Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Asta cam asa e. Pompa de injectie e la optionale.
Skip ads

  • Deathman

  • Mesaje scrise: 493
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2008

  • Mesaj Privat
@biela: Pt ca inca mai avem un Oltcit in familie Laughing , as vrea sa te intreb cum crezi ca se va tine un Logan peste 21 de ani ? Si sa stii ca inca mai frecventez si forumul de Oltcit si majoritatea au optat pentru altceva decat Logan.

La subiect: mi se pare o masina (Loganul) mult mai obositoare decat alte marci pe care le-am condus pana acuma. Am primit de la lucru un Logan de vre-o 2-3 ani cand am fost in delegatie si avea urme de rugina in portbagaj si pe undeva se infiltra apa in el. Am auzit nu 1 caz, ci mai multe, de turbine picate la mai putin de 100.000 km. Piesele nu cred ca sunt atat de ieftine, acum vre-o 3 ani spunea un prieten ca il costa sonda (sondele) lambda undeva pe la 1000RON si masina avea pe la 30.000 km. Iar in legatura cu fiabilitatea, cum zicea un coleg inaintea mea, cred ca masinile pentru export sunt fabricate cu mai multa grija decat cele pentru piata autohtona.
  • body_18_is

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Am 2 amici care au 1.5 dci si amandoi au schimbat injectoarele (NU pe garantie , cum ar fi fost normal).Unul a schimbat si pompa , pretul fiind tot undeva la 9000 ron.
NU cred ca masinile se fac mai bine pentru exterior neaparat .
Sunt 2 variante :
1.masinile cu mici probleme - cu piese neconforme se lasa pentru piata interna
2. din cauza de lipsa de vibratii excesive pe drumurile din afara este normal ca o masina sa tina mai mult .
Chiar am vazut o emisiune 5 gear in care se prezenta un circuit de teste cu diferite denivelari , pietre cubice etc in care echivalentul unui km. reprezenta cca 1000 km de functionare normala .
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Deathman, nu ma intereseaza cum va arata o masina dupa 21 ani! Nu voi tine nici-o masina pana la varsta aia. Nu cred faza cu masinile pt export sau piata interna. Unii au ramas cu sechele din timpul comunismului. Am avut 2 Loganuri (pentru piata interna) care nu au avut probleme. Cunoscutii mei au tot Loganuri fara probleme. Doar pe internet aflu despre Loganuri cu probleme povestite de un amic al unui cunoscut de-al varului soacrei poseorului Loganului.

Eu am comparat costurile dintre un Logan (facut pentru piata interna) si o Vectra fabricata pentru piata estica, costuri pana la 100.000 km. Loganul se evidentiaza prin simplitate si fiabilitate.
Skip ads

  • body_18_is

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2008

  • Mesaj Privat
pai pe forum Opel cati posesori de LOGAN crezi ca sunt ? logica asta ...
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Haoleu, bre! Crezusi ca mi-am adunat informatiile de pe clubopel? Shocked Sau te refereai la informatiile tale? Ca asa am auzit si io ca Boeingurile 777 te cam zgaltaie cand te maseaza stewardesa pe mansa. Da e doar o poveste auzita de la vecinul cumetrei matusii iubitului stewardesei. Crezi ca e o informatie veridica? Sau e ca aia cu radio Erevan: Nu e la Moscova, ci la Sankt Petersburg; nu e Volga, ci Mosckwich si nu se da, ci se ia.
  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Intradevar Loganurile DCI au probleme la injectoare dar numai din cauza motorinei proaste procurata pe sub mana sau alimentata din stati suspecte. In schimb benzinarele nu ai nici o buba majora am avut 3 ani bezninar si nu am schimbat nimic inafara de consumabile.
Raport pret calitate, intretinere no coment.
  • Deathman

  • Mesaje scrise: 493
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2008

  • Mesaj Privat
@biela-manivela: Bun, si atunci cum definesti fiabilitatea unei masini, daca tu o dai mai departe cand masina nu a iesit inca din garantie (aici trebuie sa te felicit pentru ca-ti permiti luxul aceasta) ? Pentru ca orice masina ar trebui sa nu faca probleme cat timp e in garantie si daca i se face intretinerea conform indicatiilor date de producator. Teoretic piesele care cedeaza in garantie ar trebui sa fie considerate defecte de fabricatie si inlocuite pe seama producatorului. Si mai intreb, cati km ai facut cu Loganul in cei 4 ani, pentru ca daca ai facut mai mult de 30.000km/an si n-ai avut probleme atunci jos palaria in fata Daciei.
@sebi4fc: De Renault-urile Symbol ce stii, pentru ca si ele au tot 1.5dci. Sunt curios pentru ca de ele n-am auzit sa se planga cineva de injectoare sau de turbine. E drept ca nici nu prea am cunoscuti cu Renault.
Skip ads

  • criss_slc

  • Mesaje scrise: 316
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Si eu sunt multumit de Logan. Am unul de la munca, luat de nou (5km), condus numai de mine. Ma apropii de 40.000 si nu am avut nicio problema tehnica (exceptand una, pe timp de iarna, cauzata in mod evident de motorina de vara - deci nu prea e vina masinii, ci a celui dintre scaun si volan Very Happy). Am folosit masina si in oras (preponderent) si in deplasarile prin tara. Cand ma grabeam am mers si cu 160 km/h (cu consumul de rigoare) si ca tot omul civilizat.
Concluzii: consum decent, destul de sprintena in oras, daca nu te grabesti ... comoda la drum afara.
Din punct de vedere al costurilor de intretinere nu pot sa imi dau cu parerea dat fiind faptul ca, slava domnului, nu intra in atributiile mele.

Insa faptul ca sunt multumit de Logan, nu inseamna ca nu apreciez Albuta din parcare. In week-end-urile de vara plec din oras numai din placerea de a conduce.

De unde atata inversunare impotriva Loganului ... nu stiu, desi cred ca am o vaga banuiala. Nu cumva voi va varsati nervii provocati de soferii acestor masini, confundand omul cu masina? Pe mai multe forumuri exista topicuri gen "Cine m-a suparat azi?", "Cine te-a deranjat in trafic?" etc. Preponderent "inculpatii" sunt conducatori de "cazan", "golan", "frigider". Sa fie de aici oare?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Loganul este masina fiabila fara doar si poate, tot secretul este sa fie ceva simplu, eficient si pe baza de tehnologii testate chiar daca sunt vechi. Evident ca au si ele probleme fel de fel dar per ansamblu este exact ce vrea romanul sau alta natie cu buget redus si fara mofturi, o masina de doi lei, intretinere 0,5lei, costuri de reparatii 1leu.
Lista lor de probleme este mare dar nu este o regula. Daca la Opel chestia este clara la modul defectul x apare la 90% din masini la Logan lista este imensa dar numai 20% au prezent defectul. Totul depinde de cit isi face de bine treaba respectivul de pe linie sau furnizorul.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
cele pe benzina is ok.stiu la taxi care au 400 000.fara probleme de motor sau cutie.si au avut si 20 de soferi. bucsaraie in romanica se considera consumabile.
  • stefan_10

  • Mesaje scrise: 251
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Loganurile diesel au intr-adevar probleme cu injectoarele/pompa,insa problema aceasta a fost in primul rand o problema de lot,iar apoi o problema de motorina bagata din tractor.
Avem la job un parc de cca 30 de loganuri,toate diesel,toate exploatatate in conditii de santier. Masinile astea fac cca 80-90.000 km pe an , conduse de cateva zeci de soferi,care de care mai priceput in a-l imita (cred ei) pe Titi Aur.
Majoritatea lor au trecut deja de 170.000 km (cca 2 ani). Nu am avut nici o problema cu nici unul din ele. Amortizoarele schimbate la 120.000,in regim de santier,si atat. Motorina alimentata a fost numai OMV si Petrom.

Ca o comparatie,tot la job,in conditii similare de exploatare,avem si Opel (Combo si astra) si Fiat (albea si doblo). La Fiat-uri cheltuielile de service in 150.000 km sunt marisoare (suspensia de 2 ori,cutia desfacuta,egr,debitmetre,etc) , la Opel-uri de asemenea s-au schimbat egr,debitmetre,casete directie,bucsi,etc.
Concluzionez ca Loganul este de departe (in cazul nostru) cel mai fiabil. Nu contest ca e si cel mai simplu,dar cand vine vorba de a scoate bani din buzunar..aleg Loganul,desi sunt posesor de Opel.
Skip ads

  • calin1945

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2005 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Deathman a scris:@sebi4fc: De Renault-urile Symbol ce stii, pentru ca si ele au tot 1.5dci. Sunt curios pentru ca de ele n-am auzit sa se planga cineva de injectoare sau de turbine. E drept ca nici nu prea am cunoscuti cu Renault.


Clio Symbol de 1.5 Dci 65-68 CP am avut eu, cumparat de nou in Noiembrie 2002, acum este la tatal meu, a trecut cu el de 200.000 km FARA reparatii la motor, acum a incept sa bea putin ulei 500 ml la un schimb de 15.000 km.
A schimbat la directie cam toate piesele la 170.000 km. Dar sa stiti ca s-a informat de preturi pentru pompa de injectie, injectoare si turbina si nu sunt ieftine (toate astea depasesc valoarea actuala a masinii).

Asadar nu cred ca Loganul echipat cu motorul DCI poate fi mai ieftin la intretinere ca un Vectra (mai ales pe partea de motor, cu accesorii, injectoare turbine etc....)

Si tot legat de intretinere, la motorul Dci, cel putin pe Clio pretul filtrului de motorina era fabulos (nu stiu in prezent), pentru ca au fost destul de destepti sa-l capseze si trebuia schimbat pur si simplu, nu avea element-cartus de schimbat. Ulei intra destul de mult, filtru de polen scump....deci nu-i ieftin...

Ca si final de opinie, de ce se compara preturile de intretinere de Logan cu Vectra?
Daca vreti comparati Vectra cu Laguna la intretinere, pentru ca Dacia nu a ajuns sa faca inca o masina din liga Vectra.

On topic, articolul de inceput al topicului este cam haotic facand referire la cifre de vanzari, preturi si siguranta, lucruri care nu au legatura cu fiabilitatea ci mai de graba cu "multumirea clientului".

O zi buna.
  • titro

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2003 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Tatal meu are un Logan de 1.4 MPI cumparat cu rabla, varianta cea mai ieftina
Despre fiabilitate nu pot sa spun nimic inca pt ca nu are inca prea multi km masina, dar pot totusi sa enumar cateva plusuri:
- pe un drum pe care cu Vectra-ul imi clantane dintii dintii in gura, cu Loganul mergi f confortabil, nu se aude nici un zgomot in interior -> suspensiile sunt f moi si bune pt drumurile noastre, dar nu as avea curajul sa merg mai tare de 120km/h cu el
- consumul este f mic, am scos 5% la un drum dus intors de ~750 de km
- am montat alarma, inchidere centralizata pe 4 usi si geamuri electrice pe fata cu ~ 100 de Euro in total (pretul componentelor, montajul efectuat de mine)
- masina este f spatioasa, comparabila cu vectra atat la spatiul interior cat si la portbagaj

Pt 5000 de Euro plus o rabla cred ca nu ai ce sa astepti mai mult!

Daca se modifica rabla si se accepta 3 taloane atunci cred ca o sa imi cumpar si eu un logan pt diverse utilizarui (mers la munte etc) unde nu vreau sa rup suspensiile Vectrei.
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Deathman a scris:@biela-manivela: Bun, si atunci cum definesti fiabilitatea unei masini, daca tu o dai mai departe cand masina nu a iesit inca din garantie (aici trebuie sa te felicit pentru ca-ti permiti luxul aceasta) ?

Eu am cumparat Logan cu garantie de doar 18 luni. Era versiunea cea mai dotata la acel moment. Unul din Loganuri a fost de serviciu, asa ca l-am predat cand am plecat de la acea firma, iar celalalt dupa cum am mai spus a fost dauna totala dupa ce s-a urcat un tir pe mine. Deci si la Loganul personal am renuntat fortat de imprejurari. Dupa accident am vrut sa imi iau tot Logan, dar de data asta cu motorul de 1.6 16V.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Si la clio dci au fost probleme cu pompa de injectie. Mare scandal cu producatorul delphi. Asa loganul e o masina simpla si fiabila. Ce probleme sa aibe motorul ala 65 cp, totul fiind optimizat pentru fiabilitate si costuri mici.
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Nici motorul meu de le Vectra nu are probleme, exceptand un termostat schimbat si un senzor. Insa trenul de rulare al Loganului este mult mai rezistent si mai putin costisitor in exploatare.
  • calin1945

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2005 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2008

  • Mesaj Privat
biela-manivela a scris:Nici motorul meu de le Vectra nu are probleme, exceptand un termostat schimbat si un senzor. Insa trenul de rulare al Loganului este mult mai rezistent si mai putin costisitor in exploatare.


Cat te-a costat termostatul? Pentru ca si eu o sa am nevoie de unul, mai mult ca sigur.... nu misca acul de la minim nici dupa 5 km de oras, o sa-l scot sa-l verific.... mama lui de termostat Crying or Very sad

Fa cumva si modifica chestia aia cu Ciocan ca ma inebuneste, pleeeeease!
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Nu stiu exact cat a costat termostatul pentru ca l-am schimbat la revizie si am platit mai multe la un loc.
  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Biela acelasi imprejurari le-am avut si eu dupa 3 ani cu Loganelu si 45mii km fara probleme l-am facut dauna totala l-am dat peste cap 16v am vrut sa imi iau si eu da la bani pe care ii dadeam pe unu SH mi-am luat Vectra.
Loganu este o masina simpla fara N senzori si complicati iar suspensia a fost facuta stiind pe ce fel de drumuri o sa fie condus atunci normal ca pe drumurile din Franta nu are cum si ce sa le cada la masina.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR