Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • Deathman

  • Mesaje scrise: 493
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2008

  • Mesaj Privat
@livcro: daca am plecat de la Oltcit, am avut ocazia sa conduc un Logan vre-o 1000km (timp in care mi-am facut o parerea aproximativa asupra comportamentului masinii) si am trecut la Opel pot sa-mi spun parerea ? Laughing
@body_18_is: fara sa te jignesc, din cauza unor oameni care merg n ore cu 180km/h cu motoare mici avem topicuri la sectiunea de Probleme Tehnice de genul " Motorul de 1.6 consuma ulei. Ce facem ? ". Opelul meu spre exemplu n-a vazut mai mult de 160 pe ceas si asta pt o perioada foarte scurta de timp. In rest viteza de croaziera pe autostrada e undeva pe la 140 km/h sau maxim 4000 rpm si culmea e ca nu consuma ulei.

Pana la urma fiabilitatea masinii tine si de modul de exploatare, fie ca e Logan, fie ca e Astra, fie ca e Golf, etc. Performanta se plateste tot timpul.
Skip ads

  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Dacia nu ar fii fost in stare sa scoata un produs competitiv fara know-how-ul celor de la Renault. De fapt sunt convins ca n-ar mai fii scos nimic. Bun sau prost Logan-ul e produsul cel mai de succes al Romaniei. Si sa nu uitam de faptul ca cateva zeci de mii de concetateni mananca o paine datorita acestui produs.
Ca multa lume am avut (si inca o mai am) Dacie 1310. Cand am vrut sa iau altceva, Logan-ul a fost o optiune dar am vrut ceva mai bun. Nu inseamna ca Opel-ul Vectra este o masina mai fiabila. A fost doar mai buna. Ca s-a dovedit si extrem de fiabila a fost norocul meu. Acum cu cine sa o compar? Intrebati taximetristii ce multumiti sunt de Logan. Iar daca ei sunt multumiti(si in marea majoritate sunt) atunci masina asta cu bune si rele a trecut testul fiabilitatii. 100.000 de km pe taxi fac poate cat 200.000-300.000 de km la o masina folosita de un utilizator normal. Ganditi-va la cat de putin dureaza o cursa, de cate ori ii sunt trantite usile, cate funduri se freaca pe scaune, de cate ori se porneste si opreste motorul etc. Dacia Logan mi se pare o masina corecta. Faptul ca e criticata atat e datorita mentalitatii noastre balcanice. La noi toti isi cumpara masini pe care nu si le pot permite. In vacanta la Viena o potipoanca de Bucuresti la cumparaturi:"Cum sa fie circulatia interzisa si sa merg pe jos? Cand ma duc la cumparaturi nu ma duc neaparat sa cumpar ci sa fiu vazuta ca sunt acolo". Prin analogie, numai noua ne-ar putea fii rusine sa conducem un Logan.
Ce imi place enorm la Logan e fiabilitatea stopurilor spate. Cand ploua si pun frana zici ca e pom de Craciun. Wink
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Deathman a scris:@body_18_is: fara sa te jignesc, din cauza unor oameni care merg n ore cu 180km/h cu motoare mici avem topicuri la sectiunea de Probleme Tehnice de genul " Motorul de 1.6 consuma ulei. Ce facem ? ".

Aici imi permit sa te contrazic! Am avut ca masina de serviciu un Renault Kangoo 1.9 diesel cu care faceam si de doua ori pe saptamana A1 si/sau A2 la viteza maxima. Adica vreo 140 km/h. Acea masina nu a avut probleme din cauza asta, insa a avut alte probleme destul de mari specifice modelului. Aceleasi probleme la aceiasi km erau si la celalalt Kangoo din firma condus linistit.
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
pirvu_daniel a scris:Ce imi place enorm la Logan e fiabilitatea stopurilor spate. Cand ploua si pun frana zici ca e pom de Craciun. Wink

Problema asta are o rezolvare foarte simpla: se scoate becul si i se curata contactele.
Skip ads

  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,088
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
pirvu_daniel a scris: Intrebati taximetristii ce multumiti sunt de Logan.

Cu tot respectul, cred ca stiu mai bine cat de multumiti sunt taximetristii de logan. Si am vazut prea multe loganuri care necesita segmentari la 100-150.000 km ca sa am o parere buna despre dacia. Am vazut ca se povestea mai sus despre 1.4 cu 300.000 km fara probleme. Asta e de pus in topicul cu viteza maxima la y17dt. Laughing Rapoartele astea de fiabilitate au ajuns mai rau decat reclamele la teleshopping. 1.5 dci nu va merge in viata lui cat merge y17dt fara segmentare, inlocuit turbina sau injectoare. Nu mai spuneti ca loganul e mai "fiabil" decat o marca nemteasca ca va faceti de ras.
PS: Singurul lucru romanesc de pe logan e tabla, care rugineste in 3 ani de la iesirea din fabrica sau chair mai repede.
Sa nu fiu inteles gresit: ce am zis mai sus nu se aplica la toate junghiurile produse la mioveni, exista si exceptii dar, fiind democratie majoritatea dicteaza. Asa ca nu ma intereseaza ca "eu stiu un logan care inca merge". Mi-a placut mesajul acela in care zicea cineva "am facut 19.000 km cu loganu si nu am avut nici o problema" Astia care ziceati ca circulati nu stiu cat cu loganuri, nu v-ati intrebat niciodata de ce manopera la montat/inlocuit bara fata/spate logan e aproape dublu fata de aceeasi operatie la opel? Rolling Eyes
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
elegance a scris:nu mai spuneti ca loganul e mai "fiabil" decat o marca nemteasca ca va faceti de ras.

Pai nu spunem noi, bre, ci altii! Cool

elegance a scris:Astia care ziceati ca circulati nu stiu cat cu loganuri, nu v-ati intrebat niciodata de ce manopera la montat/inlocuit bara fata/spate logan e aproape dublu fata de aceeasi operatie la opel? Rolling Eyes

Nu ne-am intrebat asta pentru ca nu ne intereseaza. Operatiile astea sunt platite de casco.
  • Deathman

  • Mesaje scrise: 493
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2008

  • Mesaj Privat
@biela-manivela: o sa ne sara unii si altii in cap ca o dam in off-topic, dar cate ture avea Kangoo-ul la 140 km/h ? Tu ai inteles foarte bine ce-am vrut eu sa spun mai sus.
Dar ca sa nuantez mai bine ce am scris in postul anterior, nu sunt de principiul sa circul cu o masina la turatia maxima a motorului n ore.
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Nu avea turometru, asa ca nu stiu cate ture avea. Stiu doar ca era in treapta a cincea cu acceleratia la podea.
Skip ads

  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Partea cu stopurile am zis-o pentru ca mi se pare inadmisibil ca o masina in 2010 sa aiba o asemenea problema. De fapt sa nu se ia masuri fiind o problema generalizata. Adica cumpar o masina noua si sa ma apuc pe ploaie sa ii curat becurile de la stopuri. Shocked
Elegance, cu taximetristii poate ca ai dreptate. Eu am intrebat sotul unei colege care are firma de taxi dar nu are un numar semnificativ de masini. Eu ma intreb de ce totusi folosesc Logan multi si nu Astra Classic. Diferenta de pret nu mi se pare semnificativa in contextul in care cu siguranta Astra le-ar aduce mai multi clienti.
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
pirvu_daniel a scris:Adica cumpar o masina noua si sa ma apuc pe ploaie sa ii curat becurile de la stopuri. Shocked

Doar daca esti masochist. E suficient sa cureti o data pe vreme frumoasa si nu cand e masina noua, ci dupa destul de mult timp.
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Biela, eu nu le-am vazut facand ca naiba decat pe ploaie. De-aia am zis ca au o problema cu izolatia impotriva apei si nu cu oxidarea contactelor. Poate gresesc. Wink
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Fac pe orice vreme si in orice anotimp. Daca te deranjeaza poti considera ca s-a ars becul si sa-l inlocuiesti cu unul nou si vei mai face niste zeci de mii de km pana revine problema. Macar de-ar fi toate problemele de genul asta!
Skip ads

  • Daci

  • Mesaje scrise: 1,390
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2007

  • Mesaj Privat
La ce ne mai trebuie fiabilitate cand avem asta:





Zice-se ca e un proiect facut de niste studenti cu suportul lui Renault. Oare ce motorizare va avea? 1.5 dci? Sa fie si economica...


Ultima modificare facuta de Daci la Dum 17 Jan, 2010 12:41 am
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Cred ca intr-o zi am vazut vreo 3 loganuri cu probleme la stopuri Laughing
Chiar ma miram ce coincidenta.
  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Desi am zis ca nu mai scriu nu ma pot abtine.
Am vazut si Mercedes cu stopurile pom de craciun nu conteaza ca doar 1 dar am vazut Very Happy, la Logan mufele sunt din cupru si se oxideaza in timp, trebuie dat cu perie de sarma de 2 ori si ai scapat de probleme, nu are cum sa ajunga apa pe mufa e acelasi sistem de prindere ca la Opel adica mufele sunt in portbagaj, intradevar sunt ceva probleme cu rugina da nici cu opel nu mi-e rusine Corsa CDTI 1.3( 12.900EURO) dupa 2 ani mi-a aparut rugina la aripa spate sti care a fost reactia Service Opel nu se face pe garanatie ca asa e la noi iarna,vara,inghet ,sare am ramas Shocked , in schimb Dacia a rechemat toate masinile in Service pentru a remedia problemele si cine a mers si a facut reclamatie ca are rugina a fost programat si reparat fara alte comentari.
ELEANCE cand vrei tu ma suni si mergem sa iti arat 1,4 care are 300.000 km fara interventi la motor + ca a fost si masina de firma a tras pe ea care cum a putut.

Inca o chestie de mentiont stiti ca Loganl dci( si cea mai ieftina versiune) baga caldura la maxim 2 min de la pornirea motorului.
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Si Loganul meu benzinar baga caldura mai repede decat Vectra, dar asta nu tine de fiabilitate. Cum nu conteaza nici faptul ca temperatura motorului ajungea rapid la normal si acolo ramanea. Insa poate se incadreaza la fiablitate faptul ca la Vectra mi s-a impuscat o lamela de contact la becul de semnalizare din far si ca a fost nevoie de inlocuirea intregului far tip xenon.
  • Daci

  • Mesaje scrise: 1,390
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2007

  • Mesaj Privat
biela-manivela a scris:inlocuirea intregului far tip xenon.


Fii mai bland ca prea o dai la fileu...Te rog sa nu precizezi ca xenon-ul e din fabrica pe Vectra, sa ramana Loganul ieftin. Si fiabil, bineinteles, ca sa nu fiu off-topic.


Referitor la becurile din semnalizarea Logan-urilor de pe spate si la stopurile de frana, am vazut multe Loganuri si prin Arad care daca franau se aprindea semnalizarea pe o parte, sau cand semnaliza lua din puterea stopului. Totusi "am dat cu seama" ca erau doar primele modele, alea de dinainte de aparitia buzei de pe portbagaj.
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Daci, inlocuirea farului nu am luat-o in calcul cand am comparat costurile de intretinere ale celor doua masini pana la 100.000 km. Farul s-a "spart" si s-a inlocuit pe casco.
  • fishman

  • Mesaje scrise: 357
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2009

  • Mesaj Privat
nu am nici o nevoie dar tata are logan 1.5 d de 4 ani si are aproape 100.000km si nu a bagat decat ulei+filtre si binenteles motorina si atat.merge fara probleme si va rog sa ma crede-ti ca la peste cand plec mai bine ma duc cu loganul decat cu alta masina.........asta asa ca fapt divers.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,541
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Viteza de "croaziera " a unei masini e aia la care acul vitezometrului sta vertical...aproximativ. Cu viteza aia poti sa mergi pana ti se goleste rezervorul daca ai sufi asfalt. La Vectra sigur viteza aia e sensibil mai mare.
Dar treburile astea nu au treaba cu fiabilitatea. Reciteste definitiile alea de mai sus...mama ei de semnatica...care este...vad ca m-am chinuit degeaba sa le caut.
Compari mere cu pere... ai fi in stare sa afirmi si ca un tractor E640 e mai putin fiabil decat un Opel pt ca nu prinde 180/h...
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR