Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • fulici

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2006

  • Mesaj Privat
....am avut si eu problema identica cu a ta....rezolvare: inlocuit stator si carbuni, piesele respective le-am gasit la un service specializat in repratii de electromotoare pe B-dul Dacia nr.123...
.......bafta.
  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,302
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
fara suparare da releul de care se vb este releul de bujii incandescente care nu are nicio treaba cu comanda pe bobina demarorului, el doar inchide,infunctie de temp motorului circuitul de alim al bujiilor inc.
la ce simptome spuneti ca are problema este la contactii din interiorul bobinei de anclasare a demarorului sau la periile colectoare (cateodata cand deja au uzura avansata se mai blocheaza si nu mai inchid circuitul cu colectorul); sau nu mai ai contact ferm la "masa" ( legatura minusului la caroserie).
numai bine!
  • wwwcvro

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Am EXACT aceeasi problema. Cand iti este lumea mai draga nu mai porneste masina...nici un click nici un tzic..nimic. Tre sa fac scurt cu un patent pe bornele electromotorului (ca sa porneasca singur) si dupa aia porneste la cheie. De ceva vreme insa nu prea am mai patit-o...Ma gandeam totusi sa schimb electromotorul sau poate se gaseste solenoidul separat de cumparat...mai vad eu.
  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,302
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
separat nu prea cred ca o sa gasesti, dar ar trebui sa faci o revizie la demaror, sa verifici daca intradevar bobina face probleme, apoi sa verifici periile. daca solenoidul este bun, un defect destul de frecvent este uzura la ploturile de forta din interiorul bobinei de anclasare, ceea ce de altfel se poate reconditiona. maine eu sunt in gl si daca vrei sa vb da-mi un mes si ne auzim la un tel
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR