acum 2 ani! Le-am explicat cate ceva legat de acumulatori, incarcare, anduranta, raporturi curenti/tensiuni si alte "bazaconii"....si am plecat lasandu-i cu ochii cat cepele, fara sa mai iau nici o garantie! Asa-i Romania noastra...pe "specialisti" ii intorci cu furca-n pod ...asa de multi sunt Smile
Skip ads

  • likom

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2008

  • Mesaj Privat
iti multumesc mult de tot pt raspuns deci sa stau linistit ca nu are nimic el zice ca baga 14.5-14,7 si ca prajeste bateria si alte cele si trebuie schimbat alternatorul ca sa iese 14,1 oricum mersi mult acuma pot sta linistit ca nu are nimic masina asa cum zicea el mai bine renunt la garantie decat sa dau cat vrea el
  • D_M_G

  • Mesaje scrise: 2,274
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Alternatorul eventual se repara...adica se poate schimba carbuni, punte de diode, regulator electronic....nu este neaparata nevoie sa-l schimbi! Pentru linistea ta deplina , mergi la un electronist si fa o masuratoare si cu un alt aparat! De obicei regulatoarele de alternator Opel "scot" uzual 14,4 - 14.6 ....asta ti-o spun din experienta!
Si prin service-uri e foamea cam mare...deh...preturi nesimtite, profesionalism inoielnic, toate astea suprapuse peste criza Smile Bafta!
  • likom

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2008

  • Mesaj Privat
va multumesc mult pt ajutor oricum o las asa si renunt la garantie decat sa dau bani care i cer ei cu cea veche am mers 3 ani si nu am avut probleme deloc daca si asta merge tot la fel nu mai am nevoie de garantia lor si la bani care i cer mai bine iau alta decat sa le dau lor bani
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Scuze ca intervin in discutia voastra. Pentru @likom si ceilalti care au raspuns, din pacate, omul avea dreptate sa nu dea garantia. 14,7 V este prea mult. Vorbim de un regulator electronic incapsulat in alternator care nu are reglaje externe iar referinta sa este clar electronica, adica pentru 14,2 - 14,3 V si nu mai mult . Asta nu discuta, el stie sa taie la ce-i spune referinta. Ori, tocmai aicea este buba si pentru care se ajunge la abureala, iar proprietarul este prostit si jecmanit. Aici, intr-adevar se pune problema de meserie. Nu toti care spun ca masoara cu un multimetru inseamna ca si stiu exact ce fac si despre ce este vorba. Ala ori nu stie decat una si buna si nu-l intereseaza altceva, ori stie si este smecher, poate cade fraierul in plasa. Domnilor, problema in acest caz este simpla si o poate face fiecare. Se masoara tensiunea luand ca referinta borna negativa a bateriei si se masoara pe carcasa (masa) alternatorului. O cadere mai mare de 0,1- 0,15 V este semn de rezistenta marita (si deci de cadere mai mare de tensiune) pentru circuitul de referinta al releului (ideal aceasta valoare ar trebui sa fie 0, dar din motive fizice este imposibil). Adica, babeste, intre baterie si alternator exista contact de masa prost (defectuos). Modificarea valorii sale de referinta, inseamna cresterea tensiunii pentru baterie, baterie care se solicita prin incingere si emanatii de gaze (chiar daca la tensiunea asta foarte putin). De aceea, @likom pentru linistea ta, poti face acest lucru cu voltmetrul si daca gasesti tensiune marita, verifica si refa contactele de masa cu alternatorul si bateria. Tinta ramane 14,2 - 14,3 V la iesire. Este totul in regula? Atunci este posibil ca regulatorul sau contact intern in alternator sa fie cauza.
Skip ads

  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Prea mult nu ma pricep eu aici, dar parerea mea e ca vroiau sa-i atingi si pe ei cu un 10 lei ca tot vin sarbatorile.. Rolling Eyes
  • pam

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2001 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
@petrecila ne-a dat un raspuns,dupa parerea mea,documentat. Multumim.
P.S. Cred ca foarte multi dintre noi avem probleme cu incarcarea(eu de exemplu am la borne 14,56)
  • likom

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2008

  • Mesaj Privat
oricum o sa renuta la garantie decat sa stau sa ma rog de ei sau sa dau bani pe care i vor ei dar de curiozitate o sa ma duc si in alta parte sa masor sa vad ce iasa desi cu cea veche am mers 3 ani si nu am avut probleme cu ea asa ca o las asa si am sa i mai fac un test sa vad ce iese de curiozitate oricum ma lipsesc de garantia lor va multumesc la toti pt ajutor
  • rovid

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2009

  • Mesaj Privat
3 ani e cam putin cu o baterie Bosch!Ar trebui sa mearga cam 5,nu?
Skip ads

  • likom

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2008

  • Mesaj Privat
da 3 ani este de cand am masina si inca 2 la vechiul propietar
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR