- debitmetru
- *
- 17 mesaje
- din 17 Nov 2011
- Buzau
debitmetru
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2011
- Mesaj Privat
- crybabyro
- ***
- 696 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Insignia 2010 A2DT
- Sibiu
crybabyro
- Mesaje scrise: 696
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2010 A2DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
crybabyro a scris:Salutare.
In 20 de luni de cand am caruta, e a treia oara cand imi apare mesajul ca lichidul de racire e sub nivel; ultimul avertisment dateaza de 2-3 luni.
Cantitate "lipsa" e destul de mica dar ma intreb daca nu cumva pierde pe undeva lichidul asta.
A mai patit cineva asa(motorul e diesel, 2L 130cp)
In 20 de luni de cand am caruta, e a treia oara cand imi apare mesajul ca lichidul de racire e sub nivel; ultimul avertisment dateaza de 2-3 luni.
Cantitate "lipsa" e destul de mica dar ma intreb daca nu cumva pierde pe undeva lichidul asta.
A mai patit cineva asa(motorul e diesel, 2L 130cp)
Ieri am mai completat 400 ml antigel. Se pare ca, chiar ii place tipul asta de zeama =)).
In alta ordine de idei, in rarele momente in care deschid capota(cum a fos asta de completare antigel) am observat ceva "scurgeri" la furtunul asta; are o imbinare si o sa revin cu poza de la fata locului. Stie cineva ce rol are acest furtun(e unul gros de 4-5 cm in diametru si care ajunge aparent undeva in zona radiatorului)
- skipero
- **
- 476 mesaje
- din 13 Feb 2011
- Vectra 2007 Z30DT
- Ilfov
skipero
- Mesaje scrise: 476
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2007 Z30DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2011
- Mesaj Privat
- celik paun
- **
- 96 mesaje
- din 16 Jan 2012
- Insignia 2010 A20DTH
- Giurgiu
celik paun
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2012
- Mesaj Privat
- celik paun
- **
- 96 mesaje
- din 16 Jan 2012
- Insignia 2010 A20DTH
- Giurgiu
celik paun
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2012
- Mesaj Privat
- poseidon06
- **
- 426 mesaje
- din 28 Jul 2011
- Astra 2011 A20DTH
- Bucuresti
poseidon06
- Mesaje scrise: 426
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2011
- Mesaj Privat
Wirkung
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Franta
- Masina: Insignia 2012 A20DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2012
- Mesaj Privat
Sunt posesorul unui Opel insignia Sport tourer biturbo 195 cai diesel...am 12000 de km cu ea si de fiecare data cand isi face regenerarea iese un fum dens de sub masina ...am fost la reprezentanta cu ea si mi-au spus ca e normal sa scoata fum cand este noua ca mai cade parafina ? pe filtru ...nu mi se pare normal sa scoata atata fum de zici ca a luat foc...astept si eu unele pareri si daca mai sunt si alti care au patit asta...
- poseidon06
- **
- 426 mesaje
- din 28 Jul 2011
- Astra 2011 A20DTH
- Bucuresti
poseidon06
- Mesaje scrise: 426
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2011
- Mesaj Privat
Salut, sa o folosesti cu placere si fara probleme De cate ori ti-a facut regenerare in 12.000 km? In mod normal ceara aceea se arde in mare parte in primele zile. Dar daca ai facut 12.000 km pe vreme mai rece, ma gandesc ca e posibil sa fi ramas portiuni pe sub masina unde nu s-a topit ceara decat atunci cand a inceput o regenerare din asta care produce temperaturi foarte mari.
Te asteptam sa ne impartasesti pareri despre motorul biturbo, pe alte topicuri.
Te asteptam sa ne impartasesti pareri despre motorul biturbo, pe alte topicuri.
badhabit
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2012
- Mesaj Privat
Buna ziua,
imi apare in bord mesajul ca filtrul de particule este plin si sa verific manualul de instructiuni. Filtrul nu se poate regenera datorita unei bujii cu incandescenta care imi face probleme, am comandat-o ( 410 ron ), imi ajunge in cateva zile; intrebarea mea este: astea 3 - 4 zile pana imi ajunge bujia, pot sa folosesc masina ? ( mentionez ca masina merge brici, nu pierde putere, nu scoate fum, ... in afara de mesajul din bord, nu prezinta alte simptome ).
Multumesc anticipat ( ptr sfaturi )
imi apare in bord mesajul ca filtrul de particule este plin si sa verific manualul de instructiuni. Filtrul nu se poate regenera datorita unei bujii cu incandescenta care imi face probleme, am comandat-o ( 410 ron ), imi ajunge in cateva zile; intrebarea mea este: astea 3 - 4 zile pana imi ajunge bujia, pot sa folosesc masina ? ( mentionez ca masina merge brici, nu pierde putere, nu scoate fum, ... in afara de mesajul din bord, nu prezinta alte simptome ).
Multumesc anticipat ( ptr sfaturi )
- celik paun
- **
- 96 mesaje
- din 16 Jan 2012
- Insignia 2010 A20DTH
- Giurgiu
celik paun
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2012
- Mesaj Privat
badhabit
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2012
- Mesaj Privat
- alichi_c
- **
- 181 mesaje
- din 29 Dec 2005
- Ampera 2013 1.4
- Bucuresti
alichi_c
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ampera 2013 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2005
- Mesaj Privat
salut si mie imi merge in suturi 2-3 min cand este cald afara peste 10 grade sub cele 10 porneste cu relantiul mai mare si coboara imediat ce temperatura motorului trece de 60 grade cred ca este legata de senzorul de temperatura exterioara pentru ca am observat ca nu imi mai arata exact dar asta cred ca o rezolv dupa schimbarea senzorului extern de temp
Acum am o problema mai deosebita insignia 2.0 /160 cp ecoflex diesel an 2009 imi apare pe bord service esp cu becurile abs si drum alunecos aprinse pe galben -imi apare cand iau volan total dreapta si dispare cand se reporneste motorul numai la manevra de pe loc pe drum normal (la munte pe serpentine nu) am cautat pe forum si ceva nu cred ca se potriveste
Aveti o parere despre acest lucru astept un sfat multumesc anticipat
Acum am o problema mai deosebita insignia 2.0 /160 cp ecoflex diesel an 2009 imi apare pe bord service esp cu becurile abs si drum alunecos aprinse pe galben -imi apare cand iau volan total dreapta si dispare cand se reporneste motorul numai la manevra de pe loc pe drum normal (la munte pe serpentine nu) am cautat pe forum si ceva nu cred ca se potriveste
Aveti o parere despre acest lucru astept un sfat multumesc anticipat
- Giulestina
- **
- 183 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 183
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
Si mie destul de rar cand motorul e inca rece, undeva pe la 40-50 de grade temperatura apei, imi zguduie putin masina. Am observat ca se intampla daca mergi subturat, dupa ce trece de 60 de grade apa nu mai face deloc. Oricum se intampla foarte rar nu de fiecare data.
Legat de acest lucru am cateva banuieli: motorina proasta cu apa in ea, senzor de acceleratie din pedala defect, mers prea subturat.
De exemplu la Asta J a fost o campanie care schimba senzorul de acceleratie din pedala si comportamentul era similar...
Legat de acest lucru am cateva banuieli: motorina proasta cu apa in ea, senzor de acceleratie din pedala defect, mers prea subturat.
De exemplu la Asta J a fost o campanie care schimba senzorul de acceleratie din pedala si comportamentul era similar...
- re5pect_at
- **
- 127 mesaje
- din 18 Sep 2012
- Insignia 2009 A20dtj
- Bucuresti
re5pect_at
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2012
- Mesaj Privat
crybabyro a scris:Salutare.
In 20 de luni de cand am caruta, e a treia oara cand imi apare mesajul ca lichidul de racire e sub nivel; ultimul avertisment dateaza de 2-3 luni.
Cantitate "lipsa" e destul de mica dar ma intreb daca nu cumva pierde pe undeva lichidul asta.
A mai patit cineva asa(motorul e diesel, 2L 130cp)
In 20 de luni de cand am caruta, e a treia oara cand imi apare mesajul ca lichidul de racire e sub nivel; ultimul avertisment dateaza de 2-3 luni.
Cantitate "lipsa" e destul de mica dar ma intreb daca nu cumva pierde pe undeva lichidul asta.
A mai patit cineva asa(motorul e diesel, 2L 130cp)
Aveti grija cu problema asta. mie mi-a aparut prima data mesajul in Bulgaria..am mers cam 2 luni cu masina si a aparut iar...am completat nivelul , am verificat in 2 reprezentante si...nimic...pana a inceput sa curga f rapid de completam cu apa plata mereu inainte sa o pornesc....concluzia :capacul de plastic de la EGR crapat...nu se vinde separat ci cu tot ansamblu si costa 3800 lei.... . daca scade prea mult nivelul creste temperatura iar continuarea o stiti.. . problema este ca cei de la Opel stiu ca sunt multe cazuri de EGR fisuart si totusi nu fac nimic, nici macar sa vanda separat porcaria aia de plastic.
- crybabyro
- ***
- 696 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Insignia 2010 A2DT
- Sibiu
crybabyro
- Mesaje scrise: 696
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2010 A2DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
Eu am inceput a tine o condica cu cat completez. Cert e ca prima data(in primul an s-a intamplat) a completat dealerul; a doua oara cand m-am dus mi-a spus doar ce antigel sa iau. Am impresia ca mai bine de jumatate de litru am pus de la mine. Per total cam la 1 litru am ajuns cu volumul de completare in 2 ani. Am mai avut doua masini noi inainte si in 19 luni respectiv 40 nu am completat un gram de antigel.
In alta ordine de idei, uzual folosesc o singura cheie la masina, ce-a de-a doua lasand-o mereu acasa. Mi s-a intamplat sa nu o casesc pe cea de zi cu zi si sa fiu nevoit sa folosesc cea de "rezerva". Pe cea de zi cu zi am setat ca la deblocarea usilor sa nu mai porneasca luminile(fiind xenon, am prmit o sugestie ca nu e prea bine sa se aprinda des); ciudatenia aparea ca, cu a doua cheie masina aprindea luminile la deblocarea usilor. Oare se face selectia de a nu mai aprinde luminile se face pe chei si nu este o setare a masinii?
In alta ordine de idei, uzual folosesc o singura cheie la masina, ce-a de-a doua lasand-o mereu acasa. Mi s-a intamplat sa nu o casesc pe cea de zi cu zi si sa fiu nevoit sa folosesc cea de "rezerva". Pe cea de zi cu zi am setat ca la deblocarea usilor sa nu mai porneasca luminile(fiind xenon, am prmit o sugestie ca nu e prea bine sa se aprinda des); ciudatenia aparea ca, cu a doua cheie masina aprindea luminile la deblocarea usilor. Oare se face selectia de a nu mai aprinde luminile se face pe chei si nu este o setare a masinii?
- lucio85
- ******
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- Protektor
- **
- 497 mesaje
- din 27 Feb 2011
- Insignia 2011
- Harghita
Protektor
- Mesaje scrise: 497
- Locatie: Harghita
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2011
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- Protektor
- **
- 497 mesaje
- din 27 Feb 2011
- Insignia 2011
- Harghita
Protektor
- Mesaje scrise: 497
- Locatie: Harghita
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2011
- Mesaj Privat
- Kissdragos
- **
- 285 mesaje
- din 30 Aug 2012
- Insignia 2010 A20DTC
- Giurgiu
Kissdragos
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Insignia 2010 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2012
- Mesaj Privat