Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Tigra
  3. Tigra A
  • outsider

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Tigra 1995 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Am Tigra de mai bine de un an si desi am refacut complet motorul tocmai am constat [acum ca a venit frigul] ca nu am scapat inca de o problema ... Daca e frig afara sub ZERO ramane turata in mers ... adica o pornesc ... are 1200 rpm ... astept 1 min ajunge in 800 apoi 600 rpm ... merg cu ea 5-20 Km iar cind o scot din viteza sta in 2000 Rpm ... ca sa-si revina trebuie sa-i iau contactul .. iar daca afara e ff frig cum a fost sapt. asta [-24 grade ] face treba asta si de 4 5 ori ..chiar si dupa 50 60 Km. Deoarece nu da cod de eroare am fost cu ea la noxe [la un amic] sa vad ce scoate .. si surpriza ... cu cit e mai turata cu atit se apropie mai mult de " ideal" insa la relanti are cantitate mare de benzina pe evacuare... desi sonda lammbda lucreaza [e montata anul trecut marca FEBI ] se pare ca tot e prea bogat amestecul .... [iar de aici mai vine una .... destul de des trebuie curatata supapa EGR]

Ma poate ajuta cineva ?
Skip ads

  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Nu ma pricep la x14xe ,insa verifica sonda de temperatura;s-ar putea ca ea sa dicteze cat de bogat este amestecul.Daca sonda [ da rece ] la calculator acesta se comporta ca atare si baga benzina ca si cum motorul este rece >>doar o parere.
  • Tazz

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Tigra 1995 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2008

  • Mesaj Privat
senzor de temp
  • outsider

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Tigra 1995 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Salutari,

am inlocuit ieri toti cei 3 senzori care pot influenta amestecul de carburant [senzor temperatura antigel , senzor termeratura aer, senzor presiune aer ], Azi ies din oras pentru teste , revin cu concluzii

Multumesc pentru ajutor.
Skip ads

  • outsider

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Tigra 1995 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Desi am inlocuit cei 2 senzori de temperatura [apa si aer] dar si senzorul de presiune aer, problema turatiei se mentine. Inca nu am reusit sa ajung cu ea la noxe sa vad in ce masura s-a modificat excesul de benzina insa in functionare se simte ceva schimbat [parca merge mai rotund] dar tot ramane turata asa cum am descris mai sus. Ma poate ajuta cineva cu o schema electrica sau cu un sfat ca nu stiu unde sa mai caut si ce sa mai inlocuiesc. Si

Inca o intrebare : ce face senzorul de la clapeta de acceleratie ... ce informatie da si sub ce forma ? e un senzor rezistiv [potentiometru] ?

Multumesc.
  • MDL

  • Mesaje scrise: 188
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2009

  • Mesaj Privat
verifica si capacul de la delcou sa nu fie fisurat Smile a mai avut cineva problema asta cu turatia si a descoperit ca avea capacul de la delcou fisurat Smile
senzorul de la clapeta de acceleratie ii spune calculatorului cat de mult ai apasat pedaua de acceleratie ca sa stie cata benzina sa dea ,deci ar putea fi si asta o problema!si motorasul de relanti ar putea fi o problema...
  • Tazz

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Tigra 1995 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2008

  • Mesaj Privat
MDL a scris:verifica si capacul de la delcou sa nu fie fisurat Smile a mai avut cineva problema asta cu turatia si a descoperit ca avea capacul de la delcou fisurat Smile
senzorul de la clapeta de acceleratie ii spune calculatorului cat de mult ai apasat pedaua de acceleratie ca sa stie cata benzina sa dea ,deci ar putea fi si asta o problema!si motorasul de relanti ar putea fi o problema...


aici e vb despre motorul X14XE sau X16XE care au injectie multi punct....nu au delcou
  • MDL

  • Mesaje scrise: 188
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2009

  • Mesaj Privat
aaa :d ,scz...doar incercam sa-l ajut,nu stiam ca nu are delcou..de fapt nici nu-mi vine a crede asa ceva...poate ca nu are delcou mecanic si are delcou electronic..dar nu ca nu au deloc...
  • Tazz

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Tigra 1995 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2008

  • Mesaj Privat
sa imi arati si mie care e delcou la motorul asta....


e 1.4 injectie multi punct.....ce nu intelegi...scanteia e comandata de ECU sa pe romaneste calculatoru masinii!!!!
  • cont-sters-34833

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2009

  • Mesaj Privat
la fel asa face si-amea:) la rece se tureaza pana la 2000 rpm si scade la 800 doar cand ii dau cheie....
  • Tazz

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Tigra 1995 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2008

  • Mesaj Privat
verifica motorasul de relanti...si furtunul ala gros de la clapeta de acc...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Tigra
  3. Tigra A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR