nutzicu
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Vaslui
- Masina: Insignia 2010 A 20 DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2013
- Mesaj Privat
- deleted-79478
- **
- 76 mesaje
- din 31 Oct 2012
deleted-79478
- Mesaje scrise: 76
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2012
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- cont-sters-77167
- **
- 178 mesaje
- din 11 Aug 2012
cont-sters-77167
- Mesaje scrise: 178
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2012
- Mesaj Privat
bimbambum a scris:@nutzicu : am intrebat la reprezentanta cat costa schimbarea volantei+ambreiaj pt motor A20DTC:
-kit ambreiaj GM -1795 ron(placa si disc)
-rulmentul GM -520 ron
- volanta 2030 ron
Manopera aferenta acestei lucrari: 810 ron
Total: 5155 RON
-kit ambreiaj GM -1795 ron(placa si disc)
-rulmentul GM -520 ron
- volanta 2030 ron
Manopera aferenta acestei lucrari: 810 ron
Total: 5155 RON
Eu am rezolvat cu 3950 piesele (SACHS) + 450 manopera. Iti pot da pe privat datele firmei de unde am cumparat. Exista multe firme cu adaosuri mari.
- B295CRS
- **
- 216 mesaje
- din 25 Apr 2013
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
B295CRS
- Mesaje scrise: 216
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2013
- Mesaj Privat
cpx07 a scris:Salut, am tot cautat pe forum inainte sa postez dar nu am gasit nimic concludent pentru Insignia.
Tot aud un fluierat la motor in plaja 1500-2500 rpm, un fluierat pe care il pot reproduce si eu (nu metalic), atat la relanti cat si in mers. Vorbind cu mai multi mecanici mi-au spus ca este normal si ca "asa face ele, sa le auzi pe cele din grupul VAG".
Pe tester si la verificare mecanica nu a aparut nimic in neregula.
Acum vreau sa va intreb la fel se intampla si la voi? (mentionez ca fluieratul scade in intensitate dupa ce se incalzeste dar parca tot se aude).
Motor: A20DTC - 110 cp (+eds soft tuning)
Multumesc
Tot aud un fluierat la motor in plaja 1500-2500 rpm, un fluierat pe care il pot reproduce si eu (nu metalic), atat la relanti cat si in mers. Vorbind cu mai multi mecanici mi-au spus ca este normal si ca "asa face ele, sa le auzi pe cele din grupul VAG".
Pe tester si la verificare mecanica nu a aparut nimic in neregula.
Acum vreau sa va intreb la fel se intampla si la voi? (mentionez ca fluieratul scade in intensitate dupa ce se incalzeste dar parca tot se aude).
Motor: A20DTC - 110 cp (+eds soft tuning)
Multumesc
Cand am schimbat electrovalva turbo cei de la service mi-au zis ca daca se auzea un fluierat de acolo era ca era defecta aia, dar tot la fel se aude si acum iar raspunsul a fost ca si la tine "asa fac ele" ciudat este ca si pe Honda Accord 2.0 fluiera si are 24k km... Mai incet, dar fluiera. Eu zic ca asa fac ele merg asa de 15k km
cpx07
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2013
- Mesaj Privat
Nixon
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2010 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2013
- Mesaj Privat
Salut tuturor.
Mai pe scurt, am procurat recent din Germania un Opel Insignia Sport Tourer, 2010. 2.0 diesel, automat.
sincer sa fiu, initial eram super impresionat de aceasta masina. insa, mi se aude un fel de sunet de la suspensie. Mam adresat la OPel, si ce sa zic, am ramas cu gura cascata. tre sa schimb toate amortizatoarele.
Nici nu am stiut ca la mine suspensia este sportiva, prima oara am auzit si eu de flexride. setul de amortizoare ma vor costa in jur de 6800 lei. Sunt cu moralul la pamint.
Ma ghindeam poate sa pun amortizoare simple, ordinare, caci acelea sunt accesibile. Insa ma tem ca voi aveam probleme cu computerul de bord care imi va semnala aceasta problema.
ar putea cineva sa ma consulte daca este posibil de efectuat acest schimb si, daca da, computerul imi va da eroare sau se poate de sters/ignorat cumva aceasta?
Va multumesc si astept stafurile voastre, cit de curind posibil.
Mai pe scurt, am procurat recent din Germania un Opel Insignia Sport Tourer, 2010. 2.0 diesel, automat.
sincer sa fiu, initial eram super impresionat de aceasta masina. insa, mi se aude un fel de sunet de la suspensie. Mam adresat la OPel, si ce sa zic, am ramas cu gura cascata. tre sa schimb toate amortizatoarele.
Nici nu am stiut ca la mine suspensia este sportiva, prima oara am auzit si eu de flexride. setul de amortizoare ma vor costa in jur de 6800 lei. Sunt cu moralul la pamint.
Ma ghindeam poate sa pun amortizoare simple, ordinare, caci acelea sunt accesibile. Insa ma tem ca voi aveam probleme cu computerul de bord care imi va semnala aceasta problema.
ar putea cineva sa ma consulte daca este posibil de efectuat acest schimb si, daca da, computerul imi va da eroare sau se poate de sters/ignorat cumva aceasta?
Va multumesc si astept stafurile voastre, cit de curind posibil.
- Avram Adrian
- ***
- 654 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 654
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
- B295CRS
- **
- 216 mesaje
- din 25 Apr 2013
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
B295CRS
- Mesaje scrise: 216
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2013
- Mesaj Privat
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
cpx07
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2013
- Mesaj Privat
- Adi4Opel
- **
- 160 mesaje
- din 18 Feb 2011
- Bucuresti
Adi4Opel
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2011
- Mesaj Privat
Nixon a scris:Salut tuturor.
Mai pe scurt, am procurat recent din Germania un Opel Insignia Sport Tourer, 2010. 2.0 diesel, automat.
sincer sa fiu, initial eram super impresionat de aceasta masina. insa, mi se aude un fel de sunet de la suspensie. Mam adresat la OPel, si ce sa zic, am ramas cu gura cascata. tre sa schimb toate amortizatoarele.
Nici nu am stiut ca la mine suspensia este sportiva, prima oara am auzit si eu de flexride. setul de amortizoare ma vor costa in jur de 6800 lei. Sunt cu moralul la pamint.
Ma ghindeam poate sa pun amortizoare simple, ordinare, caci acelea sunt accesibile. Insa ma tem ca voi aveam probleme cu computerul de bord care imi va semnala aceasta problema.
ar putea cineva sa ma consulte daca este posibil de efectuat acest schimb si, daca da, computerul imi va da eroare sau se poate de sters/ignorat cumva aceasta?
Va multumesc si astept stafurile voastre, cit de curind posibil.
Mai pe scurt, am procurat recent din Germania un Opel Insignia Sport Tourer, 2010. 2.0 diesel, automat.
sincer sa fiu, initial eram super impresionat de aceasta masina. insa, mi se aude un fel de sunet de la suspensie. Mam adresat la OPel, si ce sa zic, am ramas cu gura cascata. tre sa schimb toate amortizatoarele.
Nici nu am stiut ca la mine suspensia este sportiva, prima oara am auzit si eu de flexride. setul de amortizoare ma vor costa in jur de 6800 lei. Sunt cu moralul la pamint.
Ma ghindeam poate sa pun amortizoare simple, ordinare, caci acelea sunt accesibile. Insa ma tem ca voi aveam probleme cu computerul de bord care imi va semnala aceasta problema.
ar putea cineva sa ma consulte daca este posibil de efectuat acest schimb si, daca da, computerul imi va da eroare sau se poate de sters/ignorat cumva aceasta?
Va multumesc si astept stafurile voastre, cit de curind posibil.
Tot din Germania poti sa-ti procuri si amortizoarele pentru flexride la 264euro bucata.
Daca vrei suspensia standard trebuie sa schimbi amortizorul 96euro buc + arc 100euro buc + alte componente maruntisuri + probleme software legate de suspensie.
Cel mai bine sa-ti iei amortizoarele din alta parte si te costa cu 30-40% mai ieftin iar schimbarea lor o poti face la orice service Opel.
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
cpx07 a scris:iso, ai idee, se pot vedea probleme de turbina la tester?
Pe tester se poate vedea turbina daca si cit "baga" si daca valva turbo lucreaza , eventual poate fi actionata pentru verificare. Defecte gen paleti topiti si scapari ulei pe la simering se pot "suspecta" prin verificarea parametrilor pe tester dar concluzia finala poate fi trasa abia dupa demontarea turbinei.
nutzicu
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Vaslui
- Masina: Insignia 2010 A 20 DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2013
- Mesaj Privat
nutzicu
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Vaslui
- Masina: Insignia 2010 A 20 DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2013
- Mesaj Privat
deci toata problema este faptu ca eu o folosesc in italia si am fost aici la reprezentanta opel si mi-au spus ca ambreiaj + volanta+ rulment ma costa 1620 de euro cu tot cu manopera . Acum na ce sa spun piesele le-as cumpara din tara dar ma gandesc sa nu le cumpar gresit . Puteti sa-mi trm niste coduri pt ambreiaj volanta rulment ( opel insignia sport tourer ,, 131 cp ,, tipul varianta OG A FK11 ) Va multumesc
- cont-sters-77167
- **
- 178 mesaje
- din 11 Aug 2012
cont-sters-77167
- Mesaje scrise: 178
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2012
- Mesaj Privat
nutzicu a scris:baieti multumesc de raspunsuri ccusmir dar a ta este DTH iar a mea DTJ si codu motor cred ca schimba la fel si piesele sau nu ?
Eu am luat codurile de pe site-ul Sachs si le-am comparat cu cele de la firma de piese auto. Cei care vind piese au de obicei coduri ok. La Sachs sunt doar doua volanta, una pt mașinile fabricate pinã in 2012, si cealaltã pt restul. Rulmentul e la fel parca. Gasesti pagina aici: http://webcat.zf.com/index.asp?SPR=4
- Adi4Opel
- **
- 160 mesaje
- din 18 Feb 2011
- Bucuresti
Adi4Opel
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2011
- Mesaj Privat
nutzicu a scris:deci toata problema este faptu ca eu o folosesc in italia si am fost aici la reprezentanta opel si mi-au spus ca ambreiaj + volanta+ rulment ma costa 1620 de euro cu tot cu manopera . Acum na ce sa spun piesele le-as cumpara din tara dar ma gandesc sa nu le cumpar gresit . Puteti sa-mi trm niste coduri pt ambreiaj volanta rulment ( opel insignia sport tourer ,, 131 cp ,, tipul varianta OG A FK11 ) Va multumesc
Daca nu specifici ce transmisie ai manuala sau automata nu o sa-ti dea nimeni nici un fel de coduri de piese.
Cel mai bine specificai VIN-ul si se stia si ce motor + tip transmisie ai pe masina.
Oricum pentru transmisie manuala , costurile cu piesele sunt in jur de 950euro iar pentru automata cu 200euro in plus.
Spor la munca.
Nixon
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2010 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2013
- Mesaj Privat
Adi4Opel a scris:
Tot din Germania poti sa-ti procuri si amortizoarele pentru flexride la 264euro bucata.
Daca vrei suspensia standard trebuie sa schimbi amortizorul 96euro buc + arc 100euro buc + alte componente maruntisuri + probleme software legate de suspensie.
Cel mai bine sa-ti iei amortizoarele din alta parte si te costa cu 30-40% mai ieftin iar schimbarea lor o poti face la orice service Opel.
Nixon a scris:Salut tuturor.
Mai pe scurt, am procurat recent din Germania un Opel Insignia Sport Tourer, 2010. 2.0 diesel, automat.
sincer sa fiu, initial eram super impresionat de aceasta masina. insa, mi se aude un fel de sunet de la suspensie. Mam adresat la OPel, si ce sa zic, am ramas cu gura cascata. tre sa schimb toate amortizatoarele.
Nici nu am stiut ca la mine suspensia este sportiva, prima oara am auzit si eu de flexride. setul de amortizoare ma vor costa in jur de 6800 lei. Sunt cu moralul la pamint.
Ma ghindeam poate sa pun amortizoare simple, ordinare, caci acelea sunt accesibile. Insa ma tem ca voi aveam probleme cu computerul de bord care imi va semnala aceasta problema.
ar putea cineva sa ma consulte daca este posibil de efectuat acest schimb si, daca da, computerul imi va da eroare sau se poate de sters/ignorat cumva aceasta?
Va multumesc si astept stafurile voastre, cit de curind posibil.
Mai pe scurt, am procurat recent din Germania un Opel Insignia Sport Tourer, 2010. 2.0 diesel, automat.
sincer sa fiu, initial eram super impresionat de aceasta masina. insa, mi se aude un fel de sunet de la suspensie. Mam adresat la OPel, si ce sa zic, am ramas cu gura cascata. tre sa schimb toate amortizatoarele.
Nici nu am stiut ca la mine suspensia este sportiva, prima oara am auzit si eu de flexride. setul de amortizoare ma vor costa in jur de 6800 lei. Sunt cu moralul la pamint.
Ma ghindeam poate sa pun amortizoare simple, ordinare, caci acelea sunt accesibile. Insa ma tem ca voi aveam probleme cu computerul de bord care imi va semnala aceasta problema.
ar putea cineva sa ma consulte daca este posibil de efectuat acest schimb si, daca da, computerul imi va da eroare sau se poate de sters/ignorat cumva aceasta?
Va multumesc si astept stafurile voastre, cit de curind posibil.
Tot din Germania poti sa-ti procuri si amortizoarele pentru flexride la 264euro bucata.
Daca vrei suspensia standard trebuie sa schimbi amortizorul 96euro buc + arc 100euro buc + alte componente maruntisuri + probleme software legate de suspensie.
Cel mai bine sa-ti iei amortizoarele din alta parte si te costa cu 30-40% mai ieftin iar schimbarea lor o poti face la orice service Opel.
Adi mersi. Dar cum sa le gasesc in Germania? mam uitat pe ebay... nu prea gasesc nimic. dami te rog vreo ideie. as vrea si eu sa pun amortizatoare flexride sii tot. insa, la pretul dat nu prea ma arunc. imi propun altii sa pun amortizoare simple, care ma va ajunge in jur de 400 euro, insa ma tem ca nu va fi posibil de scos greseala din software. daca as sti cu siguranta ca se va putea scoate greseala din sistem, ca sa nu ma deranjeze cu mesaje de alerta bordcomputeru, atuci mai ca as pune simple. dar ma tem ca voi avea probleme cu computerul de bord, care la fiecare pornire de motor sami semnaleze greseala.
Crezi ca asta ar fi posibil electronic de lichidat? mersi tare mult si astept raspuns.
- Protektor
- **
- 497 mesaje
- din 27 Feb 2011
- Insignia 2011
- Harghita
Protektor
- Mesaje scrise: 497
- Locatie: Harghita
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2011
- Mesaj Privat
Nixon
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2010 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2013
- Mesaj Privat
Protektor> In anumita masura, ai dreptate. Nu ar fi corect ceea ce fac eu. Insa, eu am luat masina la mina a 2-a din germania, si nici nu am stiut de existenta FlexRide. Da, recunosc, este si o greseala a mea. Masina este intradevar tare buna, dar nici kiar nu pot sa-mi permit 1600 euro pentru niste amortizoare..