Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • cosmindnb

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2009

  • Mesaj Privat
mi-am pus acum pe masina (opel kadett 88, benzina) un alt carburator si am urmatoarea problema: daca accelerez brusc da sa moara motorul mai intai apoi se acelereaza. daca accelerez finut merge normal. mecanicul care mi l-a montat a zis ca e infundata partea de spritz..si ca poate isi revine in timp. ce stafuri imi dati? ca eu nu am rabdare sa astept acel timp, vreau sa rezolv problema. va multumesc
Skip ads

  • Vladut

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Tine-o turata .....poate isi revine Very Happy
  • cosmindnb

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2009

  • Mesaj Privat
am sa incerc si asta doar ca s-a scumpit benzina Sad mersi
  • Vladut

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2009

  • Mesaj Privat
sau forjeaz-o nitel schimba pe la 3500 Very Happy da in ea
Skip ads

  • paul_motorca

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1993 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2010

  • Mesaj Privat
tureazo, tare mergi undeva la drum intins si schimba vitezele 4000-4500, sau si prin oras, cand schimbi schiba un timp numai la 3500-4000, si o sa vezi ca timpul de asteptare scade considerabil.
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
carburatorul ii reglat ca ceapa. Si daca vrei sa vezi pistoanele dea-i in gura.
Mergi la alt meserias sa faca reglajele
  • cosmindnb

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2009

  • Mesaj Privat
am mers azi cu ea mai turata si pare ca merge mai bine..
totusi cate reglaje se pot face pe un pierburg 1b? ca eu nu vad decat un surub bagat intr-o teava in partea dreapta si in stanga unul mare( cel de relanti cred) si mecanicul le-a reglat..
  • cosmindnb

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2009

  • Mesaj Privat
acum ca a dat frigul iar..cand am pornit-o azi si am inceput sa ii dau pedale ca sa tina relantiul...se auzea urat tare...nu se tura cum trebuie si i-am dat multe pedale ca sa se auda sunetul care il stiam eu..asta ce mai inseamna?
  • cosmindnb

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2009

  • Mesaj Privat
eu sunt student in Iasi..imi poate recomanda cineva un mecanic bun pe aici?
  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
eu zic sa il reglezi tu desfaci capacul de la carburator ai grija la surburii
sa nu le strici si la garnitura verfici cuiul ponton eventul il cureti daca este
defect iti trebuie altul vezi daca benzina din carburator este curata daca este
murdara o scoti afara cu seringa cureti bine verifici jiglerul cu cioc sa pulverizeze
benzina nu sa sa pice iti trebuie si o pompa sa sufli jiglerele de aer pui benzina
in carburator si apoi capacul cum stai pe partea dreapa si te uiti la carburator
trebuie sa ai doua jiglere unul de benzina surub mic il inchizi de tot si apoi
deschizi doua ture apoi cu motorul pornit reglezi jiglerul de aer surub mare
ai grija cind vrei sa-l reglezi e bine sa fie cald temperatura motor si daca tot
ai o pompa e bine sa verifici turul si returul.
  • cosmindnb

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2009

  • Mesaj Privat
multumesc de sfaturi. nu stiu cum sa fac ca am nevoie de un garaj pentru treaba asta..dar am sa vad eu
  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
nu ai nevoie de garaj cind aveam golf 1 am avut carburator tot pitburg
simplu l-am desfacut de multe ori chiar si iarna e mult pina il desfaci
odata ca dupa devine obisnuinta am avut si dublucorp dar prima
data l-am facut praf nici mecanicul nu i-a mai dat de cap dar la asta
simplu nu ai ce sa strici chiar e mai simplu ca unul de dacie asa eram
si eu mergeam la mecanic dar intr-o seara am ramas in pana pe
timpul ala nu avem mobil eram pe cimp si mai era si iarna cu
-10 grade asa m-am apucat de treaba si am ajuns si acasa.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR