Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • ADRYAN-YGA

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 2002 Y2.0DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Am o VECTRA C 2.0 DTI(y 2.0 dth 74 kw)care de ceva timp a inceput sa scoata fum negru negru foarte rau mai ales intre 1250 si 2000 rpm,pleaca cu socuri,smucituri,daca sunt in viteza si las acceleratia apoi o apas la loc face soc foarte puternic.acum de cand cu frigul cand porneste parca este tractor,merge parca in 2 pistoane dar numai relanti daca o turez mege bine,dar daca tin acceleratia constanta turatia imi fluctueaza cu 300,400 rpm.
tin sa precizez ca dupa ce se incalzeste merge bine relantiul,dar socurile nu dispar.nu mi se aprinde decat faoarte rar masina cu cheita la bord si de obicei cand pun contactul apoi se stinge dupa ce dau la automat.
mecanicul meu a zis ca este un injector sau 2 duse.as vrea si parerea voastra daca se poate,daca cineva a mai patit la fel.
Skip ads

  • johnnytuch13

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Am constatat si eu o problema asemanatoare la masina mea chiar astazi. Am plecat mai nervos de pe loc iar intr-a doua si a treia cand a ajuns la 2000rpm, in loc sa traga, s-a intamplat exact invers. Mai tarziu s-a uitat un prieten la ea si scoate un fum negru de nu te vezi, atat la pornire cat si cand este turata. Mai mentionez faptul ca am un obicei prost de a merge cu ea subturata (obicei pe cale de a se pierde). Am tot y20dth pe vectra b 2001. Prietenul meu tot asa mi-a zis in prima faza ca ar fi un injector, si n-ar fi rau sa ma duc sa le curatz. Ramane de vazut.
  • ADRYAN-YGA

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 2002 Y2.0DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Am fost astazi cu ea la service si este clar acum de ce face asa,am 2 injectoare duse.
Problema este ca nu stiu de care sa comand,voi ce ma sfatuiti cei care ati mai schimbat,sau macar aveti idee?
Cele originale de GM sunt 2000 ron buc si parca nu imi vine deloc sa dau 8000 +manopera.
Un sfat ceva?
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Le reconditionezi la Bosh service. Undeva in jur de 500 lei bucata, iti dau si garantie 2 ani parca.
Skip ads

  • dumitru florin

  • Mesaje scrise: 745
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2008

  • Mesaj Privat
johnnytuch13 a scris:Am constatat si eu o problema asemanatoare la masina mea chiar astazi. Am plecat mai nervos de pe loc iar intr-a doua si a treia cand a ajuns la 2000rpm, in loc sa traga, s-a intamplat exact invers. Mai tarziu s-a uitat un prieten la ea si scoate un fum negru de nu te vezi, atat la pornire cat si cand este turata. Mai mentionez faptul ca am un obicei prost de a merge cu ea subturata (obicei pe cale de a se pierde). Am tot y20dth pe vectra b 2001. Prietenul meu tot asa mi-a zis in prima faza ca ar fi un injector, si n-ar fi rau sa ma duc sa le curatz. Ramane de vazut.


Nu mai merge subturat...a merge in orice treapta sub 2000rot/min e boala curata pt masina..
  • ADRYAN-YGA

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 2002 Y2.0DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2009

  • Mesaj Privat
ieri am schimbat injectoarele.motorul are alt mers ,mai rotund mai frumos,a disparut si fumul negru,dar spre surprinderea mea si a mecanicului socurile tot nu au disparut.intradevar ca numai sunt asa puternice ca inainte dar sunt.Ieri dupa montarea injectoarelor masina nu a pornit decat trasa,in 50 m.pana aseara a pornit bine la sfert,dar azi de dimineata nu a mai pornit deloc.probabil ca daca o trag porneste dar nu as vrea.Ce credeti ca ar avea?se poate sa traga aer pe undeva,sau origurile sa nu fie bune si sa se dezamorseze pe acolo?
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Precis s-a dezamorsat.
  • ADRYAN-YGA

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 2002 Y2.0DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2009

  • Mesaj Privat
asta este cu singuranta dar pe unde a tras aer?ca inainte de asta nu am mai avut probleme de gen
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
sigur ai aer pe instalatia de alimentare cu motorina si cel mai probabil e din cauza furtunaselor de retur sau a unui teu fisurat.
scoate din pompa furtunasul subtire de retur si baga presiune (aer sau motorina cam 1.5 bari) si vezi pe unde scapa.
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Daca nu ai umblat la filtrul de motorina atunci decat pe la oringuri poate sa ia aer. Du-te inapoi la service s-o verifice, ar trebui sa faca asta fara pretentii materiale.
  • ADRYAN-YGA

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 2002 Y2.0DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2009

  • Mesaj Privat
poi si oringurile astea sunt pe injectoare,mai are si alte garnituri,ceva?
  • ADRYAN-YGA

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 2002 Y2.0DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2009

  • Mesaj Privat
am verificat toata instalatia de alimentare a masinii,totul parea ok pana am ajuns la conductele metalice ce pleaca din pompa la injectoare,si acelea erau putin slabite,adica nu de tot dar am mai putut sa le strang.
furtunasele de retur sunt ok.oare de acolo sa fi fost problema de s-a dezamorsat?
credeti ca putea trage aer pe acolo?totusi erau stranse dar nu la maxim.
Skip ads

  • ADRYAN-YGA

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 2002 Y2.0DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2009

  • Mesaj Privat
intr-un final am reusit sa o pornesc,bineinteles tot trasa.dar..surpriza,tot la fel merge la pornire parca in 3 pistoane nu in 4.Cu bujiile nu am rezolvat decat problema fumului si socurile care numai sunt asa de puternice.Pur si simplu numai stiu ce sa ii mai fac cu mersul acela intrerupt dimineata cand o pornesc.A tot cautat si aici dar nimeni nu are o solutie.daca cineva a mai patit la fel sa imi spuna si mie ce tre sa ii fac.
precizez ca am curatat toata admisia si egr ca la carte,desi nu era prea murdar,egr functioneaza perfect.
doar dupa pornire la 5 min mi s-a aprins masinuta cu cheita si masina numai trecea de 2500 rpm,dar dupa o repornire si-a dat drumul si merge bine,nu a mai aparut cheita.in mers se cunoaste ca am curatat egr(in treapta a 3 la vreo 2200 rpm dupa o accelerare brusca au ramas urme de cauciuc pe asfalt cea ce inainte nici nu visam).
ce sa ii fac cu acel mers dimineata,cand porneste,sfatuiti-ma?
  • ADRYAN-YGA

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 2002 Y2.0DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2009

  • Mesaj Privat
am gresit mai sus in post am vrut sa spun: cu injectoarele nu am rezolvat...,nu cu bujiile. Smile
  • sminko

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1997 2.0 DL 16 v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2008

  • Mesaj Privat
ce zice testerul?
debitmetrul l-ai verificat? verifica debitmetrul, nici nu stii ce batai de cap poate sa-ti dea nenorocitul asta de senzor. daca debitmetrul nu e bun, poti avea fluctuatii la ralanti si fum negru din belsug. oricum gama de simptome cauzate de debitmetru este enorma...
  • ADRYAN-YGA

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 2002 Y2.0DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2009

  • Mesaj Privat
sminko a scris:ce zice testerul?
debitmetrul l-ai verificat? verifica debitmetrul, nici nu stii ce batai de cap poate sa-ti dea nenorocitul asta de senzor. daca debitmetrul nu e bun, poti avea fluctuatii la ralanti si fum negru din belsug. oricum gama de simptome cauzate de debitmetru este enorma...

testerul nu zice nimic,nu am nici o eroare.nu cred ca este din debitmetru,pt ca relantiu nu fluctueaza ramane consatant si fum negru numai scoate nici un gram acum,doar ca mersul motorului este tot acelasi adica ca un tractor dimineata,parca merge in trei pistoane,da numai la relantiu si pana se incalzeste,apoi merge normal.si mai are si acele socuri pe care le face in orice treapta de viteza.o sa incerc sa vad daca este debitmetrul desi mi-e greu sa cred ca poate fi el.multumesc oricum.daca cineva mai are vreo idee ce ar putea avea va rog lasati aici.va multumesc.cu respect.
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
filtrul de motorina incearca sa-l schimbi si poate incerci si cu motorina din rezervor sa o dai jos sau daca nu ai multa pune-i peste ea una super aditivata ,poate are mizerie sau apa .Asta este o idee.
  • ADRYAN-YGA

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 2002 Y2.0DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2009

  • Mesaj Privat
am shimbat si filtrul de motorina,am incercat si cu motorina super aditivata pusa intr-o sticla si puse furtunele direct in sticla si tot degeaba,tot asa merge.
  • claudiu_opel

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
salut! si totusi ce s-a intamplat cu injectoarele pana la urma? le-a incercat cineva? oricum daca se duc duzele se duc toate 4 si nu doar 2, sau daca s-au dus doar 2 este o chestiune de timp pana se vor duce si celelalte.Y20DTH are injectoare clasice simple ce pot fi incercate la orice pompagiu cu o reductie; despre costul reparatiei iti pot spune ca este in jur de 250 ron o duza si este usor de schimbat(asta daca nu ti se pare greu sa dai axa cu came jos), eu am trecut prin asta si stiu cum se face pentru ca mi le-am facut singur.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR