Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
ala e termistorul montat in masca fata a masinii,nu are nici o treaba cu compresorul,masoara si afiseaza pe TID temp exterioara;compresorul trebuie sa porneasca la orice temperatura ;daca nu va lamuriti mai bine discutam pe messenger ca pierdem si timpul altora tot scriind aici
Skip ads

  • chatalin

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2006

  • Mesaj Privat
ldivora
*****

Mesaje informative: 3
Data inscrierii: 30/05/2005
Mesaje: 594
Locatie: Bucuresti


Te-a ajutat raspunsul meu?
Mesaj Mie 08 09, 2006 12:20 am Comentariu Inadecvat ?! Raspunde cu citat (quote)
Diagnosticul bobina arsa se poate pune doar cand ai dat-o jos si ai vazut ca au sarit spirele din rasina cu care este impregnata. Pana atunci exista doar doua diagnostice:
1. Bobina in scurtcircuit-se remediaza prin demontare si distrugerea diodei paralel care este scurtcircuitata, bobina fiind buna;
2. Bobina intrerupta- se remediaza prin straparea sigurantei termice serie, bobina fiind buna;
Cazul cel mai rau este ce spuneam la inceput, adica bobina cu adevarat arsa


https://www.clubopel.com/vie...=bobina+compresor
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
@chatalin: De la mine nu ai Comentariu Inadecvat.
In alta ordine de idei, intai citesti ce s-a scris referitor la problema ta, utilizand butonul Cautare. Daca nu ai gasit raspunsul, postezi. Daca ai posibilitatea, folosesti YMess, acest forum nu este chat. Apoi, eu stiu ca esti nerabdator sa rezolvi problema, dar noi cei de pe forum te putem scuti doar de documentare (am facut-o noi care am avut aceeasi problema). Si inca ceva, in jurul orei 18, scriai pe forum, noi (unii) eram la Polivalenta la intalnirea saptamanala, cum vad ca esti din Bucuresti, te puteai deranja sa vi pana acolo si discutam pe indelete. Oricum timp era berechet, am plecat pe la 21:45.
  • chatalin

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema cu compresorul cu largul concurs a lui ldivora, am gasit arsa rezistenta termica de la bobina cost 2.5lei acum nu ramane sa montez compresorul si sa ma bucur de racoarea care o va face.
Skip ads

  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Daca tot ai rezolvat, spune si unde ai gasit sa cumperi rezistenta (siguranta) termica. Poate mai sunt amatori. Asa e corect fata de colegii de suferinta.
  • chatalin

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Rezistenta am gasit-o pe Maica Domnului la unul din magazinele de piese electronice,costa 2.6lei dar este de 10A 250V si240grade,este putin mai marefata de cea initiala care are valori de 1A 250V si 187grade
  • nick_dita

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Combo 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Salutari tuturor!
AM ZIS CA SCAP DE PROBLEMELE CU AERUL CONDITIONAT SI, IATA, N-AM SCAPAT! De curand, cu ajutorul lui Laurentiu Divora, am reparat bobina de la compresor, care avea siguranta termica intrerupta...Am reincarcat instalatia cu freon si tot asa, cam 2 saptamani de fericire pe caldurile astea ...Numai ca, dupa ceva timp, a aparut tot mai pregnant un fasait in bord, in instalatie si evident racirea devenea tot mai ineficienta. In plus, aer rece baga numai prin stanga, prin orificiul de la sofer in timp ce in partea opusa aerul era practic doar ventilat, era ca afara....Motiv pentru care am crezut ca ceva s-a intamplat in bord, la distribuitorul de aer rece, la acele elecrovalve, sau la nu stiu ce minuni (dupa parerea spacialistului din service). Mentionez ca, la inceput, se auzea o scurta fasaitura, sau un zgomot specific (cum porneste cd-ul, zgomotul acela de 1-2 secunde), dar cu timpul aceasta chestie era mai pregnanta, in special cand porneam de la stop, sau de la relantiu.....iar fasaiala a devenit si mai pregnanta, ea auzindu-se si dupa orirea AC-ului sau a motorului timp de 3-4 secunde. Am ajuns din nou in service, convins ca trebuie sa fie o spartura la distributia aerului din bord, sau la electrovalve. Tipul de acolo mi-a verificat, s-a uitat cu lampa speciala de UV pentru detectarea eventualelor scurgeri si a scos masinaria de reumplere a freonului pentru a verifica presiunea si nu mai stiu ce...SURPRIZA: freonul meu era intr-o cantitate mult mai mica si respectivul, mi-a bagat 100 g, dupa care mi-a mai bagat inca 100g, iar instalatia a inceput sa raceasca tun. Concluzia? Instalatia imi pierde freon!! Nu mi-a putut verifica exact pierderea in grame ca asta insemna programarea masinariei si in consecinta o noua taxare de reincarcare, dar a fost dragutz si mi-a bagat freon, asa din ochi, motivand ca sunt absolviti de orice raspundere a garantiei atata timp cat masinaria nu a detectat prima data nici o pierdere, nici la vacuum, nici la presiune. In plus mi-a bagat o cantitate de solutie UV mai mare, concentrata, pentru detectarea locului in care pierde. Astazi, dupa doua zile in care l-am folosit non-stop, aerul racea inca, dar parca a devenit tot mai pregnanta fasaitura, semn ca in scurt timp o sa raman iar fara freon. La verifiacarea de astazi, tipul s-a uitat cca 15 min cu lampa fluorescenta ( dupa ce acum 2 zile mi-a bagat cantitatea aceea mai mare de solutie UV) si n-a detectat nimik in instalatie. Asta inseamna ca problema e in bord si lucrurile se complica. A mai patit cineva asa ceva??? daca da, dati-mi un sfat, cum e mai bine sau oportun sa procedez, se poate astupa un por care produce o pierdere semnificativa in cca 2 saptamani, sau singura solutie ramane demonatrea???
Va multumesc, in primul rand pentru rabdarea cu care mi-ati ascultat patania si va sunt recunoscator cu eventualele pareri sau sfaturi...
Cu consideratie, Nick Dita
  • tractorasASTRA_DTI

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
sal. am un astra caravan 1.7 dti, 2002. de 3 zile am vazut ca in partea dreapa in fata, am mocheta umeda. doar atunci cand dau drumul la AC am problema asta. va rog, ajutor
Skip ads

  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Bine ai venit pe forum. Iti voi raspunde pentru ca esti la prima postare. Pe viitor te rog sa citesti regulamentul (te asigur ca nu e o pierdere de vreme) si sa folosesti cu incredere functia Cautare inainte de a posta. S-ar putea sa gasesti rezolvarea fara sa mai postezi, numai citind ce au patit altii si cum au rezolvat.
Desfunda tubul de drenaj al condensului A/C. Aceasta se poate face daca ai maini subtiri si prin interiorul carcasei filtrului de polen. Daca nu, iti trebuie rampa sau elevator si operatia se face pe dedesubt. Ca sa nu ma intrebi cum, iti dau un indiciu: functia Cautare. Cuvinte cheie: Apa la picioare pasager, Mocheta uda, etc.
  • stefanmanea

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salut,

Probleme cu A/C-ul am si eu pe un Opel Astra H. Fata de masina anterioara dotata tot cu clima, atunci cand pornesc A/C-ul se simte ca ar cupla ceva (creste putin in rotatie, si pare ca se aude si motorasul radiatorului de A/C), dar nu se aude acel sunet specific compresorului (cred ca ala face TZAC). De pus freon, am pus. Am golit toata instalatia (380g), am facut vidare, am pus ulei, si apoi am incarcat cu 680g de freon, lucru ce m-a costat 60RON la IPSO(la negru). In schimb, in continuare nu baga aer rece. De asemenea, am mai observat ca atunci cand intru/ies in/din masina, se aude un uruit/fasait pe partea dreapta de parca ar fii de la motorasele de la clima, si am mai observat un fasait la aripa dreapta fata, pare sa fie un gaz evacuat sub presiune. La masina anterioara, atunci cand cuplam A/C-ul, tevile de langa compresor/condensator (nu stiu care e unu, care e altul) se raceau aproape instant, semn ca totul era ok, in schimb la masina asta, tevile raman la fel de calde. Din ce am mai citit pe forum, acel uruit/fasait ar fii de la corpuri straine intrate la flaps-uri, si cum ca le-ar bloca... A mai intailnit cineva o problema asemanatoare... aveti idee de la ce ar fii?
Maine am programare pentru o constatare la ROMAD, sper ca domnii de acolo sa gaseasca o rezolvare la problema mea... revin cu update..intre timp, astept parerile voastre..
  • qwertyus1

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2006

  • Mesaj Privat
pentru "tractorasASTRA_DTI"! dute la sectiunea "cum sa....?" a forumului si ai acolo ceva gen 'Cum se curata ac in interior [apa de condens pe covorase!]"si te vei edifica asupra problemei! succes la demontare! si functia cauta e buna la ceva.....
  • stefanmanea

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salut,

Am fost azi la constatare la Romad... am dat 42RON, si surpriza.. compresorul e busit.. trebuia sa imi dau seama singur, dar am vrut sa ma asigur :d.. treaba e ca miezul nu se nivarte odata cu rotorul antrenat de cureaua de accesorii. Pentru toti care mai au astfel de probleme, inainte de a va duce la o constatare, cuplati AC si vedeti daca surubul din mijlocul compresorului se roteste in acelasi timp cu rotorul antrenat de curea... la mine nu.. Ce sa mai.. o sa incep sa caut compresor Delphi WC, sper sa nu ma sperie preturile.. am discutat la Romad, montajul compresorului + refill la freon aproximativ 2 mil Sad.

Offtopic: Daca ma poate ajuta cu un compresor sa dea de veste..
Skip ads

  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Ai PM de la mine. Ce inseamna Compresor busit? Poate ambreiajul electromagnetic busit, mai precis bobina de cuplare. Daca citeai ce s-a scris pana acum despre A/C, faceai singur verificarea. Vad ca esti din Bucuresti, vino astazi la intalnirea de la Polivalenta, la ora 18 si discutam acolo, facem verificari. Daca nu , vorbim pe YMess.
  • stefanmanea

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Cu cea mai mare placere o sa vin la urmatoarea intalnire. Din pacate programul de la serviciu nu imi permite sa ajung chiar la 18:00, dar din ce am citit, am observat ca lumea sta ceva mai mult.. nu se incurca doar cu 30 min de discutii :d
  • cote

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2009

  • Mesaj Privat
[editat]
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Cea mai mare gresala! Cantar si butelie. Si se mai numesc si firma de clima! I-as intreba cum masoara cat ulei mai este in freon si pe unde adauga.
  • alin3ll

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2008

  • Mesaj Privat
salut.ajutati-ma si pe mine va rog.am un opel astra g din 2002 2.0 dti si nu mai porneste compresorul.am fost la cineva si cand a dat calc masinii (unu de sub aripa )jos a gasit acolo o improvizatie cu ajutorul unui releu .se mai poate face ceva fara insa a schimba calculatorul masinii?help pleaseeeeeeeee
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Sa stii ca daca postezi problema ta peste tot pe unde vezi AC, nu primesti raspuns mai repede!
  • alin3ll

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2008

  • Mesaj Privat
scz dar as avea nevoie urgent de un sfat.m-ai putea ajuta ?/ai idee dac se mai poate face ceva?/sau mai bine am vb pe mess.plss
  • casper_1707

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Cum poate fi verificata instalatia de AC altfel decat la dealer in Bacau?
Am o Astra G din 2006 care a avut radiatorul de AC busit. S-a inlocuit dar nu se mai raceste in masina (masina nu am avut-o de noua si nu am un termen de comparatie anterior deoarece am luat-o prin februarie 2009).
La reprezentanta (unde a fost si efectuata operatia de inlocuire radiator + incarcare instalatie) imi spun ca ei pun masina pe tester si nu vad nici o problema.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR