Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
liviu2004 a scris:Am reusit sa procesez fisierul csv al opcomului. Am facut un grafic temperatura motor contra timp in excel si eu zic ca e termostatul decalibrat. Cat de curand am sa-l schimb si am sa fac aceleasi masuratori in aceleasi conditii.






Iata si graficul pentru termostatul nou in exact aceleasi conditii de temperatura. Daca initial am avut dubii daca termostatul nou a facut vreo diferenta, la vizualizarea graficului mi-am dat seama imediat. Termostatul nou face o diferenta. Sa comparam cel vechi si nou:

- temperatura deschidere, cel vechi 86 de grade, cel nou 92 de grade;
- temperatura inchidere, cel vechi 82 de grade, cel nou 90 de grade;
- in mers, termostatul vechi inchide la 82 de grade, mers foarte neregulat intre 82 si 86 grade. Cu cel nou, temperatura a oscilat foarte putin intre 89 si 92 de grade.

Ca si efect placebo, parca relantiul motorului e mai regulat. Smile

Am incercat sa fac si o filmare cu schimbarea termostatului, trebuie sa prelucrez putin video-ul si il voi urca aici.
Skip ads

  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Si o comparatie directa intre termostat vechi si nou:


  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Excelenta pledoarie si evident ca acuma vinovatul nu prea are cum sa se apere. Very Happy

Asteptam tutorialul in zona dedicata lor si un link personalizat aici.

Respect!
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Iata si tutorialul video, link aici.
Skip ads

  • allin

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2013

  • Mesaj Privat
salut!sunt posesor de corsa z12xep din 2006...este normal sa porneasca ventilatorul de la radiator din 20 in 20 de secunde avand in vedere ca acul din bord imi indica 70grade?imi puteti spune si mie va rog care ar fi problema?multumesc!
  • pillif12

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Salut! decurand am aflat ca am probleme cu toate injectoarele...e posibil sa se fi stricat ca am umblat o perioada de timp cu termostatul blocat pe deschis?masina este un corsa c 1.3 cdti
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Nu este nici o legatura intre termostat si injectoare. Cu motorul mai rece, injectoarele stau deschise mai mult, dar nu neaparat sa se strice. Aici te rog sa vorbim de termostat si atat.
  • sh3nol

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Salut. Am postat acum cateva zile intr-un alt post dar urmarind acest topic mi-am dat seama ca este o problema asemanatoare. Problema este ca imi baga aer cald in masina.am scos torpedoul am scos filtrul de polen si cand am atins radiatorul frigea. Am verificat clapetele de reglare aer cald/rece si functioneaza. In seara asta dupa un drum scurt de maxim 7 km am deschis capota si am pus mana pe radiatorul mare din fata.vreau sa spun ca m-a fript si ala.oare o fi termostatul si in cazul problemei mele?
Skip ads

  • ifrimg

  • Mesaje scrise: 136
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Pai care e problema la tine nu sta apa la 87-92 sau nu baga caldura?
  • sh3nol

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Apa cam in jurul acela sta,caldura baga dar baga cam multa. adica dupa ce se incalzeste motorul incepe sa imi bage caldura in masina dar cu caldura oprita. trebuie sa dau drumul la aer conditionat sa scap de caldura. bine ca s-a mai racit afara si nu e o asa mare problema, dar stiu ca undeva e o problema. Am un astra H 1.7 cdti si dupa cate am citit nu are nici un robinet pentru caldura. are vreo legatura cu termostatul? se poate sa fie blocat pe deschis cumva ?
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Problema ta nu are legatura cu termostatul.
  • gbl1008

  • Mesaje scrise: 154
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2003 Y17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Salut!
Am o intrebare ? Pe masina am gasit termostat cu codul asta 82245 - 85 -grade - 06c - 2910 - italy
cat de bun este ? masina este adusa din spania si este corsa c 17dti.
Skip ads

  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Care stie un pret NORMAL la un termostat de z13dt ca mi s-a cerut 370 ron piesa si 80 lei schimbat:| si nu le dau atat nici mort.
  • 4di

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Am achizitionat de curand un opel corsa cu motor z13dt si am observat ca temperatura motorului nu se ridica decat putin peste 70 de grade, caldura baga foarte repede dar oricat as merge cu masina motorul nu se incalzeste la 90 de grade cat ar trebui, cel mai mult cred ca a ajuns pe la 80, cu toate ca nu e foarte frig afara acum.
Am verificat conductele dupa pornire dupa vreo 10 minute si se incalzesc doar cele doua care merg in vasul de expansiune, cea care merge din termostat in radiator e rece iar radiatorul e cald in partea din stanga cum te uiti din fata (partea pasagerului cum vezi din masina). Poate nu e deajunsul cat a mers motor sa imi dau seama daca e termostatul sau nu, o sa mai incerc conductele odata dupa un drum mai lung.
Intrebarea mea este se poate schimba doar elementul termostat sau e nevoie sa se schimbe cu totul?
Sau nu e termostatul de vina?
  • 4di

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Update: Dupa un drum de 10 km acul a ajuns la maxim 72-73 de grade si la oprire am verificat conducta de dupa termostat si era fierbinte, deci a deschis mai devreme decat trebuia.
Intrebarea ramane, se poate schimba doar elementul termostat sau se schimba tot obligatoriu?
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Nu prea stiu cum e la Z13DT, dar dupa poza asta, crezi ca se schimba numai elementul termostat? Oricum, in EPC4, codul este pentru termostat si carcasa.


  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Atat la corsa c cat si la d(masina de servici a tatalui) nu se incalzeste motorul si temperatura apei sta scazuta tot timpul. Ambele motoare sunt 1.3.
As schimba termostatul dar oare obtin sa imi tina motorul la 90 grade? Sa ma pot bucura de ceva mai multa caldura iarna.
L.E. Daca verific turul si returul la radiator si simt ca circula apa este posibil ca termostatul sa fie blocat pe deschis?
Sau ce altceva anume sa verific daca termostatul e ok.fara sa il demontez si pus la fiert.
  • hora

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Din cate stiu eu, se poate verifica cu op-com-ul la ce temperatura deschide si inchide termostatul. Si eu am crezut ca am probleme, am fost la service si rezultatul a fost ca termostatul e ok. De vina e motorul diesel caruia nu-i plac drumurile scurte si mersul subturat, mai ales pe timp rece. La drumuri mai lungi de 15 km si mers peste 2500 de ture se incalzeste cum trebuie, cel putin asa e la al meu.
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
nici 450 km nu i-a ajuns sa se incslzeasca ... Urca si scade ... Nu sta constant 80. Sau 90 grade
  • hora

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Atunci se pare ca e termostatul. N-ar strica, insa, sa-i faci si o diagnoza. Zic si eu.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR