Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • dany_dany

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2009

  • Mesaj Privat
explicati-mi si mie de ce motorul c14nz se ineaca dupa ce se incalzeste motorul putin si pe benzina si gpl
Skip ads

  • doru_a

  • Mesaje scrise: 471
  • Locatie: Deva/Hunedoara
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2005

  • Mesaj Privat
din cate stiu C14NZ e un motor cu injectie monopunct,daca injectorul funtioneaza normal, problema ar putea fi de la una din bujii care trebuie inlocuita. Cel mai bine consulta un mecanic auto.
  • dany_dany

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2009

  • Mesaj Privat
bujiile tocmai ce le-am schimbat, ma duce gandul ca ar fi bobina de inductie pe duca, dar vreau sa fiu sigur sa nu dau banii degeaba. dupa ce se incalzeste motorul, merge inecat si nici nu mai are motorul putere. ma poate lasa bobina treptat sau dintr-o data?
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
iti ramane vreun martor aprins ceva in bord?ce fel de instalatie gpl ai? De cand face asa?Mai multe detalii.
Skip ads

  • dany_dany

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2009

  • Mesaj Privat
nu se aprinde nici un martor in bord, imi face cam de o saptamana, insa de cand am pus instalatia, cand calc ambreiajul imi moare motorul. am fost de n ori la reglaje insa pe loc merge bine iar in trafic face la fel. instalatia e tomasetto. merge paraca inecat dupa ce fac cam 30 km cand se incalzeste, dupa aceea, condusul e o povara, se opreste in mers, merge in suturi, etc. nu-mi da nici o eroare la testul cu agrafa si habar nu am ce sa-i mai fac. i-am curatat iac-ul, senzorul de la clapeta de acceleratie, am verificat contactele de la bobina de inductie...si mecanicii din vl se pricep de minune, ma intreaba pe mine ce poate sa aiba...ca sa nu uit, i-am scos briza de aer ca ziceau ca vine aerul fortat si de aceea imi moare pe gpl si se intampla acelasi lucru. cam o data pe saptamana imi merge si mie cum ar trebui sa mearga o masina pe gpl, deci are toane. ms celor care incearca sa ma ajute
  • dany_dany

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2009

  • Mesaj Privat
s-a rezolvat, a fost modulul de aprindere( cred ca asa ii zice),cel de sub bobina de inductie, insa problemele pe gpl persista in continuare
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
vezi sonda lambda
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
daca iti merge trepidat si cu pierderi mari de putere dupa ce se incalzeste motorul inseamna ca aia de la gpl ti-au reglat amestecul prea sarac la gpl, cand este rece merge cu amestec mai bogat dincauza soclului dar dupa ce se incalzeste corespuzator ii da foarte putin gaz si merge asa cum vezi
astia la gpl de obicei st cam inchisi la cap, au un reglaj standard, inchid aerul debitul si relantiul si le deschid 1 tura ala 2,5 ala denustiuce si asa ti-o lasa, fara sa asculte ca mtorul gafaie si se balbaie de zici ca sare de pe suporti.
deci incearca sa reglezi corespunzator instalatia de gpl
au reglat-o asa ca sa nu le dai cu ea in cap ca iti mananca 10% in oras pe cand ei ti-au zis ca mananca max 7%
  • shosetu

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2007

  • Mesaj Privat
dany_dany a scris:s-a rezolvat, a fost modulul de aprindere( cred ca asa ii zice),cel de sub bobina de inductie, insa problemele pe gpl persista in continuare


Exact aceleasi simtome si la mine ... poate cineva a gasit rezolvarea intre timp Sad
Bineinteles, un raspuns gen "prea putin gaz"nu e corect, am trecut peste acest pas.

Ciudat, pe benzina merg Ok si la rece, pe gaz merge ok, dar crescand in temp' lucrurile o iau razna,
in sensula ca, pot sa plec de la semafor corect (fara multiple debraieri) la ~3000rpm
si pot sa cresc in viteza corect, fara a cobora sub pragul de 2200rpm la schimbarea treptelor.

Ei au ajuns la concluzia ca, bobina a doua fise nu se afla in parametrii.
Repet...Ciudata concluzie, din motivul ca, pe benzina merge OK
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
daca raspunsul < e prea putin gaz> nu e corect atunci nu stiu ce sa iti recomand decat sa faci o revizie completa a instalatiei, incepand cu contactele si releul ptr supape, furtune noi etansate cu teflon, coliere stranse corespunzator, filtrul de aer schimbat, si o revizie completa a conversorului sau tulumbei de gpl membrana noua si ce mai era in ea acolo...., asta daca miroase intepator
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR