Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,976
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Am o nelamurire cu codul termostatului.
In EPC am gasit asa




si a mai postat dl Dan o poza cu termostatul scos din corp aici
Asta inseamna ca, codul 12992692 6338028 corespunde la termostat cu corp cu tot dar fara garnitura care are codul 9157000 1338860, nu?

Cu toate astea, in pozele de pe Unix WebShop apare cu garnitura cu tot. So, vin impreuna sau trebuie comandate separat?
Skip ads

  • al3xtrana

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Eu am fost la un magazin de piese auto, si mi-a zis ca vine cu garnitura cu tot, acuma nu stiu daca este cu carcasa cu tot, pretul lui era de 99 lei marca behr.
  • mumus

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2010

  • Mesaj Privat
termostatele cu corp mi-au venit cu garnitura aferenta cu ambele ocazii.
  • BuBuFaM

  • Mesaje scrise: 970
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Si eu am comandat behr si a venit cu tot cu garnitura. Ceri si tu termostat cu tot cu corp si garnitura. Vezi ca gm e vreo 115ron si behr vreo 87 sau 78.
Skip ads

  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,976
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
BuBuFaM a scris:Si eu am comandat behr si a venit cu tot cu garnitura. Ceri si tu termostat cu tot cu corp si garnitura. Vezi ca gm e vreo 115ron si behr vreo 87 sau 78.

Aia e problema. Ca am cerut Behr cu corp cu tot si mi s-a zis ca nu exista.
De-asta vreau sa ma lamuresc ca, codul din EPC se refera la termostat + corp. Si ca piesa vine cu garnitura cu tot.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La Corca C este 63 38 028 original si exista Behr cu cod 1.193.92.356. Amandoua sunt cu corp si pe cel original GM scrie si Behr ca doar el il face.
Pret cam 90lei Behr, pe original nu cunosc.
  • hora

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Din ce am citit pe forum, e normal ca motorul diesel sa nu se incalzeasca la relanti. Este insa normal ca, odata ajuns la temperatura de regim, sa scada sub 80 de grade functionand la relanti? Astazi am facut un drum mai lung si cand am ajuns acasa (temperatura afisata- vezi poza) am lasat-o cu motorul mergand cat am deschis portile in total vreo 5 min cred. Cand m-am urcat in masina, acul era sub 80. E normal asa ceva sau e termostatul defect? Multumesc
Ps. Mentionez ca poza e mai veche dar tot acolo statea acul si astazi cand am ajuns acasa.
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Si a mea face la fel, dacã e frig rãu scade si la mers în oraº dar la relanti... Vii de afarã cu motorul cald si scade pana ajungi acasã în oraº, cam 10 min mers prin semafoare cu a 2 a maxim a 3.a. Eu aºa am cunoscut.o de 3 ani, cred ca e normal.
Skip ads

  • hora

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce sa zic. Mie nu mi se pare in regula. Nu cred ca specialistii care au proiectat motorul au avut in intentie ca temperatura sa scada dupa ce a ajuns la 88 de grade. O sa mai intreb si la service. Daca nu mi se da un raspuns satisfacator, o sa scriu un mail la Opel. Trebuia sa aiba si ei ceva gen "vocea clientului".
Ps. La mine nu scade la mersul in oras ca o tin turata, pe la 2700-3000 de ture, dar la relanti scade. Si mai scade cand cobor, de exemplu, serpentine, cum s-a intamplat azi pe Oituz, si turatia motorului scade undeva pa la 2000-2500 de ture (mai merg si eu la consum, mai ales in coborari Smile )
  • mumus

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2010

  • Mesaj Privat
am trimis si eu acum 2 luni mail la opel...si nimic...iar la majoritatea serviceurilor...incompetenti. Din auzite as zice si eu ca e normal la tine, dar...nu cunosc motorul diesel...si ma repet, din AUZITE...
  • bet

  • Mesaje scrise: 499
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2006 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Si la mine are aceeasi evolutie temperatura apei, cand sta la relanti scade temperatura dupa ce au trebuit ceva kilometrii parcursi ca sa ajunga aproape de 90 de grade. Din moment ce la toata lumea se comporta la fel eu cred ca e ceva normal si nu exista nici un defect la termostate.
  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2009

  • Mesaj Privat
La mine sta la 80 grade , vara ajunge la 90 si da drumul la apa revenind la 80 iar !
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La Z12XE am facut proba duminica seara la ralanti dupa un drum mai lung, 0grdC afara cu ventilatie pe II si acul bat la 90, pus ventilatie pe IV si a coborat la 78-80 dar a intepenit acolo si dupa 4 min nu am mai insistat.
  • al3xtrana

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Eu nu stiu ce sa mai cred cu termostatul asta la corsa, al meu daca este sa plec dimineata la un un drum de 20 km pe trapta 2 de ventilatie nu urca mai mult de 80 de grade, am pus si mana pe furtunul de iese din termostat dupa 5 min la relanti si este cald, ce sa inteleg din asta ca este blocat pe deschis nu?
  • mumus

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2010

  • Mesaj Privat
DA, la mine plecat direct cu ea, fara sa o incalzesc pe loc, la -6 , -7 grade, cu caldura pe cald maxim si cu ventilatia pe 2 si mers frumos, pana in 3000 rpm, in 7-8 minute (pana ajung la munca) e la 88 grade. ps: am termostat nou. La relanti tot la 88sta
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
al3xtrana schimba-l dar cu tot cu corp de preferat Behr sau GM. Ai sa vezi diferenta la ac, caldura, consum. La voi este banal de inlocuit, mai greu este la Agila chiar daca e acelasi motor, el vine infipt intr-o teava, trebuie scoasa, nu ai loc, pe urma muschi sa-l din scoti din teava etc.
Nu insistati pe termostat fara corp, e niste chestii Laughing
  • al3xtrana

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Asa o sa fac si o sa va tin la curent, Multumesc!
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Salut! Si eu am pus mana pe furtunele de la radiator, cele 2 groase de sus si de jos si erau reci, radiatorul la fel, dar furtunele de la caloriferul de caldura ardeau, asta dupa aproximativ 2 km de mers prin oras, nu se ridicase apa in bord deloc. Sa inteleg ca am termostatul bun nu? Oricum e diesel si asta e mai inghetata de fel... Multumesc!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La tine e bine, furtunele de la radiator habitaclu sunt pe circuitul mic care nu are termostat.
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Pai si daca exista un circuit mic asta explica de ce se incalzeste greu motorul... Radiatorul de caldura functioneaza ca un radiator de racire, si raceste apa din motor cu aerul din habitaclu... sau cam asa ceva sper sa nu aberez, daca nu am da drumul la caldura ar rezulta incalzirea mai rapida a motorului nu? O sa incerc sa vad daca e asa...
Poate gresesc dar imi dau si eu o parere. Multa sanatate!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR