Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning
  • xalmoxis

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Corsa 1995 X 1.2 SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Salutare.
Am petrecut ceva vreme pe forum...am citit multe,am cautat,acum stau sa ma gandesc daca nu vor aparea cei care sa-mi dea cu paru in cap ca am deschis acest subiect.

Problema mea e urmatoare:
Vreau sa schimb motorul la o Corsa B.E vorba de "mica" mea cum ii spun eu....si e cam "puturoasa".
Modificarii au fost aduse,dar nu sunt satisfacut.
Un filtru de aer sport,sau o evacuare sport nu vor face masina una de curse sau mai stiu eu.
Momentan am un motor 1.2 x12sz 33kw , 45 calutzi , dintre care nu stiu cati mai traiesc.
Am auzit zvonuri ca ar fi motoare de 2.0 CLE sau cum, cu pana la 300 de cai.
Asa ceva vreau eu.Un search pe gugal nu ma ajutat,nici mai multe.
Intrebarea este: Se gaseste asa ceva pe "piatza auto"?Si ce modificarii trebuie aduse masinii ca acesta sa intre sub capota?Orice tip de motor e bun sau doar anumite serii?
Am mai cerut sfaturi pe forum si mi sa dat cu sec sa schimb masina.Sper ca de data asta sa gasesc o rezolvare.

Multumesc anticipat.
Skip ads

  • FanBertone

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Nu vreau sa-ti fac inima rea dar un calcul simplu avand in vedere saltul de putere pe care vrei sa-l faci:motor+cutie+planetare+frane+alte chestii...se merita investitia? Sad
  • electronistul

  • Mesaje scrise: 1,123
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Sunt baieti care au pus LET-ul pe Corse:

La noi nu cred ca o sa reusesti : un motor merge peste mia de euro, mai trebuie ECU, cutia de viteze, planetare, un sistem de franare mai performant putin ...
Si de omologat, poti sa uiti.
Daca o faci masina de "track" - da, merge, dar nu pentru masina de toata ziua, de mers prin oras si impresionat lumea. Pentru asa ceva exista Impreza.
  • xalmoxis

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Corsa 1995 X 1.2 SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Bun....deci dintre toate spuse banii nu reprezinta problema.
Consider ca din max 3000 de euro poti sa scoti ceva chiar fain.

Dar cum ramane cu partea cu omologatu?adica nu se omologheaza asa ceva?

Va multumesc pentru sfaturi oricum.
Skip ads

  • electronistul

  • Mesaje scrise: 1,123
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Motorul "urmator" se considera piesa de schimb (adica se trece relativ mai usor in talon la RAR), daca puterea lui nu o depaseste cu 40% puterea motorului pe care il ai actualmente pe masina. Chiar tu ai zis ca ai un x12sz de 33kw. Mai adaugi 40% din aia 33kW, adica 13kW si obtii 46kW adica 61 de cai (frumosi). Cu alte cuvinte, poti pune fara probleme majore maxim un C14NZ.
Daca vrei sute si mii de cai putere, omologati - vei face un test dinamic, in care cei de la RAR iti vor testa toata masina - cum se comporta la accelerare, la franare, directia, si asa mai departe - adica o purica din cap in coada. Testul asta costa de la 40 de milioane in sus, si e o probabilitate destul de mare sa nu iasa masina "conforma cu cerintele", adica sa-l faci cam degeaba. Imi pare rau sa-ti spun, dar (sunt 99.99% sigur) nu vei vedea pe masina ta un LET omologat. Daca vrei sa mergi "pe naspa" - adica te prind baietii si iti fac dosar, platesti amenda, s.a.m.d. - da, se poate. Ai nevoie de motor si toate piesele aferente si de un mecanic priceput si de incredere, care sa ti-l monteze la fiecare 2 ani, cand ai de facut ITP-ul (cand vei avea motorul de 1.2 inapoi pe masina, pentru cateva zile).

Sincer, senzatiile tari nu prea ai cum sa le obtii, legal. Ziceai de 3000 de euro - pai daca dispui de banii astia, vinzi corsa si cumperi o vectra A cu LET-ul pe ea direct, omologat, tot ce trebuie, si te bucuri de ea.
  • xalmoxis

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Corsa 1995 X 1.2 SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2009

  • Mesaj Privat
multumesc de raspunsurii.

Deci ramane idea "alta masina".

Pacat......Multumesc inca o data.....sa auzim de bine.
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Testarea dinamica =600 euro.
Problema pt. RAR o constitue<<aprobarea>>celor de la uzina sa faci transplantul.
Pe corsa.uk gasesti multe corse cu motoare mari.
  • xalmoxis

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Corsa 1995 X 1.2 SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Azi am ineput deja sa caut noua masina.
Tot o corsa b dar cu motorul acela C20LET.
Am ajuns la concluzia ca mai bine o cumpar de-a gata cum ar veni.....si macar nu mai umblu eu cu hartzoage si mecanici si multe altele.
Dar la transcriere nu vor comenta nimic cei de la RAR sau si acolo sunt riscuri?
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Daca masina a fost inscrisa cu motorul respectiv nu ai nici o problema.
Mai poti cumpara una cu volan/dreapta si schimbi plansa bord+volan-pedalier sau faci recarosare.
  • xalmoxis

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Corsa 1995 X 1.2 SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc de sfaturi foarte mult.

cred ca peste vreo 2-3 luni voi schimba masina cu ajutorul sfaturilor voastre.

Multumesc inca o data.
Sa auzim de bine.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR