Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • MMarius

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Manopera a intrat in pretu garantiei. Pentru ca ei tot dadeau jos ambreaju sa poata schimba volanta. Si mam gandit, daca tot se.umbla.acolo, atunci sa schimb si kitu ambreaj care a fost 370 euro. Plus cilindru 128 eueo daca nu ma insel. Nu depasa 130euro.. Am mai platit ceva suruburi care nu intrau in garantie. Per total am platit 680 euro.
S-a reparat la reprezentanta Opel. 2 ani garantie.

Scuzati daca am scris gresit cv dar scriu de pe telefon si abea ce mam trezit. Smile
Skip ads

  • suciuvlad

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Salut. Din ce an s.au eliminat clapetele din admisie ? Intentionez sa cumpar o insignia din 2010 sau 2011 si nu as vrea sa am probleme pe autostrada pana in it la reintoarcere.
  • suciuvlad

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Scuze pentru dublu post...dar mai am o intrebare si nu pot edita. Am citit la cativa ca au avut probleme la caseta de directie. E problema la modelele mai vechi sau la toate ? Cat costa o caseta noua? E ceva tipic sau doar ghinion ?
  • Kissdragos

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Nu este nimic tipic. Putini am vazut ca au probleme la caseta de directie.
Clapetele de admisie exista pe masinile din 2010 ,2011 nu am idee.
Skip ads

  • rudy_80

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Salut,
Desi nu pare a varia turatia cum am citit de mai multe ori pe forum, la relanti uneori am fluctuatii maricele ale consumului (0.5-0.7 fara consumatori).
A mai patit si altcineva acelasi lucru? Cum aati rezolvat?

Incerc sa postez un filmulet cu fluctuatiile dar de pe mobil nu merge. Revin cu el.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Pai de ce ti se par mari fluctuatiile? Si la mine e la fel, doar ca mie mi se par normale! Asa suntem noi, cand nu are masina nimic, incercam sa ii gasim.....plus ca nu mai era nevoie de un nou topic.

Bafta.
  • rudy_80

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Salut borsy,
Din punctul meu de vedere atat turometrul cat si consumul ar trebui sa fie stabile la relanti...
inteleg ca 0.6-0.7 se poate intampla cand am un consum de 0.65...
de la 0.5 la 0.7 insa e o distanta destul de mare si de aceea sunt curios sa inteleg care este motivul acestui comportament.

Inainte de insignia am avut Passat la care statea foarte stabil consumul instantaneu. Stiu ca atunci cand fluctua ii gasisem probleme la injectoare care se rezolvau cu o forja sau cu tinut masina mai turata la drum lung.

Da, masina merge foarte bine si as prefera sa faca asa pana cand ma voi plictisi de ea peste vreo 4 ani Smile
  • MMarius

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Azi dimineata la 5 am incercat sa pornesc masina sa merg la lucru si bordu imi palpaia des. Cand am dat sa pornesc s-a auzit un tac si pe bord aparea AFL Malfunction cu semnu de la far . Apoi mi-a aparut eroarea din poza.Stie cineva sa-mi spuna si mie ce poate sa fie?
Poate sa fie gata bateria?

P.S. A plouat toata noaptea torential, poate sa fie asta cauza? Sa fi ajuns apa pe undeva?
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Masoara bateria...apoi dupa pornire incarcarea
  • MMarius

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Cand ies de la lucru la 14:00 dau curent de la cealalta masina. Daca nu porneste o duc la garantie (opel)
  • taranmarius

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Colegii, am si eu o problema la masinuta mea. Zilele trecute am facut un drum de 150 km, pe parcursul caruia de 6-7 ori s-a intamplat ca in depasire sau in timp ce acceleram sa mi se taie turatia. Turbina nu mai intra, iar masina a intrat in mod de protectie. O opream si porneam din mers deja ca nu mai aveam rabdare sa opresc masina pe loc, sa o opresc si sa o pornesc iar pentru ca doar asa isi revenea. V-ati confruntat cu astfel de problema? Am pus-o pe un tester la un prieten si mi-a aparut eroare p0234 ceva cu supraincalzirea motorului, insa ventilatoarele le-am verificat si functioneaza, apa ramane la 90 de grade. E posibil sa fie din soft ceva? Va multumesc anticipat si poate ma ajutati cu un sfat. La reprezentanta nu as vrea sa mai merg ca m-am cam lecuit cu ei.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
P0234 este engine overboost, adica presiune mare pe admisie. Poate fi de vina furtunul de la intercooler, turbina, electrovalva turbo...
Cauta pe forum si o sa vezi cauzele si rezolvarile.
Skip ads

  • deleted-7816

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Stie cineva despre ce este eroarea p0674 si celebrul SVS? E doar bujia de pe cilindrul 4 sau ceva mai mult?
Masina...Insignia A20DTH.
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Daca i-ai pus testerul si apare doar eroarea de bujie, dupa înlocuirea ei trebuie stearsã eroarea. Asa a fost la mine, a trebuit stearsa dupã înlocuire, altfel apãrea în continuare.
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Daca masina nu are niciun simptom înseamnã cã e doar bujia. ÃŽnsã numai dupã înlocuire si ștergerea erorii poti fi sigur cã a fost doar bujia, deaorece mesajul SVS nu trebuie sã reaparã.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Daca inlocuiesti bujia defecta, mesajul SVS nu mai apare chiar daca nu a fost stearsa eroarea. Ramane eroare memorata si o poti sterge cu prima ocazie.
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
La mine s-a inlocuit bujia la EDS, si dupã înlocuire a reapãrut. Pânã nu a pus testerul si a sters-o nu a dispãrut. Apãrea la fel ca înainte, când puneam contactul fãrã sã pornesc motorul. Mi-au spus bãieții cã nu e o regulã asta, la altii rãmâne memoratã și nu apare, iar la alții (cazul meu) reapare. Poate lui i-a reapãrut dupã înlocuire si s-a speriat, de asta am explicat cazul meu.
Eu i-am fãcut up-date de soft luna trecutã, poate o conta și asta.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Daca ai varianta ecoflex, bujia are si senzor de presiune, poate d-aia reapare SVS si necesita stergerea erorii.
In mod normal, nu mai apare dupa inlocuire.
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Nu e ecoflex, si vad ca nu crezi, dar îți spun cã așa a fost. Am schimbat-o (bujia 2) chiar vineri 29.08.2014, 83 lei bujia beru si 64 manopera (pretul e pentru 4 chiar dacã schimbi doar una, e normal), am mers zilnic cu masina de atunci si nu mai am probleme.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Eu nu am spus ca nu cred, posibil la unii sa apara, la altii nu si dupa schimbarea bujiei. Si eu am avut bujie defecta si imi aparea la fiecare pornire SVS pana am schimbat bujia la reprezentanta. Dupa ce am schimbat-o, am pornit motorul si nu a mai reaparut si imediat dupa am sters si eroarea care era memorata, nu mai era prezenta.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR