Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Caroserie
  • eu
  • OP
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Nu am mai dat nici un mesaj pentru ca am lasat-o balta pentru moment. Nu stiu cum dar si-a revenit Smile , nu mai face. Oricum nu o sa o las asa, sigur e ceva de la toba intermediara. O sa revin cu un mesaj cand o sa am timp sa ma ocup de problema asta.
Skip ads

  • eu
  • OP
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
In sfarsit am apucat sa fac o verificare amanuntita. Zgomotul nu e de la toba, tot sistemul de evacuare este perfect. Nu e nici o problema.
Totusi, nu am reusit sa identific de la ce e, dar de afara (de sub masina) nu se aude nimic ciudat. Totusi, nici in interior nu e nici un plastic sau ceva care sa zdrangane - am verificat si asta foarte meticulos.
Cei de la service mi-au spus ca ar mai putea fi un tampon slabit, de la motor sau de la cutie. Eu am verificat acum 3 luni tampoanele si erau super OK.
Chiar nu stiu ce sa zic.
  • dragos_itd

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Alexandria
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2004

  • Mesaj Privat
am si eu problema asta. fara sa fie in viteza daca o turez se aude ceva, foarte putin. mai se aude doar in viteza a 3-a cand o accelerez mai violent. si adevarul este ca merge cam greu masina, cam trag de ea. cred ca ar trebui sa incep sa pun bani de-o parte pentru un catalizator ...
  • eu
  • OP
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Daca se dovedeste a fi catalizatorul il scot si gata. Si asa mi-am pus o toba finala sport si nu imi strica inca 4-5 cai.
Skip ads

  • dragos_itd

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Alexandria
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2004

  • Mesaj Privat
revin asupra acestui subiect. am aflat ca ar fi totusi o problema daca scoti pur si simplu catalizatorul din cauza ca sonda lambda primeste ceva informatii de la el si le transmite computerului masinii. daca lipseste catalizatorul sonda lambda va furniza niste informatii aiurea, si se vor simti in mersul masinii.
am si o veste buna ... exista pe piata catalizatoare universale, care se potrivesc si la vectra a, au euro 2, si costa in jur de 4 milioane; e adevarat ca daca unul original te tine 10-15 ani, cu asta e posibil sa ai probleme dupa vreo 5. dar si diferenta de pret e imensa
  • andei

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2005

  • Mesaj Privat
As spune "saru'mana" daca m-ar tine 5 ani! Dar ma indoiesc ca tine atata! As fi multumit daca ar tine si 3 ani!
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
@ Dragos, in general catalizatorul este montat pe lantul de evacuare dupa sonda lamda, informatiile pe care sonda le trimite catre ECU nu devin eronate daca scoti catalizatorul, cred ca este posibil sa apara o variatie minora datorita evacuarii mai "rapide"
  • maddan

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Mai, si de catalizatoarele astea ieftine din comert, ce puteti spune?

Ma intereseaza sa dau jos catalizatorul original, care e cam vechi, si sa pun unul nou, fie si doar inainte de viitorul ITP.

Intrebarea este: e de ajuns acel catalizator ca sa iei ITP-ul? Adica isi face treaba? Sau e o chestie ieftina si inutila?
Skip ads

  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Verifica daca chiar sonda lambda nu este buba. Aceeasi problema cu zornaitul am avut-o si eu. Am suit-o pe elavator si am luat-o din aproape in aproape. Sonda este infiletata in evacuare si de la vibratii se mai slabeste cateodata. Am strans-o si nu mai face.
  • coldream

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2005

  • Mesaj Privat
maddan a scris:Mai, si de catalizatoarele astea ieftine din comert, ce puteti spune?

Ma intereseaza sa dau jos catalizatorul original, care e cam vechi, si sa pun unul nou, fie si doar inainte de viitorul ITP.



Eu mi-am pus unul universal, este unguresc, garantie un an cu montaj la service autorizat, dar inca nu stiu daca isi face treaba - astept ITP-ul. Cert este ca pot sa stau acum linistit langa masina cu motorul pornit.

La cumparare de urmarit dimensiunile: in general cele universale sunt rotunde si ar putea sa depaseasca "santul" in care sunt introsduse, iar o lovitura ar duce la distrugerea masiva a fagurelui din interior - no warranty. De asemenea, diametrul tevii - cred ca este suficienta o adaptare. Wink
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Eu in cazul vostru asi pune masina "pe direct" si asi depozita catalizatorul undeva, ca sa pot sa trec ci=ontrolul cu el...
Nu de alta dar pretul schimbului poate fi cate odata de circa 20% din pretul masinii si nu prea merita... (ex. Astra 92-93...)
  • eu
  • OP
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Daca masina valoreaza aprox 4000 EUR un catalizator de 300 EUR reprezinta 20% ? Rolling Eyes
Skip ads

  • maddan

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2005

  • Mesaj Privat
eu, sorin a spus "cate odata"...

Poate n-o fi 20% insa este destul de mult.

La dezmembrari poti gasi uneori motoare de Vectra A cu ~100k kilometri, in stare super buna, cu 400 de euro...
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
pana la urma te-ai uitat la sonda? daca e infiletata bine?
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
am un omega X20XEV si o rola intinzatoare pe cureaua de la alternator care face zgomot.am gasit tot ansamblul la 2.5 mil lei .oare nu se poate schimba numai rotita buclucasa? banuiesc ca este un banal rulment .precizez ca nu m-am apucat inca de masina pt ca sunt putin cam ocupat cu alte probleme.nu am avut timp sa studiez TIS ,dar din experienta celeilate masini( OMEGA A,) cred ca nu difera foarte mult.
trebuie sa schimb si cureaua de distributie (1mil lei)bucata,cred ca si pompa de apa daca tot umblu acolo( 1,5 mil) lei bucata.
  • overtaxer

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2005

  • Mesaj Privat
la orice magazin unde te duci aceeasi poveste, daca intrebi de curea de distributie te servesc automat si cu pompa de apa..cica e obligatoriu, hai sa fim seriosi...Fa cum consideri
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
ideea este ca la cealata masina dupa ce i-am schimbat cureaua anul viitor a trebuit sa schimb si pompa de apa.avind in vedere ca eu am facut lucrarea in toate cazurile.este neplacut sa mai demontezi odata.iar in cazul meu masina este virgina si ma gindesc ca poate ma lasa cit de curind .
  • edy2172

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: cugir-alba
  • Masina: Astra 2002 1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
de ceva vreme mai bine zis de o saptamana intre turatiile 2500-3200 se aude ca un fel de vibratie de la ceva tabla ....si chiar nu gasesc de unde sa fie .....indiferent daca stau pe loc sau in miscare tot se aude....la alte turatii nu se mai aude ,nu mai stiu unde sa caut joi am schimbat pompa de apa ca imi curgea pe la presetupa......distributia e ok galeria e ok nu stiu de unde poate fii acel zgomot parca vibrat de tabla dar se aude tare si e suparator in masina .....daca stie cineva sau are vreo idee .....multumesc anticipat
  • vectra16

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Asa prin monitor n-o prea aud Smile Sa fie ceramica din catalizator ?!
  • Mr.hat

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2004

  • Mesaj Privat
salut , si la mine se aude o vibratie la fix 2600 rpm parca , deja m-am obisnuit si nu o mai bag in seama , si eu m-am uitat mult pana sa imi dau seama de la ce ii. La mine ii de la tabla aia incercuita in poza. Incearca cu capota deschisa sa o turezi putin manual de la parghia aia de langa motor sa vezi de unde se aude si incearca apoi sa o turezi si in acelasi timp sa tii tabla aia apasata cu mana sa vezi se mai aude sau nu ? Vezi ca dc motorul ii cald tabla aia arde. Succes




p.s. iarasi m-am folosit de poza unuia dintre colegii de forum , sper sa nu se supere Wink
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Caroserie

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR