Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • marti

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Revin cu problema din postul anterior. Pe drumu de intoarcere de la job am observat prezenta aceluiasi zgomot si in urmatoarea situatie: ambreiaj calcat la podea, masina scoasa din viteze, actionat pedala de acceleratie (indiferent daca accelerat tare sau doar ciupit). Zgomotul apare cand eliberez pedala de acceleratie. Zgomotul este ca un huruit mai gros asa...parca nu sunt parti metalice care se lovesc una de alta.

Ceva sugestii?
Skip ads

  • cont-sters-77167

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Poti verifica electrovalva pt turbo. Pe loc, cu capota deschisã, roaga pe cineva sa accelereze si tine mina pe ea vezi daca vibreaza pe deceleratie. S-ar putea sa fie de la ea.
  • marti

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Unde gasesc electrovalva aia?
  • cont-sters-77167

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Este prinsã pe radiatorul mare, foarte aproape de siguranta pentru deschiderea capotei. Cautã pe forum ca este un topic despre ea.
Skip ads

  • mystyk67

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2013

  • Mesaj Privat
In primul rand, salutare tuturor.
Sunt recentul posesor al unui Insignia OPC Line, 2000cmc, diesel, 160 CP.
Masina este din 2012 si avea 83.000 km la bord.Toate perfecte pana acum cateva zile cand mi-a aparut acel celebru mesaj Service vehicle soon si acea masina cu cheia.
Fiind nou aici am incercat sa ma documentez cat mai bine dar nu prea aveam repere, masina mergand pefect, pornire impecabila, nu crestere consum, nu zgomot suspect, nimic.
Pana ieri cand mi-am oprit privirea pe teava de esapament si este afumata. Masina fiind alba, arata ca naiba !
Sunt convins ca au mai patit-o si altii si as aprecia foarte mult un sfat competent.
Multumesc.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
@mystyk67,
Bine ai venit in randul nostru,sa stapanesti masina sanatos si la cati mai multi km fara probleme,din pacate observ ca au cam inceput...
In primul rand mesajul aparut se poate datora unei bujii incandescente care nu mai functioneaza,a doua problema semnalata de tine se poate datora unei regenerari a filtrului de particule care a eliminat cenusa acumulata in acest filtru si care ti-a afumat teava de esapament,sau in cazul in care observi ca ti-a scazut nivelul lichidului de racire,este posibil ca capacul de la EGR sa fie crapat.
In toate aceste cazuri iti recomand efectuarea unei diagnoze pentru a fi mai sigur care sunt motivele acestor probleme.

Sa ne tii la curent,
  • JakeGD

  • Mesaje scrise: 599
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Grandland X 2020
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema care a aparut (poate o fi totusi coincidenta) dupa acel update de soft al ECM. Saptamanal imi apare mesajul cu "Particulate filter full". Merg cu ea aprox 10 minute putin mai turat si dispare dar in urmatoarea saptamana imi apare iar, dupa care trebuie sa merge iar 10 minute mai turat si iar dispare. S-a intmplat de doua ori pana acum. Am inteles ca acel filtru DPF este foarte scump. Chiar s-a stricat de tot la 95 000 km cat are masina ? Sau se mai poate face totusi ceva ? Multumesc anticipat pentru ajutor.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
@JakeGD,
Cam ce distante parcurgi intre cele doua mesaje?Aceste distante sunt parcurse numai in oras?
La multe masini datorita uzurii,este posibil ca regenerarea sa se initializeze cam dupa 200-300km de parcurs in oras,si ar mai fi un aspect care numai dupa o diagnoza se poate confirma si anume daca procedura de regenerare a fost completa sau a fost intrerupta inainte de a se finaliza,de aceea poate apare mesajul cu DPF full.
Skip ads

  • JakeGD

  • Mesaje scrise: 599
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Grandland X 2020
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2007

  • Mesaj Privat
@gyzmo,
Cam 200-300 km dar intervalele sunt de maxim 5-7 km. Exclusiv in oras. Legat de intereruperea procedurii de regenerare, de fiecare data cand am regenerat, dupa 10 minute de mers intr-a treia cu 70 la ora, mesajul a disparut iar eu am considerat ca s-a terminat procedura de regenerare. Poate totusi trebuie mers mai mult de 10 minute chiar daca mesajul dispare ... Poate ne lamureste cineva de pe forum. Ideea e ca la fiecare diagnoza, cei de la Rucom Craiova imi cer 100 RON si mi se pare destul de scump daca te duci de cateva ori pe la ei. Cunoasteti pe cineva in Craiova care sa faca o diagnoza la un pret mai rezonabil ?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Sa inteleg ca parcurgi zilnic 5-7km,iar regenerarea se face la fiecare 200-300km?
Nu cred ca regenerarea se initializeaza la temperaturi sub 90 de grade,iar la distante de 5-7km abia daca se atinge aceasta temperatura.
Vezi la sectiunea Publicitate,sunt vreo doi colegi care comercializeaza interfete OP-com,vorbeste cu ei poate cumperi una de la ei(macar 2010,este mai ieftina),cu care sa poti efectua o minima diagnoza,fara sa-ti mai bati capul cu programari la service-uri care oricum nu iti dau prea multe informatii,sfaturi.Inainte,am avut si eu o interfata OP-COM 2010 si putea citi coduri de eroare,cand a fost efectuata ultima regenerare,daca a fost completa,etc...
  • JakeGD

  • Mesaje scrise: 599
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Grandland X 2020
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Am vazut ca exista interfete OP-com pe net prin bluetooth la un milion. Se poate da de exemplu o regenerare fortata la masina prin intermediul acestei interfete si o aplicatie Android de exemplu ?
  • mystyk67

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2013

  • Mesaj Privat
gyzmo a scris:@mystyk67,
Bine ai venit in randul nostru,sa stapanesti masina sanatos si la cati mai multi km fara probleme,din pacate observ ca au cam inceput...
In primul rand mesajul aparut se poate datora unei bujii incandescente care nu mai functioneaza,a doua problema semnalata de tine se poate datora unei regenerari a filtrului de particule care a eliminat cenusa acumulata in acest filtru si care ti-a afumat teava de esapament,sau in cazul in care observi ca ti-a scazut nivelul lichidului de racire,este posibil ca capacul de la EGR sa fie crapat.
In toate aceste cazuri iti recomand efectuarea unei diagnoze pentru a fi mai sigur care sunt motivele acestor probleme.

Sa ne tii la curent,


Ms de urari si de sfaturi @gyzmo, sper sa am timp sa merg la o diagnoza. Ciudat este ca masina merge beton, trage de rupe mai ales cand cuplez SPORT.
Ce ma enerveaza este ca dupa ce am pierdut o gramada de timp sa-mi fac o sumedenie de selectii muzica form. Lossless, constat cu stupoare ca DVD 900 Navi al meu nu stie acest gen asa ca merg cu mp3 320 kbps.
Ciudat totusi...
Skip ads

  • mystyk67

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Mai am o rugaminte care poate aparea cam infantila dar nu pot activa pilotul automat. Mai bine zis nu stiu cum se face...sper sa mearga... Mad
Mai este si altceva de facut in afara de a actiona acel buton stg de pe volan?
  • cornelpopa

  • Mesaje scrise: 511
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Link catre manual, gasesti toate informatiile la pagina 160.

http://www.opel.ro/content/..._ro_RO_online.pdf
  • Protektor

  • Mesaje scrise: 497
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Te duci pana la viteza dorita, apesi butonul din stanga, iar cel de reglaj il apes in jos si voila!. Apoi daca franezi si vrei sa revi la viteza setata, dai in sus butonul de reglaj. Enjoy! Very Happy.
  • cont-sters-77167

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2012

  • Mesaj Privat
gyzmo a scris:Sa inteleg ca parcurgi zilnic 5-7km,iar regenerarea se face la fiecare 200-300km?
Nu cred ca regenerarea se initializeaza la temperaturi sub 90 de grade,iar la distante de 5-7km abia daca se atinge aceasta temperatura.
Vezi la sectiunea Publicitate,sunt vreo doi colegi care comercializeaza interfete OP-com,vorbeste cu ei poate cumperi una de la ei(macar 2010,este mai ieftina),cu care sa poti efectua o minima diagnoza,fara sa-ti mai bati capul cu programari la service-uri care oricum nu iti dau prea multe informatii,sfaturi.Inainte,am avut si eu o interfata OP-COM 2010 si putea citi coduri de eroare,cand a fost efectuata ultima regenerare,daca a fost completa,etc...


La mine s-a pornit regenerarea pina sa ajunga la 90gr temperatura motorului. A fost un drum scurt de nici 10 minute, iar cind am ajuns acasa, ventilatoarele din fata mergeau si mirosea a incins, lucru care se intimpla doar cind face regenerarea. Afara erau sub 0 grade. Si eu stiam ca ar trebui sa se intimple doar cind temperatura gazelor este peste o anumita valoare, insa la mine asa s-a intimplat. Nu am avut niciodata probleme cu regenerarea.
  • mystyk67

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc prieteni ptr sfaturi...UTILE!
  • cont-sters-77167

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Salutare. La 3 zile dupa ce am schimbat volanta si kit-ul de ambreiaj, apare o noua problema la masina mea. Am un zgomot extrem de ciudat care se aude cind motorul e in sarcina, intre 2200 si 3000 de ture aproximativ. Am pus un filmulet pe youtube pe care va invit sa-l vedeti si poate imi spuneti daca a avut careva ceva asemanator sau identic. Link-ul este asta: http://www.youtube.com/watch?v=F7rdL4fCKog

Zgomotul nu se aude decit cind e in sarcina. La relanti, motorul meu suna la acel moment ca un motor boxer de la dubitele VW alea vechi. Pun doar motorina de la OMV si MOL, toate reviziile sunt facute ok cu piese si ulei GM, masina nu a fost condusa abuziv, nu am niciun mesaj de eroare in bord. Nu stiu inca daca sunt coduri stocate pe computer, am sa merg luni la o diagnoza. Astazi de dimineata am mers din nou cu masina si zgomotul nu a aparut.

Sa mai spun ca sunt din ce in ce mai dezamagit de masina asta, desi imi place cum arata? Statistic vorbind, datele de fiabilitate ale Insigniei per ansamblu sunt la ani lumina departare de statistica mea personala. Incep sa reactionez visceral la replicile de genul "cu Insignia nu am avut probleme din astea pina acum".

Astept parerile voastre. Multumesc.
  • Mikorokotroko

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Mures
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Sunt un fost posesor de Insignia 2.0 CDTI 160hp an fabricatie 2010, achizitionata de noua si vanduta acum o luna la 800000 km. Mi-am luat noul model de Hyundai Santa FE 2.2 CDTI 200hp, care comparativ cu Insignia, este la ani lumina in + la nivelul motorului (zgomot, vibratii, elasticitate, putere). Mie personal mi-a placut foarte mult cum arata Insignia la interior si exterior(si acum ma uit la cele care le vad in trafic) insa calitatea fabricatiei si asamblarea lasa mult de dorit. Sub capota la Insignia parca aveam un motor de tractor, foarte galagios, o gramada de probleme cu electrovalva (schimbata de 3 ori in 3 ani), furtunul de la intercooler spart, butonul de la portbagaj blocat, bordul suna din toate incheieturile, etrierii incepusera sa sune,......etc
Daca ar fi sa o iau de la capat nu as mai da 27000 euro pe o Insignia de noua (atat a fost a mea). Iti ia ochii cu designul interior/exterior si atat ! Asta e, am fost dezamagit de Opel, sa vedem acum cu Santa FE-ul Smile Pana acum, am 3500km si este impecabila. are o putere enorma (430NM), nu scartaie nimic, poti sa tragi de ce vrei, parca e turnata.
O zi buna tuturor
  • cont-sters-77167

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2012

  • Mesaj Privat
As mai avea o intrebare la voi, apropo de postul meu anterior: la o reprezentanta cu service Opel se poate face un test complet al motorului: injectoare, parametrii de functionare in detaliu, etc? Sau trebuie sa merg in alta parte la service-uri specializate doar pe asta? Multumesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR