Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • VaLeX

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Am un astra F si as dori sa stiu cum se poate face trecerea de la 2 , la 1 stergator pe mijloc.
Am vazut un thread pe mk3owners, insa am ratacit link'ul si nu-l mai gasesc.
Are cineva idei , metode ? A facut cineva asa ceva... ? multumesc!
Skip ads

  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,088
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Exista kituri speciale pt. asa ceva. Cauta si tu pe la "tarabele" de tuning.
http://www.larkspeed.com/in...LL&s=category
http://www.larkspeed.com/in...lade-Smooth-Cover
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Nu este foarte simplu,dar nici complicat.Incepi prin a gasi un stergator care sa acopere suprafata dorita.
Demontezi ansamblul original si gasesti o cale de fixare a lagarului bratului la jumatatea parbrizului (sau unde vrei sa il pui).
Pregatesti ,fie o mufa pt motoras,fie improvizezi o legatura electrica astfel incat motorasul stergator sa functioneze numai atat cat il alimentezi,si preferabil ca ,capatul de cursa sa ramana limitat electric.
Pozitionezi stergatorul in pozitia limita stanga sau dreapta.
Alimentezi motorasul astfel incat tija de actionare sa faca cursa catre
parghia (de dedesubt)de actionare a lamei;faci un semn pe tija si repeti operatia pt. partea cealalta.
Vei observa ca pentru cursa dorita parghia de actionare nu se potriveste la lungime;in aceasta situatie confectionezi un soi de lagar demontabil pe care-l fixezi pe acea parghie si repeti miscarea stanga dreapta pana cand tija de la motoras face aceeasi cursa cu cea de la parghia de actionare.
Practic,daca ai timp si un minim de scule operatia o poti face intr-o zi.
Un lucru trebuie specificat:la actionarea unui brat mai lung este posibil sa se buseasca reductorul motorasului care de obicei este din plastic.
Ceva discutii:http://www.astraforum.ro/forums/t/23470.aspx
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
nu vad rostul unui singur stergator.Care ar fi?
Skip ads

  • valycraciun

  • Mesaje scrise: 605
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2009

  • Mesaj Privat
cred ca doar estetic...ca daca era mai bine il faceau asa din fabrica ,ca doar costa mai putin unul decat doua si era mai convenabil pt ei
  • nitrouxm

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2007

  • Mesaj Privat
in primul rand un singur stergator pus la mijloc nu o sa dea randamentul a 2 stergatoare niciodata. Nu e facut parbrizul pentru 1 stergator , sunt 2 masini la care stiu ca s-a pus numai unul ; Oltcit la care forma parbrizului e conceput pentru asa ceva si Mercedes-urile de prin `90 care cu toate ca au numai unul ,el da randament cu ajutorul unui mecanism care face ca bratul stergatorului sa se lungeasca cam 10cm pentru a sterge si in colturile de sus ale parbrizului Smile
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,088
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
A zis cineva ceva de randament? Nu se vrea randament, se vrea ptiuning. Wink
  • VaLeX

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2009

  • Mesaj Privat
elegance a scris:A zis cineva ceva de randament? Nu se vrea randament, se vrea ptiuning. Wink

'Cineva care ma intelege. Fac aceasta modificare pentru design , look ,cum vreti sa-i spuneti.
Oricum , mai astept pareri ...
  • nila04rrw

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
o varianta de schimbare de design sau look ar mai fi tot cu 2 brate dar avand cursa ambele de la exterior spre interior si sa ramana amandoua in partea de jos la mijlocul parbrizului. cred ca Peugeotul si Seatul au asa sistemul. si e posibil ca randamentul sa nu fie afectat sau chiar sa fie mai bun Question
  • opel kadett

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Mures
  • Masina: Calibra 1994 C20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Trebuie vazut daca nu se potriveste mecanismul de la mercedesurile vechi si nu cred ca ar fi greu de adaptat si nu cred ca e scump la dezmembrari
  • sandu_race

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Cea mai simpla si eficace solutie , asa cum preciza colegul mai sus ,este sistemul de la mercedes , stergatorul ala are o miscare oarecum excentrica si e si eficace , incearca sa gasesti un 190 de prin 84-90 alea aveau motoirasul mai ca la rusi asa , mai trainic fara prea mult plastic . Succes !
Skip ads

  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR