mad2max a scris:@dan56 Cred ca nu te-ai uitat pe linkurile puse de mine....
M-am uitat. Nicaieri nu apare Cx pentru Sedan.
mad2max a scris:
oricum intre hatch si caravan ,asa cum a spus si cristidb, nu poate sa fie mare diferenta la topspeed.
Exact asta spuneam si eu. Am vazut undeva, nu mai tin minte unde, urmatoarea afirmatie: la rezistenta la inaintare, pe langa liniile frontale, conteaza foarte mult turbionul de aer format la spatele caroseriei. Acesta este influentat in mod hotarator de tip - hatch si caravan, mai mare => rezistenta mai mare, 3 volume (sedan) mai mic=> rezistenta la inaintare mai mica.
Daca ai rabdare si vrei neaparat, cauta si-n mod sigur vei gasi pe undeva lucrul asta.
GTC-ul are linia plafonului spre spate mult coborata => CX mai bun decat hatch si caravan.
Twin top-ul este, practic, in trei volume.
Daca vrei, eu vad clasamentul CX-ului la Astra cam asa:
1. Twin top, 2 GTC, 3 Sedan, 4 Hatch, 5 Caravan.
Oricum, s-a deviat destul de la subiect. Ma vad nevoit sa repet: 1.3 atinge 200. Daca va uitati la clipul cu tipul de pe A2 (sau A1?), veti vedea ca-i in trafic, filmeaza viteza reala (ecran ascuns) cateva minute. Daca voi imi spuneti unde, altundeva decat pe cele doua A, exista o linie dreapta (in panta descendenta, sustineti voi) atat de lunga incat sa permita rularea cu acea viteza atat de mult timp, voi accepta ca-i fake.
N-am nimic de demonstrat. Eu ma opresc aici.