Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • cont-sters-77167

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Legat de fiabilitatea Opel... Am facut un "filmulet de prezentare" cu noul sound al injectoarelor de pe un DTH.
Nu am nicio eroare. Injectoarele 1 si 3 au pe retur o cantitate dubla de motorina decit celelalte doua.
Skip ads

  • Adi4Opel

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Nixon a scris:
Adi4Opel a scris:
Nixon a scris:Salut tuturor.

Mai pe scurt, am procurat recent din Germania un Opel Insignia Sport Tourer, 2010. 2.0 diesel, automat.
sincer sa fiu, initial eram super impresionat de aceasta masina. insa, mi se aude un fel de sunet de la suspensie. Mam adresat la OPel, si ce sa zic, am ramas cu gura cascata. tre sa schimb toate amortizatoarele.

Nici nu am stiut ca la mine suspensia este sportiva, prima oara am auzit si eu de flexride. setul de amortizoare ma vor costa in jur de 6800 lei. Sunt cu moralul la pamint. Sad

Ma ghindeam poate sa pun amortizoare simple, ordinare, caci acelea sunt accesibile. Insa ma tem ca voi aveam probleme cu computerul de bord care imi va semnala aceasta problema.

ar putea cineva sa ma consulte daca este posibil de efectuat acest schimb si, daca da, computerul imi va da eroare sau se poate de sters/ignorat cumva aceasta?

Va multumesc si astept stafurile voastre, cit de curind posibil.

Tot din Germania poti sa-ti procuri si amortizoarele pentru flexride la 264euro bucata.
Daca vrei suspensia standard trebuie sa schimbi amortizorul 96euro buc + arc 100euro buc + alte componente maruntisuri + probleme software legate de suspensie.

Cel mai bine sa-ti iei amortizoarele din alta parte si te costa cu 30-40% mai ieftin iar schimbarea lor o poti face la orice service Opel.



Adi mersi. Dar cum sa le gasesc in Germania? mam uitat pe ebay... nu prea gasesc nimic. dami te rog vreo ideie. as vrea si eu sa pun amortizatoare flexride sii tot. insa, la pretul dat nu prea ma arunc. imi propun altii sa pun amortizoare simple, care ma va ajunge in jur de 400 euro, insa ma tem ca nu va fi posibil de scos greseala din software. daca as sti cu siguranta ca se va putea scoate greseala din sistem, ca sa nu ma deranjeze cu mesaje de alerta bordcomputeru, atuci mai ca as pune simple. dar ma tem ca voi avea probleme cu computerul de bord, care la fiecare pornire de motor sami semnaleze greseala.
Crezi ca asta ar fi posibil electronic de lichidat? mersi tare mult si astept raspuns.


Diferenta de costuri este mica intre a schimba doar amortizorul pentru flexride si a schimba toata suspensia (amortizor + arc + etc...) ~64euro per suspensie ca sa merite sa renunti la flexride.

@ccusmir: Ce au constatat cei de la service-ul Bosch? Ca n-ai nici o problema cu injectoarele? Smile
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
@nixon
Mie nu imi vine sa cred ca trebuie sa schimbi TOATE amortizoarele. Probabil ai o problema la unul dintre ele, dara asta nu inseamna ca trebuie sa le schimbi pe toate, le schimbi pe puntea pespectiva sau numai pe cel cu probleme (chiar daca e recomandat sa le schimbi pereche).
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Ceva legat de acel sunet.... La cineva se tragea de la electrovalva turbo. Nu mai realiza suficient vaccum incat sa faca sa lucreze in parametrii normali valva turbinei(acea capsula metalica cu tija ce vine montata pe turbina). Cand accelera pe loc, zgomotul provenea din jurul turbinei.
Skip ads

  • cont-sters-77167

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Adi4Opel a scris:@ccusmir: Ce au constatat cei de la service-ul Bosch? Ca n-ai nici o problema cu injectoarele? Smile


Nu am fost la cei de la Bosch service. Am fost la celalalt dealer Opel care a pus tester-ul pe masina si cum ma asteptam, ne-am uitat impreuna la o colectie impresionanta de cifre, care arata ca mersul trenurilor. Soft-ul era in romaneste asa ca nu am vazut acel "Injector cycle" de care spuneai. Si apropo de software... cu tot respectul pentru cei care au facut soft-ul, insa interfata e aproape useless daca afisarea cifrelor nu se face cu niste culori in care sa-ti spuna daca e in parametri sau nu. Baietii din service vor sta linga el ani de zile pina vor sti care din ele sunt ok si care nu. Slab! Deci electronic totul e ok (din moment ce nu sti care din cifre sunt ok si care nu) si nu sunt erori pe electronica. De scos fum nu scoate, pentru ca am mers peste 500 de Km de la ultima regenerare, iar filtrul era la 52%.

In fine... au mai facut un test de retur pe injectoare si am vazut cum doua intorc dublu cantitatea de motorina fata de celelalte. Urmeaza sa ma duc la ei sa le demonteze si sa le duca ei la o firma pt test.
  • Adi4Opel

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2011

  • Mesaj Privat
@ccusmir:
Testerul arata asa? Era MDI-ul ?

Aplicatia de care vorbesti rula in browser? Era web ? Gen Tis2web (Online - web server GM) / GlobalTis Offline sau interfata cu Java VM etc? Arata asa ?
  • cont-sters-77167

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Device-ul arata ca in poza, iar aplicatia nu parea sa fie in browser. 80% arata ca Java stuff. Printre altele a deschis pagina cu Engine si mi-a aratat corectiile injectoarelor care erau intre -0.2 si 0.5. S-a tot uitat el, insa eu nu am avut timp sa stau sa citesc toate cele de pe ecran ca erau multe. Oricum, peste turatia de relanti, valorile deveneau 0 la toate, deci nu prea m-a ajutat cu asta. Am sa-ti scriu pe privat ca vreau sa te intreb ceva legat de electronica motorului.
  • deleted-79478

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Salutare,
Acelasi lucru mi l-au comunicat si mie cei de reprezentanta din Ploiesti, ca la injectoarele 1,2si 4 cantitatea demotorina pe retur este prea mare si ca ar fi bine sa imi reconditionez injectoarele.
Mi-au recomandat o firma din Bucuresti .
Raspunsul primit este cel de mai jos :

"Buna ziua,

verificarea injectoarelor pe bancul de proba va costa 50 ron / buc (tva
inclus).
reconditionarea injectoarelor costa 620 ron / bucata (tva inclus).
la injectoarele care sunt defecte si se reconditioneaza la noi, nu mai
achitati contravaloarea verificarii initiale.
Garantie 12 luni sau 30.000 km.
Termen de executie 6-7 zile lucratoare (piesele sunt livrabile in 5 zile
lucratoare pe comanda externa). "
Skip ads

  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Am o intrebare: La voi pe drumurile de tara/pietruite se simte masina rigida?! Eu pe un drum pavat cu pietre cei drept destul de prost, cu o jetta din 2011 merg lejer cu 30-40 pe cand la insignia daca sar de 20 se simte cum este rigida si parca se misca intreaga caroserie + ca scartaie consola ... A incercat cineva sa o bage pe drumuri dinastea sa vada daca asa este ?! Vreau sa adaug ca la drum intins(sosea) daca dau in gropi sau ceva preia bine...deci amortizoare,capete de bara , etc par a fi in regula.Cand este tot drumul prost face urat...
  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Ce diametru au jentile?
  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Jantele sunt pe 17'' iar cauciucurile 225/55/R17 si in general la viteze mari vibreaza volanul 120km/h+.... AM tot cautat si am vazut ca in privinta asta multi zic ca ar fi geometria sau ca sunt dezechilibrate rotile...
  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Masina se simte rigida ori pt ca suspensia ei este rigida, ori pentru ca sunt jentile prea mari pentru calitatea drumurilor. Cu jenti de 17'' ar trebui sa fie ok...
Asta cu vibratul volanului e alta treaba, ori sunt dezechilibrate, ori e indoita vreo janta. Fa o verificare, nu merge cu ea asa, risti sa se strice si altceva.
Skip ads

  • ThePuiu

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2013

  • Mesaj Privat
eu am jante de 18" si ma dispera calitatea drumurilor...pe linga fenomenul de "urmarire" al santurilor de pe drum, din cauza inaltimii mici a balonului se simt tare toate denivelarile... Jantele mari sint un moft in Romania....nu sfatuiesc pe nimeni sa-si cumpere. Lasand deoparte pretul exagerat al gumelor la dimensiuni mari... trebuie sa te ancorezi bine cu ambele maini de volan ca sa nu-ti zboare din mana la o denivelare mai mare...
  • laur21

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2013

  • Mesaj Privat
asta cam asa e..eu am gentile de 20 ......singurul lucru bun la ele e ca masina are o foarte buna stabilitate...
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
ThePuiu a scris:eu am jante de 18" si ma dispera calitatea drumurilor...pe linga fenomenul de "urmarire" al santurilor de pe drum, din cauza inaltimii mici a balonului se simt tare toate denivelarile... Jantele mari sint un moft in Romania....nu sfatuiesc pe nimeni sa-si cumpere. Lasand deoparte pretul exagerat al gumelor la dimensiuni mari... trebuie sa te ancorezi bine cu ambele maini de volan ca sa nu-ti zboare din mana la o denivelare mai mare...


Da-mi voie sa te contrazic in ceea ce priveste pretul anvelopelor cu dimensiuni mari.Eu am gasit anvelope 245/35/R20 cu aprox.600 lei/buc,care sunt mult mai ieftine decat multe tipuri de anvelope pe 17" sau chiar 18".
  • ThePuiu

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2013

  • Mesaj Privat
presupun ca ai vrut sa spui ca sint mai scumpe decat cele de 17 sau 18 (altfel nu prea are sens...) Eu o sa cumpar 4 jante de 16" (aprox 300ron/buc) si 4 gume pe 16" (300ron/buc) si o sa ies cred mai bine decit sa cumpar 4 gume de iarna pe 18"....o sa vad dupa ce o sa inceapa sa apara promotiile... Asa o sa scap si de zdruncinaturi pe perioada iernii!
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Eu vorbeam de anvelope noi nu sh...
Chiar nu iti vine sa crezi ca anvelope de 20" sunt mai ieftine decat cele pe 17" sau 18"?
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Sunt si la 420 lei anvelope 245/35/20 noi , nu resapate sau alte nebuni:)
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
sa ne spui si noua ce marca sunt anvelopele de 20
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
wanli, nankang..
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR