Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • ciprianxxxxx

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2009

  • Mesaj Privat
buna .am nevoie iara de sfatul vostru.de curand sa dus alternatorul.am fost la service cu ea si mia spus ca e alternatorul cel mai posibil mai ale ca in bord mi si aprin ca bateria e gata .am vb cu un mecanic si mia spus sa nu cumpar unul nou caci trebuie doar sa schimb partea electronica(diodele).am dat alternatorul jos.cat mai chinuit are o pompa atasata de el.(e model isuzu)acum vas ruga daca mati putea sfatui cum pot proba daca puntea de diode e gata.si cum as putea inlocui.ma gandesc ca poate o gasesc de cumparat in magazin de piese auto.sa sa cumpar intreaga parte electronica caci ies mai ieftin asa.voi ce parere aveti.?va multumesc.si va sant recunoscator si pt sfaturile anterioare.o zi buna in cont tuturor.
Skip ads

  • Gatica

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Am avut si eu problema asta prin primavara, am masurat tensiunea la borne cu motorul pornit (si alternatorul montat pe masina) si imi arata tensiunea din baterie, adica in jur de 12.5V, asta fiind dovada ca alternatorul nu mai incarca. Am schimbat puntea de diode si releul regulator (cu toate ca releul functiona), piesele m-au costat undeva in jurul sumei de 330 ron.
Pentru mai multe detalii intra aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=6026
  • ciprianxxxxx

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Gatica a scris:Am avut si eu problema asta prin primavara, am masurat tensiunea la borne cu motorul pornit (si alternatorul montat pe masina) si imi arata tensiunea din baterie, adica in jur de 12.5V, asta fiind dovada ca alternatorul nu mai incarca. Am schimbat puntea de diode si releul regulator (cu toate ca releul functiona), piesele m-au costat undeva in jurul sumei de 330 ron.
Pentru mai multe detalii intra aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=6026


imi poti spune te rog unde gasesc pe masina releul despre care imi vb...multumesc pt raspuns
  • Gatica

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Releul regulator si puntea de diode sunt integrate in alternator.
Skip ads

  • ciprianxxxxx

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Gatica a scris:Releul regulator si puntea de diode sunt integrate in alternator.



multumesc frumos.
  • ciprianxxxxx

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2009

  • Mesaj Privat
buna.de curand am fost sa fac insectia technica a masini si mia pun un diagnostic cum ca as avea o diferenta mai mare de 30 la suta la franare pe spate.daca as schimba placutele problema va persista sau e nevoie sa schimb etrierele caci am auzit ca problema cu diferenta ar fi ca sant etriele uzate.
  • haiducu

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2004 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2008

  • Mesaj Privat
[quote="ciprianxxxxx"]buna.de curand am fost sa fac insectia technica a masini si mia pun un diagnostic cum ca as avea o diferenta mai mare de 30 la suta la franare pe spate.daca as schimba placutele problema va persista sau e nevoie sa schimb etrierele caci am auzit ca problema cu diferenta ar fi ca sant etriele uzate.[/qu


vezi ca ai postat gresit Citeste Regulamentul!
  • sorin.george

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1999 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2009

  • Mesaj Privat
si aceasta e o problema binecunoscuta a alternatoarelor de y 17 dt isuzu .in primul rind daca masina nu are scut e dezastru toata mizeria si apa intra direct in alternator datorita pozitiei.in la doilea rind parca ar avea o anumita perioada de viata bine stabilita puntea de diode cam o suta de mii cred eu.sfatul meu e sa alegi ceva bun .aefer la producator
  • seby9966

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1995 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Deconecteaza bateria cu motorul pornit.Daca se opreste e clar:punte de diode, releu de incarcare si carbuni.Pentru vectra a cu tot cu manopera vreo 220 ron.Treaba de juma de ora daca le ai cat de cat cu electricele.
  • macheta

  • Mesaje scrise: 324
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 1995 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
"NICI INTR-UN CAZ NU SE DECONECTEAZA BATERIA CU MOTORUL PORNIT"
ATENTIE PERICOL DE DEFECTARE GRAVA A CALCULATORULUI SI A ALTOR COMPONENTE.
Scuze pt majuscule dar e important.
  • nelutzul40

  • Mesaje scrise: 1,021
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Eu am avut o problema mai aparte cu alternatorul in sensul ca dupa ce l-am dat jos am gasit totul ok (diode, releu), problema fiind la rotor care la masurare nu-mi arata nimic si am crezut ca e ars. M-am dus la cateva centre de dezmembrari cu gandul de a cumpara un rotor (desi nimeni nu-ti da numai rotorul, cumperi tot alternatorul) iar la unul dintre ei mi-a cerut rotorul sa-l vada. L-a masurat si el cu un aparat si mi-a spus ca poate sa-l faca pentru o suma destul de mare. Cum am ajuns acasa l-am luat la verificat si surprindere! Firul era intrerupt chiar la ultima spira care duce spre colector, este undeva infasurata de doua ori pe un suportel dupa care pleaca spre colector. Am desfacut o spira de pe rotor, am refacut legatura cu colectorul, l-am dus la un atelier de bobinaj, l-am lacuit si l-am bagat la cuptor! A doua zi l-am pus pe masina si de atunci merge foarte bine! Asa ca aveti grija si la acest aspect mai rar, am scutit ceva bani!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR