anca_stefan2008- Suspendat
- 33 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Kadett 1990 c16nz
- Cluj
anca_stefan2008- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Cluj
- Masina: Kadett 1990 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
- opel kadett
- **
- 289 mesaje
- din 16 Feb 2009
- Calibra 1994 C20ne
- Mures
opel kadett
- Mesaje scrise: 289
- Locatie: Mures
- Masina: Calibra 1994 C20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2009
- Mesaj Privat
anca_stefan2008- Suspendat
- 33 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Kadett 1990 c16nz
- Cluj
anca_stefan2008- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Cluj
- Masina: Kadett 1990 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
anca_stefan2008- Suspendat
- 33 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Kadett 1990 c16nz
- Cluj
anca_stefan2008- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Cluj
- Masina: Kadett 1990 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
simtomele indica probleme la modulul de sok(senzor temperatura, sau 'valva' de control al aerului IAC )
Am mai explicat pe forum cum se testeaza componentele injectorului ... tot ce este legat de ea.
pt inceput tind sa cred ca este senzorul de temperatura sau o problema de contact.
Am mai explicat pe forum cum se testeaza componentele injectorului ... tot ce este legat de ea.
pt inceput tind sa cred ca este senzorul de temperatura sau o problema de contact.
anca_stefan2008- Suspendat
- 33 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Kadett 1990 c16nz
- Cluj
anca_stefan2008- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Cluj
- Masina: Kadett 1990 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
anca_stefan2008- Suspendat
- 33 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Kadett 1990 c16nz
- Cluj
anca_stefan2008- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Cluj
- Masina: Kadett 1990 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
personal inca nu am intalnit/nici nu am auzit sa se duca ecu-ul(cam greu, un scurt sau asa ceva). daca componentele sunt in regula atunci cablurile, mufele trebuie verificate!
eu am avut probleme cu mufa de la senzorul de temperatura, s-a rupt siguranta de blocare si cateva zile am umblat asa pana s-au oxidat contactele.
eu am avut probleme cu mufa de la senzorul de temperatura, s-a rupt siguranta de blocare si cateva zile am umblat asa pana s-au oxidat contactele.
- stefy_726
- **
- 308 mesaje
- din 31 Jan 2006
- Ascona 1986 18E
- Bucuresti, Romania
stefy_726
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Bucuresti, Romania
- Masina: Ascona 1986 18E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2006
- Mesaj Privat
eu am intilnit chiar la masina mea dar eram si eu mai mic si tot
asa am schimbat la piese de vream sa-i dau foc ca tot nu mergea
pornea cind vrea si se oprea tot cind vrea ea.
eu unul zic asa cumperi un sprey de contacte si iei mufele la rind
la control inclusiv cea de la ecu cu un volmetru mai destept poti vedea
daca ai fire din instalatie intrerupte scinteie zici ca ai injectorul zici ca
este bun mai ramine iac si motorasul de relanti de controlat turul si returul
si vezi si pompa de benzina se controleaza cu un manometrul dar nustiu
la ce presiune lucreaza la tine si daca tot nu reusesti imprumuta un ecu
pt. o proba eu unul nu am gasit pe cineva sa-mi imprumute si am cumparat.
asa am schimbat la piese de vream sa-i dau foc ca tot nu mergea
pornea cind vrea si se oprea tot cind vrea ea.
eu unul zic asa cumperi un sprey de contacte si iei mufele la rind
la control inclusiv cea de la ecu cu un volmetru mai destept poti vedea
daca ai fire din instalatie intrerupte scinteie zici ca ai injectorul zici ca
este bun mai ramine iac si motorasul de relanti de controlat turul si returul
si vezi si pompa de benzina se controleaza cu un manometrul dar nustiu
la ce presiune lucreaza la tine si daca tot nu reusesti imprumuta un ecu
pt. o proba eu unul nu am gasit pe cineva sa-mi imprumute si am cumparat.
anca_stefan2008- Suspendat
- 33 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Kadett 1990 c16nz
- Cluj
anca_stefan2008- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Cluj
- Masina: Kadett 1990 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
jony1983
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1989
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
- White Tzuly
- ***
- 628 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Kadett 1981 13S
- Bucuresti
White Tzuly
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1981 13S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat
anca_stefan2008- Suspendat
- 33 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Kadett 1990 c16nz
- Cluj
anca_stefan2008- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Cluj
- Masina: Kadett 1990 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
- White Tzuly
- ***
- 628 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Kadett 1981 13S
- Bucuresti
White Tzuly
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1981 13S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat
atunci baga mare si fa cum ti-a zis stefan, ia cablaraia la curatit.
apropo, daca tot ai schimbat aprindere si ce mai ai pe acolo, avansu cum e? fa o tragere la punct si verifica avansu. eu am patit asa la maisna mea, nu pornea decat in 1-2 cilindri cateva sec si se oprea. 2-3 bujii prajite, una buna. cand am facut avansu, deja era prea tarziu, aveam axa cu came prajita si dadea rateuri, asa ca degeaba am mai facut eu avans.
daca-ti trebuie pasii, ti-i dau si tie cand vin diseara de la munca.
tine-ne la curent.
apropo, daca tot ai schimbat aprindere si ce mai ai pe acolo, avansu cum e? fa o tragere la punct si verifica avansu. eu am patit asa la maisna mea, nu pornea decat in 1-2 cilindri cateva sec si se oprea. 2-3 bujii prajite, una buna. cand am facut avansu, deja era prea tarziu, aveam axa cu came prajita si dadea rateuri, asa ca degeaba am mai facut eu avans.
daca-ti trebuie pasii, ti-i dau si tie cand vin diseara de la munca.
tine-ne la curent.
anca_stefan2008- Suspendat
- 33 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Kadett 1990 c16nz
- Cluj
anca_stefan2008- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Cluj
- Masina: Kadett 1990 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
- White Tzuly
- ***
- 628 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Kadett 1981 13S
- Bucuresti
White Tzuly
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1981 13S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat
intai tragi la punct masina, invartind de vibrochen spre dreapta pana se aliniaza cele 2 semne. daca nu se aliniaza, dai cureaua jos si le pui la manuta sa fie la fix, apoi cureaua sus. te uiti la curea sa nu fie crapata, gaurita sau sa aiba pietricele prin ea. in caz contrar, alta.
dupa ce esti sigur ca ai strans totu p-acolo, invarti motoru de vreo 2 ori sa-l pui iar la punct, sa se aseze cureaua si sa faci o ultima verificare sa nu-ti fi sarit vreun dinte cand ai pus cureaua la loc.
asta ar fi primu pas.
pentru avans, tragi la punct, dai capacul delcou jos si te uiti ca luleaua sa fie in dreptul cilindrului 1, adica ala de la transmisie. asta inseamna ca urmaresti fisa de la cil. 1 pana in capac si acolo trebuie sa fie si luleaua, poate un picut inainte, adica sa nu
atinga.
asta e schema distributiei, fara intinzator automat. ca sa dai cureaua jos, trebuie sa slabesti pompa.
tine-ma la curent. bafta
dupa ce esti sigur ca ai strans totu p-acolo, invarti motoru de vreo 2 ori sa-l pui iar la punct, sa se aseze cureaua si sa faci o ultima verificare sa nu-ti fi sarit vreun dinte cand ai pus cureaua la loc.
asta ar fi primu pas.
pentru avans, tragi la punct, dai capacul delcou jos si te uiti ca luleaua sa fie in dreptul cilindrului 1, adica ala de la transmisie. asta inseamna ca urmaresti fisa de la cil. 1 pana in capac si acolo trebuie sa fie si luleaua, poate un picut inainte, adica sa nu
atinga.
asta e schema distributiei, fara intinzator automat. ca sa dai cureaua jos, trebuie sa slabesti pompa.
tine-ma la curent. bafta
- cogi
- ***
- 662 mesaje
- din 28 Feb 2008
- Kadett 1981
- Arad
cogi
- Mesaje scrise: 662
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1981
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat
colega ma tem ca nu ai cumparat aprinderea optima pt masina si atunci nu porneste .Spun asta pt ca si eu am incercat sa inlocuiesc delcoul pe platina cu unul electronic si surpriza pe care am avut-o era ca daca trageam motorul la semn si puneam borna pe baterie dadeam la cheie pornea la sfert si daca ii dadeam o talpa se tura anemic si murea daca dadeam la cheie iarasi puteam sa-i dau foc si nu mai pornea pana nu trageam motorul la semn si sa iau iarasi borna .Deci in concluzie modulul de aprindere nu era compatibil cu delcoul asa ca am renuntat pana cand gasesc modulul de aprindere care i-mi trebuie.Aceasta problema e posibil sa o ai si tu sa fi cumparat gresit modulul de aprindere
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
la c16nz nu se poate inlocui delcoul cu altul de pe alta masina, chiar daca s-ar potrivi fizic, acel delcou nu este numai pe post de aprindere ci si serveste si injectorului.
La acest tip de motor se permite ajustarea aprideri prin invartirea delcoului dar nici cum sa iei de la 0 seterile.
Iar faza cu dat jos filtrul si incercat asa nu merge! 'supapa' de admisie a aerului se afla in corpul injectorului si nu ca la C20nz sau C18nz chiar dupa filtru!
Daca inegreste bujiile nu aprinderea este de vina ci nu primeste destul aer si amestecul benzina/aer este prea bogat!
Cum in romania este foarte des intalni prin servisuri de 'specialitate' inlocuirea componentelor la nimereala fara a mai face masuratorii! noi deaici nu putem sa fim de mare ajutor in asemenea situatii trebuie sa faceti masuratorii si sa postati rezultatele! iar faza cu componentele noi 'made in china' nu-mi asigura incredere in asemenea situatii, absolut tot trebuie masurat si comparat cu datele oferite de constructor!
La acest tip de motor se permite ajustarea aprideri prin invartirea delcoului dar nici cum sa iei de la 0 seterile.
Iar faza cu dat jos filtrul si incercat asa nu merge! 'supapa' de admisie a aerului se afla in corpul injectorului si nu ca la C20nz sau C18nz chiar dupa filtru!
Daca inegreste bujiile nu aprinderea este de vina ci nu primeste destul aer si amestecul benzina/aer este prea bogat!
Cum in romania este foarte des intalni prin servisuri de 'specialitate' inlocuirea componentelor la nimereala fara a mai face masuratorii! noi deaici nu putem sa fim de mare ajutor in asemenea situatii trebuie sa faceti masuratorii si sa postati rezultatele! iar faza cu componentele noi 'made in china' nu-mi asigura incredere in asemenea situatii, absolut tot trebuie masurat si comparat cu datele oferite de constructor!
anca_stefan2008- Suspendat
- 33 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Kadett 1990 c16nz
- Cluj
anca_stefan2008- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Cluj
- Masina: Kadett 1990 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat