- stateadrian
- *
- 20 mesaje
- din 06 Sep 2010
- Insignia 2010 A20DTJ
- Bucuresti
stateadrian
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2010
- Mesaj Privat
prin amabilitatea colegului gyzmo, am identificat si eu eroarea cu bujia 4.
Pentru colegul eddy andrei, unde ai schimbat bujia? De care trebuie ca la o cautare pe net am gasit preturi de la 42 la 615 roni. Se poate schimba doar una sau trebuie schimbate toate?
Multumesc
Mai am o problema: etrierul spate dreapta, imi ramane blocata frana dupa franare puternica, am luat culisante noi maine ajung sa le schimb.
Pentru colegul eddy andrei, unde ai schimbat bujia? De care trebuie ca la o cautare pe net am gasit preturi de la 42 la 615 roni. Se poate schimba doar una sau trebuie schimbate toate?
Multumesc
Mai am o problema: etrierul spate dreapta, imi ramane blocata frana dupa franare puternica, am luat culisante noi maine ajung sa le schimb.
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- eddy andrei
- **
- 455 mesaje
- din 17 Jul 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
eddy andrei
- Mesaje scrise: 455
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2014
- Mesaj Privat
stateadrian a scris:prin amabilitatea colegului gyzmo, am identificat si eu eroarea cu bujia 4.
Pentru colegul eddy andrei, unde ai schimbat bujia? De care trebuie ca la o cautare pe net am gasit preturi de la 42 la 615 roni. Se poate schimba doar una sau trebuie schimbate toate?
Multumesc
Mai am o problema: etrierul spate dreapta, imi ramane blocata frana dupa franare puternica, am luat culisante noi maine ajung sa le schimb.
Pentru colegul eddy andrei, unde ai schimbat bujia? De care trebuie ca la o cautare pe net am gasit preturi de la 42 la 615 roni. Se poate schimba doar una sau trebuie schimbate toate?
Multumesc
Mai am o problema: etrierul spate dreapta, imi ramane blocata frana dupa franare puternica, am luat culisante noi maine ajung sa le schimb.
Am schimbat bujia la bãieții de la EDS service Opel. Bujie Beru 83 lei, manopera 62 lei (chiar dacã schimbi 1 sau 4). Bãieții îți recomandã sã le schimbi toate, sã nu vii de 4 ori si sã plãtești maopera de 4 ori. Eu am schimbat doar bujia nr.2, tot cu ajutorul lui Gyzmo am aflat care era. Și eu am avut probleme cu frâna de mânã electricã, mi-a rãmas blocatã roata dr.spate imediat ce am schimbat plãcuțele. Însã dupã ce am mers tîrîș vreo cîtiva metri și-a revenit. Dar problema a fost și este cablul, a mers înfrânatã mai mult și dupã 10.000 km trebuie sã schimb plãcuțețe iar. Mi-au arãtat bãieții de la EDS un nod pe cablul de la frâna de mînã și mi-au explicat cã a intrat apã pe cablu și a dus la formarea nodului și blocarea frânei de mânã. Aștept acum sã se ducã plãcuțele pânã la senzorul sonor de avertizare și le schimb împreunã cu cablul. Ai grijã sã nu fie cablul și la tine, costã 255 lei la EDS plus manoperã 74 lei.
silviu086
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Teleorman
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2012
- Mesaj Privat
Salut! Vin si eu cu o intrebare, poate stie cineva sa imi raspunda. Masina este din 2009 CDTI a20dtj (130cp). Prima problema este faptul ca imi bate volanta la rece. A doua problema este legata de cutia de viteza(M32 la a20dtj) si anume mi se misca schimbatorul la decelerare si accelerare in treapta a 2-a. Intrebarea este care din acestea ar putea produce o accelerare "in suturi" in treapta a 2-a? Nu se intampla foarte des, dar mi se intampla si de obicei cand este rece motorul. Ms
- alre
- ****
- 1,660 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- Fatihecoflex
- *
- 42 mesaje
- din 08 Sep 2013
- Insignia 2010
- Constanta
Fatihecoflex
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2013
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- 99sit
- **
- 470 mesaje
- din 21 Oct 2013
- Insignia 2018 B20DTH
- Arges
99sit
- Mesaje scrise: 470
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2013
- Mesaj Privat
intreb si eu colegii, desi nu cred ( sper) sa nu fie o problema: De cateva saptamani in anumite zile , la rece, dar nu foarte rece , daca merg prin oras cu a 2-a sau a 3-a subturat ( undeva intre 1200 rpm-1600 rpm) am senzatia " ca s-a infundat jiglerul" si ineaca putin ,"ma da in nas " dar daca o accelerez puternic ,trage si nu e nici o problema. In tot acest timp relantiul e stabil la 8-900 rpm fara a fluctua. Dupa ce o accelerez mai puternic cand prind spatiu, isi revine. aa , uitasem , motorul e 2.0 ctdi, 160 cp iar schimburile sunt facute de 1000km( toate filtrele + ulei)
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- cont-sters-77167
- **
- 178 mesaje
- din 11 Aug 2012
cont-sters-77167
- Mesaje scrise: 178
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2012
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- 99sit
- **
- 470 mesaje
- din 21 Oct 2013
- Insignia 2018 B20DTH
- Arges
99sit
- Mesaje scrise: 470
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2013
- Mesaj Privat
- Kissdragos
- **
- 285 mesaje
- din 30 Aug 2012
- Insignia 2010 A20DTC
- Giurgiu
Kissdragos
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Insignia 2010 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2012
- Mesaj Privat
- Avram Adrian
- ***
- 654 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 654
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
- blue_shark
- *
- 38 mesaje
- din 23 Apr 2011
- Insignia 2010 A20DTJ
- Iasi
blue_shark
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2010 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2011
- Mesaj Privat
o noua zi...o noua experienta...o noua durere de cap.
dupa ce vreo cateva zile la rand relantiul meu fluctua precum "actiunile la bursa" in special la prima cheie dimineata (motorul rece- ii da si in nas undeva intre 1300-1500 rpm) dar si chiar daca reporneam motorul dupa ce parcusesem ceva km. azi in drum spre casa m-a prins auto-regenerarea si am avut parte de un comportament total ciudat si "nou" al motorului, ruland de parca as as vasli pe un lac plin cu valuri, consumul crescand grosolan de mare, iar masina parca mai tragea si un tanc dupa ea si imediat si mesajul de SERVICE VEHICLE SOON! lucru care m-a ingrijorat in prima instanta si ridicand multe semne de intrebare, care s-a lasat cu o programare in service pt diagnoza rezultand un cod de eroare " P0674 00: Cylinder 4 Glow Plug Control Circuit Malfunction".
din ce am inteles de la cei din service e ca cica pe motorul de insignia sunt 2 modele de bujii (pt mine a sunat foarte dubios, sincer a fost prima data cand am auzit asa ceva) si anume pt cilindrii 1 si 2 ar fi un anume model 1...iar pt cilindrii 3-4 ar fi un model 2. nu stiu exact prin ce anume difera cele 2 modele in afara de pretul anormal de mare dintre ele, dar si mai mult ca acea bujie defecta de pe cilindru 4 afecteaza si functionarea filtrului de particule si implicit autocuratarea!
cu toate astea motorul ruleaza foarte bine dupa 60*C...trage bine in depasiri...urca usor in turatie...
as vrea sa stiu daca este vreo problema daca rulez in 3 din cele 4 bujii, pana la intrarea in stocul celor din service a respectivei piese si daca e mai bine daca cer inlocuirea intregului set de bujii?
dupa ce vreo cateva zile la rand relantiul meu fluctua precum "actiunile la bursa" in special la prima cheie dimineata (motorul rece- ii da si in nas undeva intre 1300-1500 rpm) dar si chiar daca reporneam motorul dupa ce parcusesem ceva km. azi in drum spre casa m-a prins auto-regenerarea si am avut parte de un comportament total ciudat si "nou" al motorului, ruland de parca as as vasli pe un lac plin cu valuri, consumul crescand grosolan de mare, iar masina parca mai tragea si un tanc dupa ea si imediat si mesajul de SERVICE VEHICLE SOON! lucru care m-a ingrijorat in prima instanta si ridicand multe semne de intrebare, care s-a lasat cu o programare in service pt diagnoza rezultand un cod de eroare " P0674 00: Cylinder 4 Glow Plug Control Circuit Malfunction".
din ce am inteles de la cei din service e ca cica pe motorul de insignia sunt 2 modele de bujii (pt mine a sunat foarte dubios, sincer a fost prima data cand am auzit asa ceva) si anume pt cilindrii 1 si 2 ar fi un anume model 1...iar pt cilindrii 3-4 ar fi un model 2. nu stiu exact prin ce anume difera cele 2 modele in afara de pretul anormal de mare dintre ele, dar si mai mult ca acea bujie defecta de pe cilindru 4 afecteaza si functionarea filtrului de particule si implicit autocuratarea!
cu toate astea motorul ruleaza foarte bine dupa 60*C...trage bine in depasiri...urca usor in turatie...
as vrea sa stiu daca este vreo problema daca rulez in 3 din cele 4 bujii, pana la intrarea in stocul celor din service a respectivei piese si daca e mai bine daca cer inlocuirea intregului set de bujii?
- george.purnavel
- *
- 10 mesaje
- din 22 Jan 2013
- Insignia 2010 A20DTH
- Braila
george.purnavel
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Braila
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2013
- Mesaj Privat
O problema similara am avut si eu cu masina, dadea in nas la turatii mici, ca eroare am avut :(curent prea mic sau prea mare pe cilindrul 4) s-a remediat problema printr-o punte peste mufa care face legatura de la calculator la injectoare. De cand am facut acea punte au disparut problemele. Prin mai am facut acea punte si luna trecuta mi s-a ars bujia pe cilindrul 4. E posibil sa fie un semn ca se va arde acea bujie. Acum nu stiu ce sa zic.. Ma gandesc ca nu am facut o punte inutila si a fost doar o coincidenta faptul ca sa ars acea bujie fix pe acelasi cilindru unde era si eroarea precedenta, cert e ca nu am mai avut probleme si asta ma linisteste . Legat de bujii diferite sa stii ca nu sunt, pentru ca eu am schimbat toate bujiile cand s-a ars cea de pe 4, si la cumparare si schimbare nu mi s-a spus ca aia e pt 4 si aia e pt 1.
- alre
- ****
- 1,660 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- blue_shark
- *
- 38 mesaje
- din 23 Apr 2011
- Insignia 2010 A20DTJ
- Iasi
blue_shark
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2010 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2011
- Mesaj Privat
Nu, nu e ecoflexul, desi nu esti prima pers care presupune lucrul acesta, dupa ce intr-un service Opel mi s-a spus ca as avea motorul de 160cp si nu cel de 131cp cum apare in certificat si pe care l-am cumparat. Nu ca nu mi-ar place sau nu as fi vrut insa nu stiu ce sa zic...scriptic e unu...faptic ar fi altul. Cat despre acel senzor de presiune mi s-a spus ca e cel din filtru de particule de aceea in momentul regenerarii motorul nu trage cum ar trebui din lipsa de curent continuu sau o intrerupere de comunicare intre senzori.
- alre
- ****
- 1,660 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
blue_shark a scris:Nu, nu e ecoflexul, desi nu esti prima pers care presupune lucrul acesta, dupa ce intr-un service Opel mi s-a spus ca as avea motorul de 160cp si nu cel de 131cp cum apare in certificat si pe care l-am cumparat. Nu ca nu mi-ar place sau nu as fi vrut insa nu stiu ce sa zic...scriptic e unu...faptic ar fi altul. Cat despre acel senzor de presiune mi s-a spus ca e cel din filtru de particule de aceea in momentul regenerarii motorul nu trage cum ar trebui din lipsa de curent continuu sau o intrerupere de comunicare intre senzori.
Decodeaza seria VIN si vei afla adevarul...
Poti sa faci acest lucru in sectiunea dedicata sau trimite-mi pe privat seria VIN si iti spun exact...,nu cred ca cel care a avut masina inaintea ta a efectuat astfel de modificari...