- Shiva
- ****
- 1,976 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,976
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
- ifrimg
- **
- 136 mesaje
- din 13 Jun 2011
- Corsa 2003 z12xe
- Bacau
ifrimg
- Mesaje scrise: 136
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2011
- Mesaj Privat
Multumesc foarte mult pentru sfaturi.Astazi dupa ce am venit de la munc 8-9km am lasat motorul pornit aprox jumatate de ora si temperatura a urcat la 90-91.Caloriferul interior frigea nu puteai pune mana pe el si nici pe cele 2 conducte.Eram foarte suparat pe termostat dar se pare ca lucreaza bn.La temperatura asta a inceput sa friga si radiatorul exgterior.Am desfacut busonul la vas si esa ceva aburi si presiune in vas.
A demontat cineva caloriferul, trebuie dat bordul jos sau iese?Clapeta "pare" sa functioneze dar sambata o sa fiu liber si il dau jos o sa-l curat si vad si care e treaba acolo daca inkide deskide bn.La 90 da un aer caldut pe trpt 2 si cum comut pe 3 dupa 5-6s se duce valul de venind un aer semi caldut.Ori nu trece aerul prin caloriferul ala ori e infundat (dar ciudat ca frige).E posibil ca clapeta "rec/cald" aceia sa obtureze sa treaca antigelul prin tot caloriferul am auzit la cineva si suna cam ciudat si este cumva actionat de motoras sau manual(asa pare prin sufa aceiia).Multumesc frt mult ptr ajutor și pentru sfaturi. Sambata trec la treaba.
A demontat cineva caloriferul, trebuie dat bordul jos sau iese?Clapeta "pare" sa functioneze dar sambata o sa fiu liber si il dau jos o sa-l curat si vad si care e treaba acolo daca inkide deskide bn.La 90 da un aer caldut pe trpt 2 si cum comut pe 3 dupa 5-6s se duce valul de venind un aer semi caldut.Ori nu trece aerul prin caloriferul ala ori e infundat (dar ciudat ca frige).E posibil ca clapeta "rec/cald" aceia sa obtureze sa treaca antigelul prin tot caloriferul am auzit la cineva si suna cam ciudat si este cumva actionat de motoras sau manual(asa pare prin sufa aceiia).Multumesc frt mult ptr ajutor și pentru sfaturi. Sambata trec la treaba.
- scanx
- ***
- 679 mesaje
- din 07 Jun 2009
- Corsa 2001 Z12XE
- Iasi
scanx
- Mesaje scrise: 679
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2009
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
ifrimg a scris:...E posibil ca clapeta "rec/cald" aceia sa obtureze sa treaca antigelul prin tot caloriferul am auzit la cineva si suna cam ciudat si este cumva actionat de motoras sau manual
Nu stiu cum e la tine,dar la mine (Corsa B) nu exista niciun robinet sau clapeta care sa opreasca lichidul cand e pe "rece".Lichidul trece tot timpul (si vara) prin calorifer! Butonul rece/cald actioneaza (prin cablu) doar niste clapete,care deviaza fluxul de aer astfel incat pe rece sa ocoleasca acel calorifer.Asa e construita masina.
Verifica,daca si la tine e la fel,poate ca acele clapete nu fac cursa completa (poate doar una din ele).Daca de la butonul de rece/cald pleaca un cablu mecanic,atunci e la fel,acel cablu actionand clapete de aer.
- corsablue
- ****
- 2,503 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,503
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- ifrimg
- **
- 136 mesaje
- din 13 Jun 2011
- Corsa 2003 z12xe
- Bacau
ifrimg
- Mesaje scrise: 136
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2011
- Mesaj Privat
- ifrimg
- **
- 136 mesaje
- din 13 Jun 2011
- Corsa 2003 z12xe
- Bacau
ifrimg
- Mesaje scrise: 136
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2011
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Eu am spalat intreg circuitul,conform indicatiilor de pe un site strain:sare de lamaie (acid acetic) 500g/5litri apa,bagat in instalatie,pornit motorul,lasat sa se incalzeasca la 90grade,functionat (pe loc) 10-20 minute.Golit,limpezit cu apa (cu furtunul)...bagat antigel.Nu stiu daca calgonul nu ataca aluminiul...intreaba un chimist,sau incearca:baga o bucata de aluminiu in calgon si vezi ce se intampla.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
In seara asta am incercat sa vad daca termostatul meu este bun sau nu. Pus opcom pe masina, la sfarsitul testelor am intrat si la instrumente si am observat ceva foarte ciudat:
coolant temperature: 95 grade celsius
displayed coolant temperature: 89 grade celsius, conform cu indicatia din bord.
Nu pot sa-mi dau seama de ce aceasta eroare de 6 grade este intentionat introdusa. Ceva idei?
coolant temperature: 95 grade celsius
displayed coolant temperature: 89 grade celsius, conform cu indicatia din bord.
Nu pot sa-mi dau seama de ce aceasta eroare de 6 grade este intentionat introdusa. Ceva idei?
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- deleted-79320
- *
- 28 mesaje
- din 26 Oct 2012
deleted-79320
- Mesaje scrise: 28
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2012
- Mesaj Privat
salut tuturor Termostatul de la Corsa C 1.3 cdti z13dt se schimba cu totul sau pot schimba doar sonda?am fost la service si au zis ca se schimba cu totul 250 ron cel mai ieftin ........Este adevarat?Problema care o am se incalzeste foarte foarte greu ca sa ajunga la 90 grade trebuie sa o tin 10 minute in 3000rpm in rest mers prin oras sau afara nu imi indica nimic acul ....nu are nici o eroare in bord iar pe diagnoza temperatura era de 50 grade si nu se ridica acul abia pe la 70 grade incepea sa se miste multumesc
- ifrimg
- **
- 136 mesaje
- din 13 Jun 2011
- Corsa 2003 z12xe
- Bacau
ifrimg
- Mesaje scrise: 136
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2011
- Mesaj Privat
- deleted-79320
- *
- 28 mesaje
- din 26 Oct 2012
deleted-79320
- Mesaje scrise: 28
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2012
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,503 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,503
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- deleted-79320
- *
- 28 mesaje
- din 26 Oct 2012
deleted-79320
- Mesaje scrise: 28
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2012
- Mesaj Privat
pauls
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
Salutare,
Cred ca am si eu probleme cu termostatul. Am pornit motorul dupa vreo 4 zile in care n-a mai fost pornit, l-am lasat vreo
10-15 minute la relanti si am pus mana pe furtunul de la termostat. Era cald si dupa alte 5 minute cam frigea, dar acul
de temperatura din bord nici nu se miscase.
In mers, temperatura variaza cam intre 85 si 82 de grade la drumuri lungi (treapta 5 2500-3000 RPM), mai urca uneori pana
la 88 si foarte rar 90, motorul se incalzeste repejor, zic eu, dupa vreo 10 minute de mers ajunge pe la 80 de grade.
Caldura baga ok si destul de repede, pana sa se ridice acul.
Acum a inceput sa se auda pentru prima oara si un scartait la motor,
cred ca de la pompa de apa, care disparea dupa ce turam motorul peste 1000 RPM si revenea cand il lasam sa revina la turatia de
relanti. Motorul este de pe o Corsa C, Z12XE.
E nevoie de inlocuirea termostatului sau sunt alte probleme?
Cred ca am si eu probleme cu termostatul. Am pornit motorul dupa vreo 4 zile in care n-a mai fost pornit, l-am lasat vreo
10-15 minute la relanti si am pus mana pe furtunul de la termostat. Era cald si dupa alte 5 minute cam frigea, dar acul
de temperatura din bord nici nu se miscase.
In mers, temperatura variaza cam intre 85 si 82 de grade la drumuri lungi (treapta 5 2500-3000 RPM), mai urca uneori pana
la 88 si foarte rar 90, motorul se incalzeste repejor, zic eu, dupa vreo 10 minute de mers ajunge pe la 80 de grade.
Caldura baga ok si destul de repede, pana sa se ridice acul.
Acum a inceput sa se auda pentru prima oara si un scartait la motor,
cred ca de la pompa de apa, care disparea dupa ce turam motorul peste 1000 RPM si revenea cand il lasam sa revina la turatia de
relanti. Motorul este de pe o Corsa C, Z12XE.
E nevoie de inlocuirea termostatului sau sunt alte probleme?
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- deleted-79320
- *
- 28 mesaje
- din 26 Oct 2012
deleted-79320
- Mesaje scrise: 28
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2012
- Mesaj Privat