Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A
  • panasonik24

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 1994 YZU
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Salut. Fratilor am o problema care ma chinuie de 3 luni. la franare usoara trepideaza volanul si masina un pic. trepidatia vine de pe fata.
am schimbat pe fata:
1. discurile de frana (de 2 ori noi originale)
2. placutele de frana
3. bucsi bascula
4.pivoti
5.capete bara
6.tamburii de sus de la amortizoare.
7.genti
8.cauciucuri (noi)
9.rulmenti
10. ROTI ECHILIBRATE
11 UNGHI DE FUGA FACUT
pe spate:
1. tamburi frana (noi)
2.saboti frana
3.rulmenti
Precizez ca masina nu are pic de joc pe fata.
AJUTATI-MA CA II DAU FOC!
Skip ads

  • cuby

  • Mesaje scrise: 287
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2008

  • Mesaj Privat
cine a schimbat discurile fata, a curatat bine butucii sa nu mai ramana rugina pe partea unde se lipesc discurile pe ei? ca daca nu, poti sa pui cate seturi de discuri vrei, tot o sa bata.
Ca vibratii la franare fac discurile strambe
  • panasonik24

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 1994 YZU
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2009

  • Mesaj Privat
am curatat bine butucii cu perie de sarma pluscarpa umeda in benzina....am avut grija deci nu e de acolo....
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,821
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
fuzete strambe ?
Skip ads

  • claudiu__

  • Mesaje scrise: 473
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Jante aftermarket fara inel de centrare?
  • octav_bz

  • Mesaje scrise: 1,048
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2009 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Aproape sigur jante fara inele !
  • panasonik24

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 1994 YZU
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2009

  • Mesaj Privat
am schimbat jantele de pe spate pe fata si invers....(sunt jantele originale ale masinii)
jantele mele nu au inele... OPEL VECTRA 1,7 TD fabricatie 1994 berlina

mai nou am aflat de la cineva ca e posibil sa fie de la etrier ca ,cica nu mai culiseaza. din cate retin eu al meu e fix nu culiseaza...da'eu mai stiu....sau are joc in pistonas cand iese afara la franare. voi ce parere aveti. mai am sa ii schimb si etrierele si gata. daca tot asa face .....
  • siirm

  • Mesaje scrise: 322
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 3.0 CDTi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Poate spun o prostie dar ma gandesc daca dai un run in treapta superioara pe elevator intai cu roti dupa care dai rotile jos si dau un run din nou si observi atent sa vezi ce-ti bate.
Cei cu mai multa experienta ce ziceti de metoda asta?
Skip ads

  • panasonik24

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 1994 YZU
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2009

  • Mesaj Privat
i-am dat si run in toate vitezele posibile....NIMIC. poate am uitat sa spun dar masina nu are nici cea mai mica trepidatie la viteze mari....de ex. ii dau drumul la volan la 120 si zici ca pluteste... nici cea mai mica bataie..la franare e problema. cu cat viteza e mai mare cu atat huruitul si trepidatia e mai mare. am ridicat-o pe cric si nu are pic de joc la roti.
  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,302
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
ai abs?
  • edgstyle

  • Mesaje scrise: 372
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Ce zici tu suna a pompa de frana cu scapari de presiune.Am avut si eu aceeasi masina si camce spui tu am patit si eu dar nu asa de grav.La mine avea momente cand facea,am cumparat kit de garnituri pentru pompa si am rezolvat problema.Mai e posibil sa fie din vacumul de servo frana care si acela da aceleasi trepidatii.Pompa de vacum este pe alternator,care e o pacoste de pompa.Nu ar strica sa verifici si asta,nu e dificil de verificat.Urci masina pe elevator si verifici vizual daca in spatele alternatorului este murdar de ulei.Alta posibilitate ar fi ca furtunul care pleaca din pompa de servo sa aiba fisuri.Din cate stiu eu cam astea ar fi problemele.Daca nu te pricepi sa desfaci pompa de pe alternator eu spun sa nu te bagi,altfel o sa ai de injurat mult si bine pana reusesti sa o pui ca lumea,eu avand un oring fin de cauciuc care,daca nu-l pui bine......faci si desfaci!Succes!
  • panasonik24

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 1994 YZU
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2009

  • Mesaj Privat
am verificat pompa azi..nimic. de fapt ma pricep sa umblu acolo pt. ca ,,,,,carbunii la alternator eu i-am montat.

am abs. da nu e de la el pt ca abs-ul are un zgomot specific cand intra...
Skip ads

  • edgstyle

  • Mesaje scrise: 372
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Pompa de franare mai ramane de verificat!
  • costi petrescu

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Si dupa pompa verifica daca ai probleme la puntea fata. Avand in vedere anul de fabricatie sa nu fi aparut fisuri din cauza ruginii. La drum intins unde nu sunt forte asupra fisurii e ok, dar la franari e altceva. Asta tot pe elevator si cu o lampa puternica.
  • pavel66

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 1993 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2010

  • Mesaj Privat
costi petrescu a scris:Si dupa pompa verifica daca ai probleme la puntea fata. Avand in vedere anul de fabricatie sa nu fi aparut fisuri din cauza ruginii. La drum intins unde nu sunt forte asupra fisurii e ok, dar la franari e altceva. Asta tot pe elevator si cu o lampa puternica.


te-ai uitat la tampoanele care tin motorul?candva am avut astfel de problema
  • Vasi VMP

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2003 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2011

  • Mesaj Privat
salut baieti ! nu stiu ce sa mai fac , cred ca o sa-i dau foc ca colegu de mai sus.. am schimbat pe fata rulmentii FAG , discuri , placute, ... pe stanga am o trepidatie la franare am crezut ca este din rulment am fost la service unde i-am schimbat si mi-au pus altu nou si disc nou ... dupa 500 km la fel ... ii dau foc ...opel astra g caravan 2003.... HELP!
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,680
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Vasi VMP a scris: la service unde i-am schimbat si mi-au pus altu nou si disc nou ... dupa 500 km la fel ... ii dau foc ...opel astra g caravan 2003.... HELP!

Pune-i discuri bune,dar SH.Piesele noi care le gasesti aici sunt piese de calitatea a doua venite de dincolo sau turcisme/chinezisme.Trebuie sa fie destul de groase ,si sa fie urme uniforme de uzura.Daca au grad pe margine,nu-i pb,poti scapa usor de el,dar sa nu fie mai mare de 2 mm/parte.Detalii aici. https://www.clubopel.com/vie...28&highlight=
A..Si sa nu uit..Lasa-le sa se raceasca inainte sa pui furtunul pe ele,cand speli masina.
Cred ca e valabil si pentru panasonik24,daca nu o fi gasit solutia de anul trecut pana acum..
PS- daca simti trepidatia in volan,e de pe fata,daca trepideaza masina dar nu se simte in volan,e de pe spate.
  • deleted-46863

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2010

  • Mesaj Privat
te invata baiatu cum rezolvi problema de la radacina poti schimba sute de discuri si tot nu rezolvi problema , ti-a pus cineva comparatorul pe fuzeta ? dute la un strungar bun si-ti va spune sigur, poti face asta si pe masina fara sa demontezi toate alea :dai roata jos o suspenzi bine sa nu o i-a la vale tragi fr. de mana, pornesti motorul o bagi in a 2-a,si dai drumul usor la ambreiaj, comparatorul are o parte magnetica o fixezi pe portfuzeta si acul pe disc , vezi cat iti indica ,apoi dai jos discul si verifici si butucul(fuzeta) daca au bataie mare le demontezi si mergi la strungar cu amandoua se rectifica toate 4 prima data fuzetele apoi discurila montate pe fuzeta Succes In proportie de 90% simptomul asta este de la aceste component.
  • Vasi VMP

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2003 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2011

  • Mesaj Privat
merci mult baieti pt sfaturi asa am sa fac.... va multumesc mult.... RESPECT.
  • mariocove

  • Mesaje scrise: 321
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salut! Astazi am crezut ca innebunesc...de ceva timp incepuse IAR sa vibreze pedala de frana si volanul,dupa ce in 4 ani mai schimbasem doua randuri de placute +discuri.Si cu roti de iarna si cu cele de vara,echilibrate,perfecte.Din ce in ce mai rau,acum si de la viteze de 30 km/h.Ma duc la al treilea mecanic (mecanici,service) si schimb IAR discurile+placutele,ambele marca TRW(nu mai zic cat au costat...).Plec cu masina...surpriza,la fel facea,nici o diferenta.S-au gandit la jocuri la articulatii,insa in afara de bucsele de la bascula totul era schimbat de max doi ani (arcuri,armotizoare,flanse,rulmenti,rulmenti amortizoare,capete de bara,pivoti,bielete antiruliu).Le-am schimbat si pe alea(bucsele) iar acum rotile erau chiar "tanc".Nici o schimbare... ba chiar parca mai rau."O fi ABS-ul...intra prea repede..."Am scos siguranta nr 14,ABS aprins in bord,nici o schimbare.Mecanicul..."nu sunt bune discurile,sunt ovalizate si astea,schimba-le in garantie..." Discuri ovalizate de noi,stantate TRW,in 200 m ? Inseamna ca aia care le fabrica chiar nu fac nici un control ft sumar de calitate.Inteleg sa se ovalizeze poate in 500-1000 km,dar in 200 m ? Totul pe un soare de mai mare frumusetea,fara pic de apa.Singura solutie logica in mintea mea ar fi verificarea butucilor-fuzetelor,care ori au impuritati ori sunt ovalizate-strambe,cum a spus si colegul badea daniel.Nici un mecanic nu a spus de asta...nici nu a vrut sa auda de asa ceva...insa cred ca le schimb si pe astea si termin povestea.Daca aveti pareri legate de subiect,sunt binevenite Very Happy !
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR