Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Te juri ca nu ai gasit ?
Skip ads

  • sl

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 y
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2007

  • Mesaj Privat
buna ziua domnu moderator crezi ca daca cazeam pe cineva care a avut aceleasi probleme ca si mine la masina,mai ceream ajutor toti care au avut probleme cu debitmetru masina nu trage sau ceva de genul asta la mine in afara consumului masina trage doar ca acum la relanti cu motorul rece am valorile de 47-48si la 3500 de ture cu el rece am peste 500 si am cerut si eu un sfat nu cred ca am suparat pe cineva sau sa jur ca nu am gasit am vazut pe forum ca lumea zice sa te contactam pe tine te rog da-mi si mie o mana de ajutor si spunemi daca este sau nu debitmetru sau ce ar putea fi te rog raspunde-mi si ajutama multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mda, si ai citit mai sus desi de preferat ar fi toata discutia plus o CAUTARE ?
Crezi ca eu pot sta zi lumina sa unesc 'intrebarile' userilor si subiectele lor? Sa stau eu sa caut pentru ei? Unii posteaza, isi bat capul, pun rezolvare si altii nici macar nu au timp de o simpla CAUTARE?
Ai informatie fara costuri, vrei sa cauti bine, vrei pomana ca nu ai timp atunci asteapta!

Deci daca nu te lamuresti nici acum ca nu ai cautat conform regulament iti pot demonstra inca odata ca functia CAUTARE nu vrei sa o folosesti.
  • gini79

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2009

  • Mesaj Privat
am si eu o problema cu un astra 1.7 dti din 2001.de cateva zile are momente cand incepe sa trepideze sau chiar sa se opreasca dar asta nu mereu.am pus testerul pe ea si nu am gasit nici o eroare .am fost la un mecanic si am schimbat filtru de motorina sa nu traga aer fals dar tot asa face si bag seama ca face numai cand drumul e plin de denivelari sa fie calculatorul la pompa de injectie?
Skip ads

  • opelrobert

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Cum srie si in titlu cred ca am probleme cu debitmetrul deoarece masina consuma 10 % in oras si nu mai trage deloc.......iar cand scot mufa din el masina merge mai bine.....
Am incercat sa ii fac o diagnoza la domnul maiaandrei dar este ocupat cu amenajarea cu noul sevice (ii urez bafta si spor la amenajare), si in alta parte nu ma incumet sa o duc....

Deci rugamintea mea este daca poate sa imi imprumute cineva debitmetrulul lui functional 5 minute ca sa fiu 100% sigur ca este defect si sa pot sa ma duc linist sa imi cumpar unul nou (nu vreau sa il cumpar degeaba) ......

P.S : Sunt dispus sa platesc pentru asta .........Eu stau in sector 3.......

Tel 0723638979
  • tri2001

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Intradevar debitmetrul e o sursa de belele. Eu am un astra g coupe motorizare 2 litri benzina turbo (Z20LET) si de la o vreme imi statea aprins aprins non-stop check-engine-ul in bord. Am citit erorile si era una singura P0170 care semnifica problema amestec. Masina nu mai tragea si consuma pana la 14% in oras. Dupa ce am crezut ca vinovatul e benzina, turbo, bujii, sonda lambda etc. am ajuns si la debitmetrul. Intr-o zi m-am pus sa-l curat si fara sa vreau l-am stricat incercand sa-l curat cu o carpa invelita pe o surubelnita Laughing ... mi-am dat seama de asta fiindca atunci cand l-am pus inapoi masina avea variatii mari de turatie si dadea sa moara. Am fugit la schrot si mi-am luat un debitmetrul de pe o astra g diesel cu 300 RON... l-am pus sus... am scos borna de la baterie sa se reseteze computeru si sa invete parametrii noului debitmetru si gata... De atunci nu s-a mai aprins check engine-ul... fuge de rupe si consuma sub 12 la suta asa cum ar trebui.

Mari sanse is ca si la tine sa fie aceeasi problema. Ti-as imprumuta eu debitmetrul dar is din TM. Multa bafta!
  • edgstyle

  • Mesaje scrise: 372
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Sigur debimetrul luat de tine este luat de pe astra g diesel?Este imposibil sa functioneze...
  • danyrom

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2008

  • Mesaj Privat
o intrebare am si eu daca schimb debitmetrul trebuie sa o pun pe tester sa ii anulez eroarea ? sau e suficient doar daca il schimb si atat.
Skip ads

  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
cum nici la semnatura nici la profil nu ai trecuta masina ... pot doar sa presupun ca ai astra G. Daca da atunci cand vei schimba debitmetrul se stinge si eroarea din bord. Ca sa o stergi si din memorie iti trebuie tester...
  • tri2001

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Deci am luat debitmetrul de la un schrot si adusesera aia un diesel si ma gandeam ca de pe el l-au luat... sigur e de pe un benzinar!
  • darvin

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 y 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
salut am si eu o intrebare la voi am un astra g motor y 20 dth am observat ca daca vreau sa sar de 4000 de turatii mi se aprinde cheita aceea in bord si numai pot accelera decit pina pe la vreo 3000 mii si forte lent se ridica acul.intrebarea mea este ce poate fi am egr din acela electronic si l-am schimbat de vre-un an.mentionez ca daca opres motorul si il pornesc iar chiar si in mers numai face nici o figura trage bine merge bine dar sa nu sar de 4000 de ture.
va multumesc
  • tri2001

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2008

  • Mesaj Privat
eu cred ca ai un furtun spart intre turbo si clapeta de acceleratie! Eu am avut furtunu spart si asa facea... si se aprindea si cheita in bord ca la tine!
Skip ads

  • darvin

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 y 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
imi poti spune c-am cum arata daca este gros sau subtire?dar pina la 4000 de ture de ce nu face nimic?merci
  • tri2001

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2008

  • Mesaj Privat
e gros cam cat incheietura mainii... daca imi trimiti o poza poti sa ti-l incercuiesc. Probabil ca ai o gaura mica sau un colier slabit si iti scapa doar peste o anumita presiune... de aia face asa la 4000 de ture cand presiunea este mare... id-ul meu de mess e tri_millenium.
  • darvin

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 y 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
merci mult inca o data am sa pun o poma maine daca se poate
  • darvin

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 y 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
nu stiu daca o sa vezi ceva ca nu stiu nici unde sa fac poza mai exact.dar am scos aseara mufa aceea de la debitmetru mi sa aprins cheita service si mergea la fel ca atunci cind saream peste 4000 de ture
  • tri2001

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2008

  • Mesaj Privat
da-mi add pe mess: tri_millenium
  • catalinj

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Salut. Sunt din Iasi si am un astra y17dt din 2002 cu 140.000 de km care nu mai trage cum tragea acum apox 1000 de km. In intervalul de turatii 1400-1800 trage foarte greu. In viteza a 2- de exemplu daca sunt intr-o rampa nu foarte mare sau chiar pe drum drept, daca o calc urca foarte greu in turatii pana pe la 1900-2000 de ture, cand intra turbina ma baga de o data in scaun si trage foarte bine, dar pana intra turbina te rogi de ea sa ajunga la turatiile respective.
Mentionez faptul ca am curatat valva EGR (a iesit bec), am verificat valorile MAF-ului sa vad daca se incadreaza in limitele mentionate de dancuciureanu (27-30 kg/h, la mine valoarea MAF cu motorul la 88 grade si 850 de turatii oscileaza intre 31-32.5 kg/h), am scos si mufa de la debimetru si am facut o tura cu ea dar nu am observat nicio shimbare in comportamentul masinii, trage la fel.
Masina tragea foarte bine sub 2000 de turatii pana acum cam 1000 de km cand am descoperit un frutunas crapat tare care era mai mult iesit decat bagat de la locul lui si probabil tragea aer fals. Furtunasul intra intr-o diuza care face vacuum situata undeva pe la botul masinii si mai la baza motorului. Am luat furtunasul, am taiat bucata care era crapata si l-am bagat la locul lui in diuza respectiva. De atunci masina a mers foarte bine vreo 400 de km si din acel moment a devenit puturoasa in plaja de turatii 1400-2000.

Va rog sa ma ajutati daca ati mai avut astfel de probleme


PS. Pana am descoperit acel furtunas degradat de vacuum, cand mergeam la drum intins cu 120-130 km/h. m-i se aprindea check engine in bord iar pe tester imi aparea eroarea p0400, de cand am bagat furtunasul la locul lui nu mi-a mai aparut deloc eroarea.
  • KRYSS

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
sall,are cineva valorile pt debitmetru la un Z18XE?,de exemplu a mea imi arata 6kg/h si eroare P0170...e mort sau in curs de ...,ms mult
  • alexseverin

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2010

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Turbina sau wastegate, la debitmetru fa proba (scoti mufa)/

salutare!
am citit parerile voastre referitoare la pb cu debitmetru,aceeasi pb se gaseste si la mine un opel astra g Y17 DT din 2000.am exaust emission aprins tot timpul,mentionez ca inainte daca ma dadeam la ea se mai stingea acum asa a ramas intepenit si are o lipsa totala de putere pana in 2200 de ture cand intra turbina si te baga in scaun.daca o alerg un pic gata lesina o data si nu se mai tureaza peste 3000 de ture cu acceleratia la podea.am fost la nenumarate teste,imi stergea erorile P0110 si P 0100 mergea f bine cam 10 min dupa care gata iar se aprindea checku si iar era lesinata.debitmetrele nu mai zic vreo 5 am schimbat ultimile 3 fiind noi noute bosch aduse din germania.ideea este ca pe pinul 4 de la mufa debitmetrului eu am 0V ca tensiune de referinta in loc de 5 V cum scrie la carte. Sad acum nu am inteles niciodata cum masor cu contactul pus si motorul oprit?cu motorul pornit?
daca ma poate ajuta cineva sa aflu cum se verifica circuitul ala,unde duce?eventual daca are si relee,ca sa nu bajbai si sa mai stric si altceva v as fi foarte recunoscator.
multumesc si sper ca nu v am plictisit ca am scris pomelnice
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR